نوبت دوم کنکور سراسری 1403 به تعویق افتاد!

نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد!

نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست‌جمهوری به تعویق افتاد و به جای روزهای ۷ و ۸ تیر روزهای ۲۱ و ۲۲ تیر برگزار می‌شود.

خبر مهم برای داوطلبان کنکور سراسری؛ به اطلاع می‌رساند که آزمون نوبت دوم کنکور سراسری سال 1403 به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری، به روزهای 21 و 22 تیرماه 1403 موکول شد.
حتما در روزهای اخیر شاهد خبر شهادت رئیس‌جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران، جناب آقای سید ابراهیم رئیسی و هیئت همراه بودید. با توجه به این اتفاق ناگوار، مجلس شورای اسلامی مجبور است چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری را در روز 8 تیر ماه برگزار کند.
این تاریخ که از قبل برای برگزاری آزمون سراسری تعیین شده بود؛ اکنون به انتخابات اختصاص داده شده است و سازمان سنجش روزهای 21 و 22 تیر را برای کنکور سراسری در نظر گرفته است.
این تعویق تاریخ، فرصتی دوباره برای داوطلبان است تا با خیالی آسوده‌تر و بدون نگرانی از تداخل با انتخابات، به مطالعه و آمادگی برای آزمون بپردازند. همچنین سازمان سنجش اعلام کرده است که جزئیات دقیق زمان برگزاری، تاریخ انتشار کارت ورود به جلسه و نحوه ثبت‌نام در آزمون نوبت دوم متعاقباً اطلاع‌رسانی خواهد شد.
دانش‌آموزان عزیز توصیه می‌کنیم از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با برنامه‌ریزی دقیق و تلاش مضاعف، در تیرماه 1403، خوش بدرخشید. این خبر را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا به دست سایر داوطلبان کنکور برسد.