با نصب اپلیکیشن نوتروفیل از 10% تخفیف مشاوره بهره‌مند شوید!

مشاوره کنکور ریاضی 1403 | دانشگاه‌های تاپ در انتظار شما!

مشاوره کنکور ریاضی
مسیر مطالعه

اغلب دانش‌آموزان رشته ریاضی ساعت‌های زیادی از روز را صرف حفظ کردن فرمول و درس خواندن می‌کنند تا در رشته مورد علاقه‌شان و در بهترین دانشگاه‌های کشور قبول شوند. بسیاری از این داوطلبان هم در این مسیر دست به دامن هر نوع ابزاری از کتاب‌های کمک‌درسی و تست گرفته تا بهره‌بردن از محتواهای آموزشی اساتید مطرح کشور و رتبه‌های برتر می‌شوند.
لازم است بدانید استفاده از هر یک از این‌ها به شرطی موثر خواهد بود که بهترین گزینه ممکن انتخاب شده باشد. در این میان همراهی یک مشاور کنکور ریاضی زبده از تمام موارد مهمتر است. زیرا یک مشاور با تجربه می‌تواند بهترین و کارآمدترین نکات را در هر مورد به شما معرفی کند تا به بهترین نحو از آن بهره ببرید و از هدر رفتن وقت و انرژی شما پیشگیری نماید.

در این محتوا بیشتر درباره ویژگی‌های مشاوران کنکور حرف می‌زنیم و راه‌های موفقیت در کنکور ریاضی را بررسی می‌کنیم. در انتهای این صفحه شما می‌توانید تصمیم بگیرید به مشاوره احتیاج دارید یا خیر و اگر احتیاج دارید به مشاور با چه ویژگی‌هایی احتیاجی دارید.

نوتروفیل یکی از موسسه‌های کنکوری است که سعی کرده آگاه‌ترین و با تجربه‌ترین افراد را برای مشاوره کنکور ریاضی 1403 دور هم جمع کند تا بهترین خروجی را از بین دانش‌آموزان این گروه آزمایشی داشته باشد همراه ما باشید تا آخرین تغییرات و اخبار سازمان سنجش را با شما به اشتراک می‌گذاریم.

چرا داشتن مشاور کنکور ریاضی برای داوطلبان ضروری است؟

اگر با درس‌های یازدهم و دوازدهم مشکلی ندارید و می‌توانید نمرات خوبی از آنها بگیرید، اگر به روش‌های مطالعه تستی و تشریحی مسلط هستید و از جدیدترین تکنیک‌های روز استفاده می‌کنید، اگر در آزمون‌های آزمایشی شرکت کرده و بالاترین ترازها را به دست می‌آورید و می‌توانید تست‌ها و نتایج هر آزمون را به خوبی تجزیه و تحلیل کنید؛ داشتن یک مشاور کنکور برای شما ضرورتی ندارد و شما می‌توانید به‌تنهایی کنکور را پشت سر بگذارید.
اما اگر فقط در یکی از موارد بالا میلنگید، حضور یک مشاور کنکور ریاضی یک قدم شما را به موفقیت نزدیکتر می‌کند. به‌علاوه کسی که سال‌ها با دانش‌آموزان و کنکور سروکار داشته است نه تنها از همه جزئیات و تغییرات آن اطلاع دارد بلکه با آزمون و خطا موفق شده کوتاهترین مسیر پیروزی را پیدا کند.

نیاز به چنین مشاوری مخصوصا در چند سال اخیر بیشتر حس شده است. زیرا آزمون سراسری کنکور به مرحله جدیدی وارد شده تا نتایج زحمات دانش‌آموزان در دوران دبیرستان نیز روی نتیجه نهایی اعمال شود و همه سرنوشت آنها به یک روز خاص گره نخورد. با این تفاصیل احتمالا به اهمیت مشاور برای کنکور ریاضی پی برده‌اید و بعید است قصد داشته باشید از چنین کمکی صرف نظر کرده و روی آینده خود ریسک کنید.

مشاوره با بهترین مشاورن کنکور ریاضی

اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید و منتظر بمانید تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

پایه تحصیلی خود را انتخاب کنید*

مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی چطور می‌تواند شما را به رتبه برتر برساند؟

در طول سالیانی که به عنوان مشاور کنکور فعالیت داشتم، از قرار گرفتن در کنار داوطلبان متعدد تجربه‌های ارزشمندی کسب کردم.در نهایت به این نتیجه رسیدم که هر چقدر هم شرایط تحصیلی و زندگی دانش‌آموزان با هم فرق داشته باشد، رمز موفقیت کنکور در یک برنامه‌ریزی بهینه و تلاش مستمر خلاصه شده است. فقط ممکن است این برنامه و تلاش برای هر فرد متفاوت باشد.

در نهایت ما در نوتروفیل با در نظر گرفتن همین نکته و آموزش آن به همه مشاوران موسسه و تاکید بر اجرای آن توسط داوطلبان؛ موفق شدیم مشاوره کنکور ریاضی تهران و سایر استان‌ها را به بهترین نحو ممکن انجام داده و بسیاری از دانش‌آموزان ریاضی را به رتبه دلخواهشان برسانیم.
در صفحه مشاوره کنکور سعی کردیم برخی از خدمات نوتروفیل که به صورت آنلاین برای داوطلبان گروه‌های آزمایشی ریاضی در نظر گرفته شده است را توضیح دهیم. در اینجا نیز با ما همراه باشید تا 10 نکته طلایی که مشاوران نوتروفیل برای موفقیت در کنکور به دانش‌آموزان ریاضی توصیه می‌کنند را باهم مرور کنیم:

استفاده از یک برنامه‌ریزی مناسب

مشاوره کنکور ریاضی تهران

اولین و مهم‌ترین قدم برای موفقیت در کنکور ریاضی، داشتن یک برنامه‌ریزی مناسب است که باید بر اساس ویژگی‌های فردی هر داوطلب تهیه شده باشد. زیرا مطالب دروس ریاضی طوری نیست که بخواهید انباشته کنید و در زمان کوتاهی حجم زیادی را یاد بگیرید. بلکه نیاز به مطالعه تدریجی و تمرین مداوم دارید.
به‌علاوه درست است که رعایت کردن قواعد خاصی باعث افزایش کیفیت مطالعه میشود اما هیچ استاندارد صد در صدی برای همه داوطلبان وجود ندارد و برنامه‌ریزی باید برای هر فرد شخصی‌سازی شده و منعطف باشد.
مثلاً ممکن است یک نفر بتواند برای زمان طولانی تمرکزش را حفظ کند و ترجیح دهد چند ساعت پشت سر هم مطالعه کند. اما فرد دیگری نیاز دارد مطالعه را برای بازه‌های زمانی کوتاهتری انجام دهد.
ساعت خواب و بیداری، نیاز بدن هر داوطلب به استراحت، روش‌های مناسب یادگیری برای هر فرد و… نکاتی هستند که یک مشاور باید بتواند برای انجام برنامه‌ریزی هر داوطلب مد نظر قرار دهد.

از بودجه‌ بندی برای برنامه‌ریزی استفاده کنید

تجزیه و تحلیل تست‌های کنکور دوره‌های قبل به مشاوران و اساتید کمک کرده تا بیشتر به سلیقه طراحان کنکور پی ببرند و بتوانند یک بودجه‌بندی کلی برای هر درس در نظر بگیرند. برای آنکه بتوانید بهره بیشتری از مطالعه ببرید؛ لازم است تا بر اساس این بودجه‌بندی درس‌های مختلف را اولویت‌بندی کنید.

ضریب هر درس را حفظ کنید

با توجه به اینکه دروس عمومی از کنکور سراسری 1403 حذف شده، داوطلبان ریاضی سر جلسه کنکور باید فقط به سوالات 2 دفترچه اختصاصی پاسخ دهند. در ضمن باید بدانید زیرگروه‌های مختلف برای انتخاب رشته نیز حذف شده و شما برای قبولی در هر رشته‌ای باید ضرایب درس‌ها را یکسان و بر اساس جدول زیر در نظر بگیرید.

ردیفنام درسضریبشماره دفترچهتعدا سوالزمان پاسخگویی
1ریاضی1214070 دقیقه
2فیزیک923545 دقیقه
3شیمی73030 دقیقه

انتخاب منابع کاربردی

در کنار کتاب‌های درسی به‌عنوان منابع اصلی بهتر است از کتاب‌های تست و کمک آموزشی مناسب با سطح خود استفاده کنید. برای انتخاب یک کتاب خوب باید نکات زیر را در نظر گرفت:

  • سعی کنید برای هر درس به طور هم‌زمان از چند منبع استفاده نکنید.
  • کتاب‌های کمک آموزشی ریاضی باید همه مثال‌های کتاب را با یک یا چند روش اصولی و قابل فهم حل کرده باشند.
  • کتاب تستی خوب باید شامل انواع تست‌های؛ آسان، سخت و متوسط باشد و کوتاهترین روش‌های رسیدن به جواب را توضیح داده باشند.

انتخاب روش مطالعه با توجه به توانایی فردی

مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی

در مورد روش مطالعه، عبارت “کمیت بهتر از کیفیت است” کاملاً حق مطلب را ادا می‌کند. به‌علاوه اینکه مطالعه برای کنکور با مطالعه دوران مدرسه خیلی فرق دارد. چون اولاً سؤالات کنکور به صورت تستی بوده و زمان محدودی برای پاسخگویی در نظر گرفته شده، دوما در این زمان محدود باید روی چند درس مختلف تمرکز کنید.

  • از فاصله‌های زمانی منظم برای مطالعه استفاده کنید اما چند مبحثی را در طول روز فراموش نکنید. مثلا همه روز را صرف مطالعه فیزیک یا گسسته نکنید و ما بین آن یک درس راحت‌تر در نظر بگیرید.
  • پایان روز زمان مناسبی برای مرور کل درس‌های همان روز است. یا ساعاتی از آخر هفته، بهترین گزینه برای تثبیت اطلاعاتی است که درکل هفته یاد گرفتید.
  • رتبه‌های برتر دوره‌های قبل توصیه می‌کنند از رمزگذاری برای حفظ کردن فرمول‌ها کمک بگیرید.
  • یادداشت‌برداری کنید تا تمرکز خود را افزایش دهید.

خلاصه‌نویسی

یک خلاصه‌نویسی خوب برای مرور مطالب مهم و دسته‌بندی اطلاعات در ماه‌ها و هفته‌های آخر کاملاً ضروری است.

  • هم‌زمان با مطالعه، خلاصه‌نویسی کنید.
  • فقط فرمول‌های کلیدی و مهم را بنویسید و یاد بگیرید و ما بقی فرمول‌ها را از آنها استخراج کنید.

تست‌زنی جز اصول موفقیت در کنکور است

توصیه های مشاور کنکور ریاضی

هرچقدر از اهمیت تست‌زنی حرف بزنیم کم گفتیم.تست‌زنی تنها راه تمرین و یادگیری برای پاسخ دادن به سوالات 4 گزینه‌ای کنکور است:

  • بعد از هر مبحث، از تست‌ها برای تثبیت یادگیری استفاده کنید.
  • برای مدیریت زمان در کنکور باید تست‌های زمان‌دار حل کنید.
  • بعد از حل کردن حداقل 10 یا 15 تست به پاسخنامه مراجعه و جواب‌ها را چک کنید.

راه‌های کنترل استرس را یاد بگیرید

استرس یکی از مخرب‌ترین عواملی است که می‌تواند تمام زحمات شما را نابود کند.استرس به همان اندازه که سر جلسه آزاردهنده است، در دوران مطالعه کنکور هم داوطلبان زیادی را تحت تأثیر قرار داده و کیفیت مطالعه را پایین می‌آورد.

در آزمون آزمایشی شرکت کنید

شرکت کردن در آزمون‌های آزمایشی شبیه‌سازی‌ شده مزیت‌های زیادی دارد که شما را به موفقیت نزدیکتر می‌کند:

  1. نجش سطح و میزان تسلط روی مطالب
  2. کاهش استرس به خاطر قرار گرفتن در موقعیت مشابه
  3. متوجه ضعف‌های خود در زمان‌بندی تست‌ها خواهید شد
  4. آشکار شدن نواقص و اشکالات درسی

تفریح و فعالیت فیزیکی را جزو برنامه قرار دهید

بهترین مشاوره کنکور ریاضی تفریح را در برنامه می‌گنجاند

درست است که آینده شما به کنکور بستگی دارد و برای آن باید حسابی بجنگید. اما فراموش نکنید که زندگی ابعاد مختلفی دارد و باید به اندازه متعادل از زمان حال هم لذت برد. به‌علاوه محدود کردن همه ساعت‌ها به مطالعه و آموزش، باعث دل‌زدگی و احساس افسردگی خواهد شد.

طرحهای نوتروفیل برای کنکور ریاضی 1403

خیلی از داوطلبان کنکور ریاضی فکر می‌کنند موفق شدن در آزمون سراسری فقط به میزان مطالعه بستگی دارد و هرکس بیشتر درس بخواند برنده خواهد بود. اما برای موفقیت در کنکور باید مجموع عواملی که روی نتیجه تأثیر دارند را شناسایی و بهترین روش را برای ادامه مسیر انتخاب کرد.
البته شناسایی این عوامل و پیاده کردن آن در توان هر دانش‌آموزی نیست، بلکه باید کار را به کاردان بسپارید و در این راه از مشاوره تحصیلی کنکور ریاضی کمک بگیرید تا در کنار تلاش برای کنکور، از امتحانات مدرسه غافل نشده و معدل خوبی کسب کنید.
مشاوران کنکور نوتروفیل با سنجیدن همه جوانب موفق شدند 3 طرح جامع را آماده کنند تا هر دانش آموز رشته ریاضی در هر نقطه ای از ایران، بسته به سطح تحصیلی و سایر شرایط خود بتواند از خدمات این موسسه به صورت اینترنتی و آنلاین برخوردار شود.

طرح‌های نوتروفیلویژگی هر طرح
1طرح نوتروجامپبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به‌طور کامل و دقیق
یک تماس تلفنی در هفته
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
2طرح نوتروفلای با تماس یا با آزمونبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به طور کامل و دقیق
یک تماس تلفنی در هفته
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
کارگاه‌های هفتگی و آموزشی تیم 
دو تماس اضافه (در طرح نوتروفلای با تماس)
آزمون‌های شخصی‌سازی شده (در طرح نوتروفلای با آزمون)
3طرح نوتروجتبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به طور کامل و دقیق
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
کارگاه‌های هفتگی و آموزشی تیم 
دو تماس در هفته
آزمون‌های هفتگی آنلاین
امکان انتخاب مشاور ارشد
عکس معرفی طرح های مشاوره ای نوتروفیل

5 ویژگی مشاوران کنکور ریاضی نوتروفیل

از کودکی به ما گفته شده که در هر کاری مشورت کنید. اما مشورت کردن هم اصول و قواعد خاص خود را دارد. به عبارت دیگر برای موفقیت در هر کاری باید به یک فرد آگاه و متخصص آن مراجعه کرد، در غیر این صورت ممکن است این مشورت شما را گمراه کند.
در مورد کنکور هم باید زمانی انتظار بهترین مشاوره کنکور ریاضی را داشته باشید که برخی ویژگی‌ها در فرد مورد نظر وجود داشته باشد. خوشبختانه می‌توانید مطمئن باشید مجموعه نوتروفیل برای انتخاب همکاران خود نهایت وسواس را به خرج داده تا بهترین تیم مشاوره را برای شما فراهم کند. خصوصیات مهم یک مشاور خوب کنکور عبارتند از:

درک درستی از مسیر داشته باشد

بهترین مشاور کنکور کسی است که عیناً همان مسیر یا مسیری مشابه را رفته باشد، پستی و بلندی‌های کنکور را حس کرده و دقیقاً بداند شما از چه چیزی حرف میزنید.
گاهی پیش می‌آید که برخی از مشاوران با وجود دانش و مدارک تحصیلی مرتبط، درک درستی از شرایط داوطلبان در دوران کنکور ندارند و با جدی نگرفتن استرس‌ها و احساسات داوطلب باعث سرخوردگی او می‌شوند.
پس بهترین کسی که می‌تواند در این مسیر طاقت‌فرسا راهنمای شما باشد، رتبه‌های برتر هستند که در گروه‌های آزمایشی مشابه در کنکور موفق شده‌اند. مخصوصاً رتبه برتری‌هایی که زمان زیادی از کنکور آن‌ها نگذشته و هنوز حساسیت ماجرا برایشان پررنگ است.


اطلاعات خود را به‌روزرسانی کند

سازمان سنجش در هر دوره قوانین خاصی را وضع کرده و مصوبه‌های جدیدی را منتشر می‌کند که در آن ضرایب دروس و بودجه‌بندی هر درس تغییر کرده است. به‌علاوه تاثیر معدل هر سال بیشتر از سال قبل می‌شود.
همچنین بسیاری از کتابهای درسی با ویرایش جدید چاپ شده و بالطبع اساتید مختلف کنکور هم مطالب آموزشی خود را به‌روزرسانی می‌کنند. در کنار همه این موارد ناشران نیز مجبورند از روش‌های جدیدی برای آموزش و تست‌زنی در کتاب‌های خود بهره ببرند.
دانش‌آموزی که برای اولین بار است با تمام این‌ها مواجه می‌شود نمی‌تواند درست تصمیم بگیرد. یک مشاور خوب با دنبال کردن مداوم اخبار و اطلاعات کنکور از تمام این موارد مطلع است و قادر خواهد بود متناسب با شرایط و منابع جدید، بهترین برنامه‌ریزی را بر اساس شخصیت و وضعیت هر داوطلب انجام دهد.


از هیچ کمکی دریغ نکند

ترجیح می‌دهید در دوران کنکور با یک فرد بیخیال مشورت کنید یا کسی را در کنار خود داشته باشید که به اندازه شما دغدغه دارد و برای موفقیتتان تلاش می‌کند؟ یک مشاور حرفه‌ای سعی می‌کند همه دانش و تجربه خود را به اشتراک بگذارد و با آموزش به موقع، شما را در مسیر اصلی حفظ کند.


پر انرژی باشد

معمولاً دانش‌آموزان در دوران کنکور مدام با افت انرژی مواجه شده و انگیزه خود را از دست می‌دهند. همراهی یک فرد پرانرژی می‌تواند بهترین مشوق برای آنان باشد. کسی می‌تواند بهترین مشاور کنکور باشد که با گوشزد کردن مداوم دستاوردها، داوطلب را برای ادامه تشویق کند.


منظم و پیگیر باشد

انسان ذاتا تمایل به بی‌نظمی دارد و حرکت کردن مطابق برنامه کمی برایش دشوار است. به همین دلیل وجود شخص دوم که در جریان تمام حرکات و وضعیت شما باشد، احتمال فرار از برنامه را کاهش داده و یک جهش بزرگ محسوب می‌شود. مشاوران نوتروفیل موظفند در پایان هر روز از شما گزارش کار بخواهند و در صورت مشاهده نقص، آن را رفع کنند.

داوطلبان گروه آزمایشی ریاضی برای دانشگاههای برتر رقابت می‌کنند

برخلاف بچه‌های تجربی که برای رشته‌های خوبی مثل پزشکی و دندانپزشکی رقابت دارند، برای داوطلبان ریاضی قبولی در دانشگاه‌های تراز اول مهم است. دانشگاه‌های شریف، امیرکبیر، دانشگاه تهران، علم و صنعت، شهید بهشتی، خواجه نصیر و … از اولویت‌های بچه‌های ریاضی برای قبولی هستند.
البته داوطلب باهوش می‌داند که باید رشته مورد علاقه خود را در بهترین دانشگاه‌های کشور قبول شود. خوشبختانه تنوع رشته در ریاضی بالاست و داوطلب از بین تعداد زیادی رشته، حق انتخاب دارد.

  • مهندسی کامپیوتر(نرم‌افزار، سخت‌افزار)
  • مهندسی برق
  • مهندسی نفت
  • مهندسی هوافضا
  • مهندسی عمران
  • حسابداری
  • تربیت بدنی
  • علوم پایه
  • اقتصاد
  • تربیت معلم
  • و حتی رشته‌های روان‌شناسی و علوم فقه و فلسفه

محبوب‌ترین رشته‌های ریاضی در انتخاب داوطلبان

مشاوره کنکور ریاضی 1403

بسیاری از افراد مشهوری که در جهان می‌شناسیم، فارغ‌التحصیل رشته‌های مهندسی هستند. ایلان ماسک، ساندر پیچای و جف بزوس فقط چند مهندس هستند که باعث شده‌اند سطح جدیدی از پیشرفت را تجربه کنیم و به معنای واقعی کلمه دنیا را تغییر داده‌اند.

به زبان ساده مهندسی فقط یک مدرک نیست بلکه علم تغییر محیط اطراف با هدف حفظ منافع عموم جامعه است. از طرفی در رشته‌های مهندسی، دائما با درس‌هایی که ماهیت ریاضی دارند سروکار دارید. این درس‌ها قدرت منطق و تحلیل شما را تا حد زیادی بالا می‌برند و کمک می‌کنند در شرایط مختلف زندگی نیز بتوانید درک درستی از شرایط داشته باشید. از این رو در مشاوره کنکور ریاضی به شما توصیه می‌شود اگر پتانسیل سر و کله زدن با چنین دروسی را دارید وارد این رشته‌ها شوید.

آخرین تغییرات کنکور ریاضی 1403

داوطلبان کنکور ریاضی 1403 نیز مانند سایر رشته‌ها باید در دو نوبت سر جلسه کنکور حاضر شوند. ثبت‌نام مرحله اول 5 تا 11 آذر بوده و آزمون آن در تاریخ‌های 6 و 7 اردیبهشت برگزار خواهد شد. برای مرحله دوم کنکور که در تاریخ 7 و 8 تیر اجرا می‌شود، 7 تا 12 فروردین فرصت ثبت نام خواهید داشت. در هر دو نوبت نیز سازمان سنجش از چند روز قبل برای دریافت کارت ورود به جلسه به اطلاعیه می‌دهد.

مشاوره فوری ریاضی

با پر کردن فرم زیر مشاوران ما به زودی با شما تماس می‌گیرند.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوره نوترفیل؛ رمز عبور از دروازه کنکور ریاضی

مجموعه نوتروفیل که توسط جمعی از رتبه‌های برتر کنکورهای گذشته مدیریت می‌شود، همه تلاش خود را به کار گرفته تا بر اساس جدیدترین تغییرات سازمان سنجش، اولویت‌بندی و برنامه‌ریزی صحیحی برای داوطلبان انجام دهد تا دانش‌آموزان بتوانند در کنار نمرات درخشان مدرسه، به تراز و رتبه خوبی در کنکور دست یابند.

البته با یک بررسی کوچک روی خدماتی که در سایت نوتروفیل نام بردیم به‌راحتی می‌توان متوجه جامعیت و همه جانبه بودن خدمات این موسسه شد. همچنین برای بهترین مشاوره کنکور ریاضی باید به دنبال تیم‌های جوانی گشت که از تکنولوژی روز برای همراهی بهتر با دانش‌آموزان بهره می‌برند. این در حالی است که نوتروفیل همه این خدمات را با هزینه بسیار کمتری در مقایسه با سایر موسسات کنکور ارائه می‌دهد.

سوالات متداول

نوتروفیل برای مشاوره کنکور ریاضی چه طرح‌هایی را در نظر گرفته است؟

شما می‌توانید از بین 3 طرح جامع نوتروفلای، نوتروجامپ و نوتروجت متناسب با نیاز خود و مشورت مشاور، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

آیا امکان استفاده از مشاوره رایگان کنکور برای رشته ریاضی وجود دارد؟

نوتروفیل شرایطی را مهیا کرده تا پس از بررسی طرح‌ها و مطالعه شرایط مجموعه، کارشناسان ما طی یک تماس کاملا رایگان با شما ارتباط برقرار کنند تا علاوه بر تعیین سطح بتوانند یکی از رتبه‌های برتر را به‌عنوان مشاور شما در نظر بگیرند.

مزایای مشاوره تحصیلی نوتروفیل چیست؟

دانش‌آموزان می‌توانند به کمک مشاوران مجموعه اصول صحیح مطالعه و تست‌زنی را آموزش دیده و براساس یک برنامه‌ریزی شخصی به مسیر خود ادامه دهند و در این راه مطمئن باشند که در صورت بروز هر مشکلی، تیم نوتروفیل در کنار آنان خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضائیان
رضائیان
23 روز قبل

خیلی کامل و دقیق مثل همیشه♥️

Nbt
Nbt
22 روز قبل

از اینکه به تمام موارد در متن اشاره شده بود خیلی راضیم، ممنون از زحمات شما💙

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
21 روز قبل
پاسخ به  Nbt

ممنون بابت نظر شما

بیتا
بیتا
20 روز قبل

نوتروفیل تمام مباحث مورد نیاز را در زمان محدودی که دارم پوشش داد، ممنونم از مطالب جامع شما.

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
19 روز قبل
پاسخ به  بیتا

ممنون از نظر لطف شما
خوشحالیم که مفید بوده

نوروزی
نوروزی
20 روز قبل

خیلی حامع و کامل بود 👌🏻👌🏻

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
19 روز قبل
پاسخ به  نوروزی

ممنون از نظر لطف شما

معصومه جان
معصومه جان
20 روز قبل

بابت این مطلب ازتون ممنونم، در این مطلب به خیلی از سوال‌های من پاسخ داده شده بود.

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
19 روز قبل
پاسخ به  معصومه جان

خوشحالیم که مفید بوده معصومه جان
امیدواریم در ادامه مسیرت موفق باشی

به کمک و مشاوره نیاز داری؟!​

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید*
پایه تحصیلی خود را انتخاب کنید*