کتاب نوتروبیست

نوتروبیست

دسته بندی:
معرفی کوتاه:
  1. شامل تمام سوالات امتحان نهایی
  2. دارای پاسخ نامه تشریحی
  3. گلچین سوالات از سال 1398 تا 1403
  4. شامل تمام سوالات امتحان نهایی
  5. دارای پاسخ نامه تشریحی
  6. گلچین سوالات از سال 1398 تا 1403
مشخصات اصلی:
قیمت کالا:
650,000 تومان
مشخصات تکمیلی کتاب:
نویسندگان:
محمدحسین عبدالرسولی، محمد زارعی، نیایش ولدی، سپیده علیپور، مظهر حسینی، ساغر محمدی، زینب آقایی، محیا عینی، نیما اسدی، علیرضا ضرغامی، مبین توکل، فاطمه غفوری، نگار احمدی، هستی رضی و حسام علوی
وزن:
1000 گرم
دروس مرتبط:
همه دروس
پایه:
دوازدهم
توضیحات کامل:

نوتروبیست؛ تمام دروس عمومی در یک کتاب

امروزه کمتر کسی از اهمیت امتحانات نهایی بی‌خبر است! با توجه به تأثیر قابل توجه این امتحانات در ورود به دانشگاه، تصمیم به تألیف این کتاب گرفتیم تا شما بتوانید به بهترین نحو از عهده امتحانات بربیایید. با تهیه کتاب نوتروبیست، علاوه بر صرف هزینه کمتر، منبع کاملی برای دروس عمومی هر سه پایه در اختیار دارید. همچنین، مطالب پیش‌نیاز را نیز شامل می‌شود و در صورتی که نیاز به مرور مباحث پایه‌های دیگر داشته باشید، نیازی به تهیه منبع جداگانه نخواهد بود. ویژگی‌های منحصر به فرد کتاب نوتروبیست عبارت است از:

📚درسنامه‌های خلاصه محور

برای کسب نمره‌های خوب، تسلط بر کتاب درسی ضروری است. اما خواندن و مرور کتاب درسی با حجم زیاد آن در شب امتحان تقریباً غیرممکن است. درسنامه‌های نوتروبیست به شما این امکان را می‌دهد که نکات مهم را به‌صورت خلاصه و دسته‌بندی شده مطالعه کنید. با نوتروبیست می‌توانید مهم‌ترین نکات را در سریع‌ترین زمان ممکن مرور کنید.

🔎سوالات شبیه ساز

سوالات نوتروبیست منتخبی از سوالات نهایی سال‌های گذشته، امتحانات شبه نهایی و سوالات تألیفی است. در واقع، سوالاتی که احتمالاً مشابه آن‌ها را در امتحان نهایی خود خواهید دید.

⭐️پاسخنامه کامل

در بخش پاسخنامه، علاوه بر ارائه پاسخ سوالات، درسنامه‌های کوتاه و مروری نیز قرار داده شده است تا با مطالعه آن‌ها به آمادگی کامل برسید. این درسنامه‌ها نکات مهم را چندین بار برای شما مرور می‌کنند.

🏆ویژگی‌های منحصر به فرد

کتاب نوتروبیست به شما می‌گوید برای حل هر نوع سوال، باید به چه نکاتی توجه کنید تا نمره کامل بگیرید. علاوه بر این، تکنیک‌های خاصی مانند آموزش حل سوالات درک مطلب عربی و زبان نیز در اختیار شما قرار داده شده است تا بتوانید از عهده این سوالات برآیید.

مورد آخر، پیش‌بینی سوالات است. معمولاً زمانی که بخشی از کتاب مورد سوال قرار می‌گیرد، طراح سوال در سال بعد نیز به آن بخش مراجعه می‌کند، اما با شیوه‌ای متفاوت. نوتروبیست در باکس‌های نکته‌محور به این موارد نیز پرداخته و علاوه بر پاسخ سوال، تمامی نکات مهم مرتبط با آن بخش از کتاب را تحلیل کرده است.

نوتروبیست در یک نگاه

  • دروس عمومی هر سه پایه در یک کتاب
  • درسنامه‌های خلاصه‌محور
  • سوالات منتخب نهایی، شبه‌نهایی و تألیفی
  • پاسخنامه‌ی تشریحی
  • درسنامه‌های مروری و نکته‌محور

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین نفری باشید که دیدگاهی را ارسال می کنید برای “نوتروبیست”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *