مشاوره کنکور ریاضی 1403؛ دانشگاه‌های تاپ در انتظار شما!

مشاوره کنکور ریاضی
مسیر مطالعه

مشاوره کنکور ریاضی و هر آنچه که نیاز دارید از آن بدانید! اغلب دانش‌آموزان رشته ریاضی برای رسیدن به رتبه دلخواهشان، دست به دامن هر نوع ابزاری از کتاب‌های کمک‌درسی و تست گرفته تا بهره‌بردن از محتواهای آموزشی اساتید مطرح کشور و رتبه‌های برتر می‌شوند. اما هر یک از این‌ها به شرطی موثر خواهد بود که مناسب‌ترین گزینه برای شما باشند. به همین دلیل بهتر است با کمک یک مشاور کنکور ریاضی با تجربه از هدر رفتن وقت و انرژی جلوگیری کرده و از ابتدا بهترین و کارآمدترین موارد را برای خود انتخاب کنید.

در ادامه ضرایب و بودجه‌بندی هر درس، بهترین منابع، آخرین تغییرات و اخبار سازمان سنجش را با شما به اشتراک می‌گذاریم. سپس با توجه به اهمیت نقش مشاور، در این صفحه درباره ویژگی‌های مشاوران کنکور ریاضی حرف خواهیم زد و نقشه راه‌ موفقیت در کنکور ریاضی را بررسی کرده و به طور خلاصه طرح‌های نوتروفیل را معرفی می‌کنیم. به نحوی که در انتهای این صفحه بتوانید تصمیم بگیرید به مشاوره رشته ریاضی احتیاج دارید یا خیر و اگر احتیاج دارید، چه مشاوری برای شما کارآمدتر است.

✅با توجه به اینکه این صفحه به طور کامل به بچه‌های ریاضی فیزیک اختصاص داده شده است؛ اگر نیاز به اطلاعات بیشتری درباره طرح های مشاوره کنکور دارید، می‌توانید به صفحه مشاوره کنکور مراجعه کنید. نوتروفیل یکی از موسسه‌های کنکوری است که سعی کرده آگاه‌ترین و با تجربه‌ترین افراد (⭐⭐⭐⭐⭐) را برای مشاوره کنکور ریاضی دور هم جمع کند تا بهترین خروجی را داشته باشد. در این صفحه عملکرد و خروجی موسسه در سال‌های اخیر، روش مشاوره با رتبه برترها، ویس‌های دانش‌آموزان و هزینه هر طرح به صورت شفاف توضیح داده شده است.

چرا داشتن مشاور کنکور ریاضی برای داوطلبان ضروری است؟

در دوران کنکور برخی از بچه‌ها زودتر از سایرین وارد عمل می‌شوند و به همین دلیل تصور می‌کنند بدون مشاور هم می‌توانند موفق شوند؛ اما اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می‌کند، باز هم داشتن یک مشاور کنکور ریاضی باعث می‌شود ریسک اشتباه را به حداقل برسانید و مطمئن باشید تک‌تک قدم‌ها را درست برداشته‌اید و به‌این‌ترتیب در سال آخر با آرامش بیشتری برای کسب رتبه‌های برتر تلاش کنید.
با درس‌های یازدهم و دوازدهم مشکلی ندارید و می‌توانید نمرات خوبی از آنها بگیرید؛ اگر به روش‌های مطالعه تستی و تشریحی مسلط هستید و از جدیدترین تکنیک‌های روز استفاده می‌کنید یا اگر در آزمون‌های آزمایشی شرکت کرده و بالاترین ترازها را به دست می‌آورید و می‌توانید تست‌ها و نتایج هر آزمون را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید؛ باز هم حضور یک مشاور کنکور ریاضی برای شما ضروری است تا بتوانید با آزمون و خطای کمتر این مسیر را طی کنید و از زمان خود بهینه‌تر استفاده کنید. با این تفاصیل هر دانش‌آموزی در هر سطحی می‌تواند با انتخاب بهترین مشاور کنکور ریاضی، موفقیت خود را تضمین کند.

✅فواید داشتن مشاور:

  • آزمون و خطای کمتر
  • بهینه تر درس خواندن و استفاده بهتر از زمان
  • در شرایطی که رقابت تنگاتنگ است وجود مشاور باعث پیشی گرفتن شما از سایر رقیب‌ها می‌شود
به کمک و مشاوره نیاز دارید؟!​

خبر خوب! اگر به مشاوره نیاز دارید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید؛ سپس در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی چطور می‌تواند شما را به رتبه برتر برساند؟

🔴در طول سالیانی که به عنوان مشاور کنکور فعالیت داشتم، از قرار گرفتن در کنار داوطلبان متعدد تجربه‌های ارزشمندی کسب کردم. به این نتیجه رسیدم که هر چقدر هم شرایط تحصیلی و زندگی دانش‌آموزان با هم فرق داشته باشد، رمز موفقیت کنکور در یک برنامه‌ریزی بهینه و تلاش مستمر خلاصه شده است. فقط ممکن است این برنامه و تلاش برای هر فرد متفاوت باشد.

در نهایت ما در نوتروفیل با در نظر گرفتن همین نکته و آموزش آن به همه مشاوران موسسه و تاکید بر اجرای آن توسط داوطلبان؛ موفق شدیم بسیاری از دانش‌آموزان ریاضی را به رتبه دلخواهشان برسانیم.
در اینجا نیز با ما همراه باشید تا 11 نکته طلایی که مشاوران نوتروفیل به‌عنوان نقشه راه موفقیت به دانش‌آموزان ریاضی توصیه می‌کنند را باهم مرور کنیم. البته مشاور خصوصی شما هم این موارد را به طور تخصصی‌تر برای شما می‌گوید؛ هم در تمام دوران کنکور در کنار شما خواهد بود و شما را کوچ خواهد کرد تا مطمئن شود، هر یک از این موارد را به بهترین نحو اجرا می‌کنید.

آیا برای کنکور هدفگذاری کرده اید؟

درست است که تلاش کردن و استفاده از بهترین تکنیک‌ها در دوران کنکور اهمیت زیادی دارد. اما اگر ندانید دقیقا دنبال چه هدفی هستید، این تلاش به‌مرورزمان شما را خسته می‌کند. پس با شناسایی توانایی‌ها و استعدادهایتان، لیستی از رشته‌های مورد علاقه خود را تهیه کنید. سپس با کمک مشاور ریاضی، از رتبه و درصدهای مورد نیاز هر رشته آگاه شوید و با انرژی بالا برای هدف خود برنامه‌ریزی و تلاش کنید.

استفاده از یک برنامه‌ریزی مناسب

مشاوره کنکور ریاضی تهران

اولین و مهم‌ترین قدم برای موفقیت در کنکور ریاضی، داشتن یک برنامه‌ریزی مناسب است که باید بر اساس ویژگی‌های فردی هر داوطلب تهیه شده باشد. زیرا مطالب دروس ریاضی طوری نیست که بخواهید انباشته کنید و در زمان کوتاهی حجم زیادی را یاد بگیرید. بلکه نیاز به مطالعه تدریجی و تمرین مداوم دارید.

در مقاله برنامه ریزی کنکور ریاضی توضیح دادیم که برای برنامه‌ریزی، بچه‌های ریاضی در دو گروه دسته‌بندی می‌شوند و نمونه یک برنامه استاندارد را برایتان قرار دادیم.

  • دوازدهمی‌ها
  • پشت‌ کنکوری‌ها

دسته اول باید از تابستان و به طور مستمر هر روز درس‌های ریاضی و فیزیک را مطالعه کنند و تست بزنند. دسته دوم نیز بهتر است بعد از شناسایی علت شکستشان با کمک مشاور تخصصی ریاضی، برنامه‌ای را طراحی کنند که قابل اجرا و مناسب توانایی‌هایشان باشد.
و در نهایت هر دو گروه با داشتن برنامه‌ریزی برای بازه‌های زمانی مختلف (کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت) خواهند توانست با قدم‌هایی آهسته و پیوسته به هدف‌های بزرگشان برسند.

ضریب هر درس را بدانید

با توجه به اینکه دروس عمومی از کنکور سراسری 1403 حذف شده، داوطلبان ریاضی سر جلسه کنکور باید فقط به سوالات 2 دفترچه اختصاصی پاسخ دهند. در ضمن باید بدانید زیرگروه‌های مختلف برای انتخاب رشته نیز حذف شده و شما برای قبولی در هر رشته‌ای باید ضرایب درس‌ها را یکسان و بر اساس جدول زیر در نظر بگیرید.

نام درسضریب
ریاضی12
فیزیک9
شیمی7
جدول ضرایب دروس کنکور ریاضی

از بودجه‌ بندی برای برنامه‌ریزی استفاده کنید

تجزیه و تحلیل تست‌های کنکور دوره‌های قبل به مشاوران و اساتید ریاضی کمک کرده تا بیشتر به سلیقه طراحان کنکور پی ببرند و بتوانند یک بودجه‌بندی کلی برای هر درس در نظر بگیرند. برای آنکه بتوانید بهره بیشتری از مطالعه ببرید؛ لازم است تا بر اساس این بودجه‌بندی درس‌های مختلف را اولویت‌بندی کنید. در مقاله بودجه بندی کنکور ریاضی، تعداد تست‌های احتمالی هر مبحث را گفتیم و در جدول زیر نیز بودجه‌بندی کلی هر درس را خواهید دید.

نام درستعداد تستزمان پاسخگوییشماره دفترچه
ریاضی4070 دقیقه1
فیزیک3545 دقیقه2
شیمی3030 دقیقه
جدول بودجه بندی دروس تخصصی کنکور ریاضی

انتخاب منابع کاربردی

در کنار کتاب‌های درسی به‌عنوان منابع اصلی بهتر است از کتاب‌های تست و کمک‌آموزشی مناسب با سطح خود استفاده کنید. برای انتخاب یک کتاب خوب باید نکات زیر را در نظر گرفت:

  • سعی کنید برای هر درس به طور هم‌زمان از چند منبع استفاده نکنید.
  • کتاب‌های کمک آموزشی ریاضی باید همه مثال‌های کتاب را با یک یا چند روش اصولی و قابل فهم حل کرده باشند.
  • کتاب تستی خوب باید شامل انواع تست‌های؛ آسان، سخت و متوسط باشد و کوتاهترین روش‌های رسیدن به جواب را توضیح داده باشند.

دلیل تاکید منبع مناسب برای رشته ریاضی این است که شما برای حل تست‌های کنکور، در کنار کتاب درسی باید منبع معتبری از تست‌ها داشته باشید تا با تمرین و تکرار، مفاهیم مرتبط به هم را ملکه ذهن خود کنید. پس حتما با مراجعه به مقاله منابع کنکور ریاضی، مناسب‌ترین منبع را برای خود انتخاب کرده و سطح‌تان را بالا ببرید.

انتخاب روش مطالعه با توجه به توانایی فردی

مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

در مورد روش مطالعه، عبارت “کمیت بهتر از کیفیت است” کاملاً حق مطلب را ادا می‌کند. به‌علاوه اینکه مطالعه برای کنکور با مطالعه دوران مدرسه خیلی فرق دارد. چون اولا سؤالات کنکور به صورت تستی بوده و زمان محدودی برای پاسخگویی در نظر گرفته شده، دوما در این زمان محدود باید روی چند درس مختلف تمرکز کنید.

  • از فاصله‌های زمانی منظم برای مطالعه استفاده کنید اما چند مبحثی را در طول روز فراموش نکنید. مثلا همه روز را صرف مطالعه فیزیک یا گسسته نکنید و ما بین آن یک درس راحت‌تر در نظر بگیرید.
  • پایان روز زمان مناسبی برای مرور کل درس‌های همان روز است. یا ساعاتی از آخر هفته، بهترین گزینه برای تثبیت اطلاعاتی است که درکل هفته یاد گرفتید.
  • رتبه‌های برتر دوره‌های قبل توصیه می‌کنند از رمزگذاری برای حفظ کردن فرمول‌ها کمک بگیرید.
  • یادداشت‌برداری کنید تا تمرکز خود را افزایش دهید.

به‌علاوه همه مواردی که گفتیم بهتر است در مورد هر درس از تکنیک‌های خاص همان درس استفاده کنید تا بیشترین بهره را برده باشید:

ریاضی

بسیاری از بچه‌های ریاضی در این درس ضعف دارند، پس اگر بتوانید حداقل به برخی مباحث تسلط پیدا کنید، از خیلی‌ها جلوترید.

  • کتاب درسی را به‌عنوان اولین منبع کامل یاد بگیرید.
  • با درس‌نامه یک کتاب کمک‌درسی به مفاهیم تسلط پیدا کنید.
  • از تست‌های مختلف برای جا افتادن مطلب و تمرین و تکرار غافل نشوید.
  • با آزمون، عملکردتان را بسنجید
  • و در نهایت با تحلیل آزمون، نقص‌هایتان را رفع کنید.

فیزیک

خوشبختانه برخی تست‌های فیزیک از متن کتاب مطرح می‌شود. پس اگر حتی این قسمت‌ها را به خوبی یاد بگیرید، از منفی یا صفر زدن نجات پیدا خواهید کرد. ولی اگر دنبال درصد بالا در این درس هستید:

  • همه مسائل و مطالب حفظی کتاب را بخوانید.
  • از درس‌نامه برای یادگیری حفظیات استفاده کنید.
  • کتاب‌های تست را برای تسلط بر مسائل فراموش نکنید.
  • با آزمون نقص‌های کارتان را پیدا کنید.

شیمی

به دلیل چند ماهیتی بودن شیمی، مجبورید هوشمندانه عمل کنید. هم مفاهیم را درک کنید، مطالب حفظی را به خاطر بسپارید و به مسائل مسلط شوید.

خلاصه‌نویسی

یک خلاصه‌نویسی خوب برای مرور مطالب مهم و دسته‌بندی اطلاعات در ماه‌ها و هفته‌های آخر کاملا ضروری است. پس هم‌زمان با مطالعه، خلاصه‌نویسی کنید. فقط فرمول‌های کلیدی و مهم را بنویسید و یاد بگیرید و مابقی فرمول‌ها را از آنها استخراج کنید. نمودارها و جدول‌ها می‌توانند کارایی این خلاصه‌نویسی را بالا ببرند.

از هایلایت کردن تست‌های پر محتوا هم غافل نشوید؛ زیرا مرور این تست‌ها در دوران جمع‌بندی کمک می‌کند تا حجم زیادی از مطالب را به خاطر آورید.

تست‌زنی جز اصول موفقیت در کنکور است

توصیه های مشاور کنکور ریاضی

هرچقدر از اهمیت تست‌زنی حرف بزنیم کم گفتیم. تست‌زنی تنها راه تمرین و یادگیری برای پاسخ دادن به سوالات 4 گزینه‌ای کنکور است. اما تست‌ها را دو دسته‌ی آموزشی و زمان‌دار تقسیم کنید. دسته اول باعث تکمیل فرآیند یادگیری می‌شود و دسته دوم مهارت تست‌زنی شما را بالا می‌برد.

  • بعد از هر مبحث، از تست‌ها برای تثبیت یادگیری استفاده کنید.
  • برای مدیریت زمان در کنکور باید تست‌های زمان‌دار حل کنید.
  • بعد از حل کردن حداقل 10 یا 15 تست به پاسخنامه مراجعه و جواب‌ها را چک کنید.

در آزمون آزمایشی شرکت کنید

شرکت کردن در آزمون‌های آزمایشی شبیه‌سازی‌ شده مزیت‌های زیادی دارد که شما را به موفقیت نزدیک‌تر می‌کند:

  • سنجش سطح و میزان تسلط روی مطالب
  • کاهش استرس به خاطر قرار گرفتن در موقعیت مشابه
  • متوجه ضعف‌های خود در زمان‌بندی تست‌ها خواهید شد
  • آشکار شدن نواقص و اشکالات درسی

راه‌های کنترل استرس را یاد بگیرید

استرس یکی از مخرب‌ترین عواملی است که می‌تواند تمام زحمات شما را نابود کند. استرس به همان اندازه که سر جلسه آزاردهنده است، در دوران مطالعه کنکور هم داوطلبان زیادی را تحت تأثیر قرار داده و کیفیت مطالعه را پایین می‌آورد. پس با مدیریت این غول بی‌ شاخ ‌و دم به کمک یک مشاور کنکور ریاضی کاربلد، یکی از موانع یادگیری خود را پشت سر بگذارید.

تفریح و فعالیت فیزیکی را جزو برنامه قرار دهید

بهترین مشاوره کنکور ریاضی تفریح را در برنامه می‌گنجاند

درست است که آینده شما به کنکور بستگی دارد و برای آن باید حسابی بجنگید. اما فراموش نکنید که زندگی ابعاد مختلفی دارد و باید به اندازه متعادل از زمان حال هم لذت برد. به‌علاوه محدود کردن همه ساعت‌ها به مطالعه و آموزش، باعث دل‌زدگی و احساس افسردگی خواهد شد.

طرح‌های نوتروفیل برای کنکور ریاضی 1403

خیلی از داوطلبان کنکور ریاضی فکر می‌کنند موفق شدن در آزمون سراسری فقط به میزان مطالعه بستگی دارد و هرکس بیشتر درس بخواند برنده خواهد بود. اما برای موفقیت در کنکور باید مجموع عواملی که روی نتیجه تأثیر دارند را شناسایی و بهترین روش را برای ادامه مسیر انتخاب کرد.
با توجه به اینکه ممکن است این کار برای شما سخت باشد، پس بهتر است کار را به کاردان بسپارید. مشاوران کنکور ریاضی نوتروفیل با سنجیدن همه جوانب موفق شدند 3 طرح جامع را آماده کنند که در جدول زیر به طور خلاصه آورده شده است.

ویژگی‌های اصلی طرح‌های مشاوره کنکور نوتروفیل

باید اشاره کنیم که برنامه‌ریزی‌هایی که مشاوران ما انجام می‌دهند بر اساس شرایط شما و کاملا قابل اجرا خواهد بود و برای اطمینان از اجرای آن، باید هر شب دفتر گزارش کار خود را به مشاور نشان دهید. مشاور نیز مشکلات را در لحظه گوشزد کرده و همین‌طور طی تماس‌های هفتگی نکات مفیدی را به شما توضیح می‌دهد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر طرح‌ها، کافیست روی عکس بالا کلیک کنید تا به صفحه مشاوره کنکور منتقل شوید.

طرح‌های نوتروفیلویژگی هر طرح
1طرح نوتروجامپبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به‌طور کامل و دقیق
یک تماس تلفنی در هفته
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
2طرح نوتروفلای با تماس یا با آزمونبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به طور کامل و دقیق
یک تماس تلفنی در هفته
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
کارگاه‌های هفتگی و آموزشی تیم 
دو تماس اضافه (در طرح نوتروفلای با تماس)
آزمون‌های شخصی‌سازی شده (در طرح نوتروفلای با آزمون)
3طرح نوتروجتبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به طور کامل و دقیق
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
کارگاه‌های هفتگی و آموزشی تیم 
دو تماس در هفته
آزمون‌های هفتگی آنلاین
امکان انتخاب مشاور ارشد

5 ویژگی مشاوران کنکور ریاضی نوتروفیل

از کودکی به ما گفته شده که در هر کاری مشورت کنید. اما مشورت کردن هم اصول و قواعد خاص خود را دارد. به عبارت دیگر برای موفقیت در هر کاری باید به یک فرد آگاه و متخصص آن مراجعه کرد، در غیر این صورت ممکن است این مشورت شما را گمراه کند.
در مورد کنکور هم باید زمانی انتظار بهترین مشاوره کنکور ریاضی را داشته باشید که برخی ویژگی‌ها در فرد مورد نظر وجود داشته باشد. خوشبختانه مجموعه نوتروفیل برای انتخاب همکاران خود با گزینش‌ها و آموزش‌های متعدد، از بین رتبه‌های برتر دوره‌های قبل، بهترین افراد را گزینش کرده است. به‌این‌ترتیب می‌توانید مطمئن باشید که خصوصیات زیر در همه مشاوران ریاضی نوتروفیل صدق می‌کند:

درک درستی از مسیر دارند

بهترین مشاور کنکور ریاضی کسی است که عینا همان مسیر یا مسیری مشابه را رفته باشد، پستی و بلندی‌های کنکور را حس کرده و دقیقا بداند شما از چه چیزی حرف می‌زنید.

گاهی پیش می‌آید که برخی از مشاوران با وجود دانش و مدارک تحصیلی مرتبط، درک درستی از شرایط داوطلبان در دوران کنکور ندارند و با جدی نگرفتن استرس‌ها و احساسات داوطلب باعث سرخوردگی او می‌شوند.
پس بهترین کسی که می‌تواند در این مسیر طاقت‌فرسا راهنمای شما باشد، رتبه‌های برتر هستند که در گروه‌های آزمایشی مشابه در کنکور موفق شده‌اند. مخصوصاً رتبه برتری‌هایی که زمان زیادی از کنکور آن‌ها نگذشته و هنوز حساسیت ماجرا برایشان پررنگ است.


اطلاعات خود را به‌روزرسانی می‌کنند

سازمان سنجش در هر دوره قوانین خاصی را وضع کرده و مصوبه‌های جدیدی را منتشر می‌کند که در آن ضرایب دروس و بودجه‌بندی هر درس تغییر کرده است. به‌علاوه تاثیر معدل هر سال بیشتر از سال قبل می‌شود.
همچنین بسیاری از کتاب‌های درسی با ویرایش جدید چاپ شده و بالطبع اساتید مختلف کنکور هم مطالب آموزشی خود را به‌روزرسانی می‌کنند. در کنار همه این موارد ناشران نیز مجبورند از روش‌های جدیدی برای آموزش و تست‌زنی در کتاب‌های خود بهره ببرند.

دانش‌آموزی که برای اولین بار است با تمام این‌ها مواجه می‌شود نمی‌تواند درست تصمیم بگیرد. یک مشاور خوب با دنبال کردن مداوم اخبار و اطلاعات کنکور از تمام این موارد مطلع است و قادر خواهد بود متناسب با شرایط و منابع جدید، بهترین برنامه‌ریزی را بر اساس شخصیت و وضعیت هر داوطلب انجام دهد.


از هیچ کمکی دریغ نمی‌کند

ترجیح می‌دهید در دوران کنکور با یک فرد بی‌خیال مشورت کنید یا کسی را در کنار خود داشته باشید که به اندازه شما دغدغه دارد و برای موفقیتتان تلاش می‌کند؟ یک مشاور حرفه‌ای سعی می‌کند همه دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذارد و با آموزش به موقع، شما را در مسیر اصلی حفظ کند.


پر انرژی هستند

معمولاً دانش‌آموزان در دوران کنکور مدام با افت انرژی مواجه شده و انگیزه خود را از دست می‌دهند. همراهی یک فرد پرانرژی می‌تواند بهترین مشوق برای آنان باشد. کسی می‌تواند بهترین مشاور کنکور باشد که با گوشزد کردن مداوم دستاوردها، داوطلب را برای ادامه تشویق کند.


منظم و پیگیر هستند

انسان ذاتا تمایل به بی‌نظمی دارد و حرکت کردن مطابق برنامه کمی برایش دشوار است. به همین دلیل وجود شخص دوم که در جریان تمام حرکات و وضعیت شما باشد، احتمال فرار از برنامه را کاهش داده و یک جهش بزرگ محسوب می‌شود. مشاوران نوتروفیل موظف‌اند در پایان هر روز از شما گزارش کار بخواهند و در صورت مشاهده نقص، آن را رفع کنند.

رقابت بر سر دانشگاه‌های برتر در گروه ریاضی

مشاوره کنکور ریاضی 1403

بسیاری از افراد مشهوری که در جهان می‌شناسیم، فارغ‌التحصیل رشته‌های مهندسی هستند. ایلان ماسک، ساندر پیچای و جف بزوس فقط چند مهندس هستند که باعث شده‌اند سطح جدیدی از پیشرفت را تجربه کنیم و به معنای واقعی کلمه دنیا را تغییر داده‌اند.

بچه‌های رشته ریاضی با علم اینکه برای موفقیت در رشته مهندسی باید ذهن خلاقی داشته باشند و در جای درستی آموزش ببینند؛ قبولی در دانشگاه‌های تراز اول را جزو اولویت خود قرار می‌دهند. به همین دلیل بیشتر از رشته، به دنبال قبولی در دانشگاه‌هایی مثل شریف، امیرکبیر، دانشگاه تهران، علم و صنعت، شهید بهشتی، خواجه نصیر و … هستند.
البته داوطلب باهوش می‌داند که حتی در بهترین دانشگاه‌های کشور هم باید در رشته مورد علاقه خود قبول شود. خوشبختانه تنوع رشته در ریاضی بالاست و داوطلب از بین تعداد زیادی رشته، حق انتخاب دارد.

  • مهندسی کامپیوتر(نرم‌افزار، سخت‌افزار)
  • مهندسی برق
  • مهندسی نفت
  • مهندسی هوافضا
  • مهندسی عمران
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • علوم پایه
  • اقتصاد
  • تربیت معلم
  • و حتی رشته‌های روان‌شناسی و علوم فقه و فلسفه

آخرین تغییرات کنکور ریاضی 1404

داوطلبان کنکور ریاضی 1404 نیز مانند سایر رشته‌ها باید در دو نوبت سر جلسه کنکور حاضر شوند. ثبت‌نام مرحله اول 5 تا 11 آذر بوده و آزمون آن در تاریخ‌های 6 و 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد. برای مرحله دوم کنکور که در تاریخ 7 و 8 تیر اجرا می‌شود، 7 تا 12 فروردین فرصت ثبت نام خواهید داشت.
البته در کنکور 1403 شاهد تغییراتی در تاریخ مرحله دوم بودیم. هر چند سازمان سنجش برای هر مرحله از چند روز قبل اطلاعیه می‌دهد؛ ولی ما هم سعی می‌کنیم اطلاعات به روز از تاریخ و جزئیات کنکور ریاضی 1404 را در این صفحه آپدیت کنیم.

به کمک و مشاوره نیاز دارید؟!​

خبر خوب! اگر به مشاوره نیاز دارید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید؛ سپس در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره رشته ریاضی نوتروفیل، رمز عبور از دروازه کنکور ریاضی

مجموعه نوتروفیل همه تلاش خود را به کار گرفته تا بر اساس جدیدترین تغییرات سازمان سنجش، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی صحیحی برای داوطلبان انجام دهد تا دانش‌آموزان بتوانند در کنار نمرات درخشان مدرسه، به تراز و رتبه خوبی در کنکور دست یابند.

البته با یک بررسی کوچک روی خدماتی که در سایت نوتروفیل نام بردیم به‌راحتی می‌توان متوجه جامعیت و همه جانبه بودن خدمات این موسسه شد. همچنین برای بهترین مشاوره کنکور ریاضی باید به دنبال تیم‌های جوانی گشت که از تکنولوژی روز برای همراهی بهتر با دانش‌آموزان بهره می‌برند. این در حالی است که نوتروفیل همه این خدمات را با هزینه بسیار کمتری در مقایسه با سایر موسسات کنکور ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با مشاوران نوتروفیل و جزئیات طرح‌های ما به صفحه ثبت نام مشاوره کنکور مراجعه کنید و همچنین در این صفحه از هزینه‌ها و شرایط هر طرح مطلع شوید.

سوالات متداول

نوتروفیل برای مشاوره کنکور ریاضی چه طرح‌هایی را در نظر گرفته است؟

شما می‌توانید از بین 3 طرح جامع نوتروفلای، نوتروجامپ و نوتروجت متناسب با نیاز خود و مشورت مشاور، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

آیا امکان استفاده از مشاوره رایگان برای رشته ریاضی وجود دارد؟

پس از پر کردن فرم، کارشناسان ما با شما یک تماس کاملا رایگان با شما ارتباط برقرار ‌می‌کنند تا علاوه بر تعیین سطح شما بتوانید بهترین مشاور را انتخاب کنید.

مزایای مشاوره ریاضی نوتروفیل چیست؟

دانش‌آموزان می‌توانند به کمک مشاوران ریاضی مجموعه اصول صحیح مطالعه و تست‌زنی را آموزش دیده و براساس یک برنامه‌ریزی شخصی به مسیر خود ادامه دهند و در این راه مطمئن باشند که در صورت بروز هر مشکلی، تیم نوتروفیل در کنار آنان خواهد بود.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
13 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضائیان
رضائیان
3 ماه قبل

خیلی کامل و دقیق مثل همیشه♥️

Nbt
Nbt
3 ماه قبل

از اینکه به تمام موارد در متن اشاره شده بود خیلی راضیم، ممنون از زحمات شما💙

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
3 ماه قبل
پاسخ به  Nbt

ممنون بابت نظر شما

بیتا
بیتا
3 ماه قبل

نوتروفیل تمام مباحث مورد نیاز را در زمان محدودی که دارم پوشش داد، ممنونم از مطالب جامع شما.

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
3 ماه قبل
پاسخ به  بیتا

ممنون از نظر لطف شما
خوشحالیم که مفید بوده

معصومه جان
معصومه جان
3 ماه قبل

بابت این مطلب ازتون ممنونم، در این مطلب به خیلی از سوال‌های من پاسخ داده شده بود.

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
3 ماه قبل
پاسخ به  معصومه جان

خوشحالیم که مفید بوده معصومه جان
امیدواریم در ادامه مسیرت موفق باشی

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
3 ماه قبل

ممنون از نظر لطف شما

حسین
حسین
2 ماه قبل

مشاور کنکور ریاضی به شما در برنامه‌ریزی و کاهش هیجانات در بازه زمانی کنکور بسیار کمک می‌کند تا در مسیر توسعه خواسته‌های خود گام بردارید.

ستین
ستین
2 ماه قبل

من رشتم ریاضیه از چه ماهی مشاور بگیرم برای کنکورم بهتره؟

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
2 ماه قبل
پاسخ به  ستین

شما بهتره که از تیر ماه شروع کنین

کوثر
کوثر
4 روز قبل

من چندین بار تماس گرفتم کسی جواب نداد!

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
2 روز قبل
پاسخ به  کوثر

سلام وقت بخیر
شما نیازی نیست تماس بگیرین شمارتون رو داخل فرم وارد کنین در اولین فرصت همکاران ما با شما تماس میگیرن