مشاوره غیر حضوری کنکور؛ انتخابی هوشمندانه

مشاوره غیر حضوری کنکور
مسیر مطالعه

هنگام انتخاب مشاور غیر حضوری کنکور این سوال مطرح می‌شود که این مشاور چه خدماتی ارائه کرده و چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در صورتی که یک مشاوره غیر حضوری کنکور باتجربه را انتخاب کرده باشید؛ می‌توانید خدماتی مانند برنامه‌ریزی درسی روزانه یا ماهانه، اطلاع کامل از رشته‌های تحصیلی و هزینه‌های تحصیل و همچنین بالا رفتن انگیزه و انرژی مثبت را دریافت کنید.

برای انتخاب بهترین مشاور باید به عواملی مانند تجربه مشاوره، رضایت داوطلبان قبلی، داشتن رتبه برتر در رزومه و به روز بودن اطلاعات توجه کنید. اگر سری به صفحه مشاوره کنکور بزنید، می‌بینید که همه این خصوصیات در مشاوران نوتروفیل وجود دارد. از آنجایی‌ که سال‌ کنکور فرصت اشتباه کردن نیست؛ توصیه می‌کنیم با انتخاب مشاوره غیرحضوری نوتروفیل، علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها در هر لحظه و هر جا از خدمات مشاوره بهره‌مند شوید.

چرا باید مشاوره غیر حضوری انتخاب کنیم؟ 

مشاوره غیر حضوری کنکور یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش هزینه‌ها محسوب می‌شود. شما با شرکت در جلسات آنلاین می‌توانید تمامی خدمات مشاوره را با کیفیت بالا دریافت کنید. این روش انعطاف بالایی دارد، به این معنی که می‌توانید در هر زمان و مکان، با مشاور خود ارتباط بگیرید. البته این نکته که چگونه بهترین مشاوره آنلاین یا مجازی را انتخاب کنید، اهمیت زیادی دارد.

آیا در مشاوره غیر حضوری کنکور، به داوطلب برنامه داده می‌شود؟

شاید شما هم تصور کنید که در مشاوره‌های آنلاین کنکور امکان برنامه‌ریزی دقیق و درست برای درس‌ها وجود ندارد. این در حالی است که یکی از مهم‌ترین کارها برای قبولی در کنکور، نوشتن برنامه‌ریزی درسی است. اکثر مشاوران کنکور یک برنامه واحد را برای دانش آموزان می‌نویسند. در صورتی که هر دانش‌آموز باید برنامه مخصوص به خودش را داشته باشد. از این رو شخصی‌سازی برنامه درسی داوطلبان اهمیت بسیار زیادی دارد.

بعضی از داوطلبان هم تصور می‌کنند، به برنامه‌ریزی نیازی ندارند. یا این‌که که به دلیل استرس زیاد ممکن است به برنامه‌ای که خودشان طراحی می‌کنند، وفادار نباشند. از این رو خیلی مهم است که روزهای قبل از کنکور با برنامه ریزی‌های دقیق یک مشاور پیش بروید. در غیر این صورت کار شما به‌شدت سخت می‌شود. این‌که برای آماده شدن در کنکور تمام تفریحات و سرگرمی‌های خود را کنار بگذارید، شما را افسرده کرده و نمی‌گذارد به اهداف خود برسید.

3 طرح مشاوره کنکور نوتروفیل

در این زمان است که مشاور غیر حضوری کنکور به شما کمک می‌کند تا علاوه بر درس خواندن به سایر کارهای خود نیز رسیدگی کنید. شما می‌توانید بدون رفت و آمد و هدر دادن هزینه‌های اضافی این برنامه ریزی منحصر به فرد را از ماهرترین مشاوران و به صورت غیرحضوری دریافت کنید.

خدمات باور نکردنی مشاوره مجازی کنکور

خدمات مشاوره مجازی کنکور

مشاوره تحصیلی غیرحضوری کنکور به شما خدمات شگفت‌انگیزی را ارائه می‌کند. در طی جلسات مشاوره حضوری وقت کافی برای ارائه چنین خدماتی وجود ندارد. در جلسات مشاوره باید تمامی این خدمات موجود باشد. در غیر این صورت در انتخاب مشاوره مجازی خود اشتباه بزرگی کرده‌اید. سال‌های کنکور زمان اشتباه کردن نیست. این نکته را در نظر بگیرید که مشاوره کنکور باید با دقت زیادی انتخاب شود تا بتواند به بهترین شکل شما را راهنمایی کند.

مشاوره مجازی کنکور باید به شما خدمات زیر را ارائه کند:

  • ارائه برنامه‌ریزی درسی روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه
  • آموزش نحوه اصولی درس خواندن و تست زدن
  • آشنایی با رشته‌های مختلف دانشگاهی و بازار کار آن‌ها
  • معرفی رتبه‌ها و ترازهای برتر داوطلبان رشته‌های مختلفی در کنکورهای سال گذشته
  • اطلاع کامل از شهریه و شرایط قبولی در دانشگاه‌های سراسر کشور
  • ایجاد کردن انگیزه و انرژی مثبت به شما
  • تحلیل شخصیت و بررسی نقاط قوت و ضعف
  • ارائه بهترین منابع درسی
  • معرفی بهترین آزمون‌های تستی

این روزها پیدا کردن مشاور مجازی کنکور کار سختی نیست. البته این نکته را باید در نظر گرفت که مشاوره کنکور آنلاین می‌تواند تمامی خدمات بالا را ارائه کند. برای این کار باید با مشاور خود ارتباط دوستانه برقرار کرده و در کمال راحتی و اطمینان از او کمک بخواهید. برای این‌که بیشتر با مشاوره کنکور تلفنی آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله لینک شده را بخوانید.

مزایا و معایب مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور

مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور

داشتن مشاور غیر حضوری مزایا و معایب خاص خودش را دارد که به شرح زیر است:

مزایای مشاوره از راه دور کنکور

قبل از انتخاب مشاور به مزایای آن توجه کنید:

  • دسترسی سریع و راحت: در مشاوره حضوری هماهنگ کردن وقت مشاوره کار دشواری محسوب می‌شود. در صورتی که در مشاوره آنلاین شما می‌توانید بدون نیاز به حضور در مرکز مشاوره، با راهنمای خود ارتباط برقرار کنید. همچنین در هر زمانی که بخواهید امکان دریافت راهنمایی برایتان وجود دارد.
  • صرفه جویی در هزینه‌ها: دریافت مشاوره غیر حضوری می‌تواند باعث کاهش هزینه‌های مربوط به رفت و آمد شما شود. همچنین مراکز معتبری که مشاوره غیر حضوری ارائه می‌دهند، تخفیفات ویژه‌ای را برای داوطلبان کنکور در نظر می‌گیرند.
  • مشاوره کنکور غیر حضوری به دلایل مزایایی که دارد، مورد توجه حجم زیادی از دانش آموزان قرار گرفته است. آن‌ها می‌توانند خیلی راحت و با داشتن اینترنت یا تماس تلفنی با مشاوران خود در ارتباط باشند.
  • متنوع بودن خدمات مشاوره غیر حضوری: با مشاوره غیر حضوری می‌توانید انواع خدمات مطابق با نیازهایتان را دریافت کنید. در صورتی که در جلسات مشاوره حضوری ممکن است تنوع خدمات پایین باشد. در مشاوره غیر حضوری انواع خدمات مانند مشاوره کنکور تجربی، مشاوره کنکور فنی و حرفه‌ای، مشاوره کنکور ریاضی و انسانی یا حتی زبان انگلیسی ارائه می‌شود. حتی می‌توان مشاوره درسی، هنگام تحصیل در مقطع دبیرستان را در کنار مشاوره کنکور دریافت کرد.
  • انعطاف بالا: مشاوره تحصیلی غیر حضوری کنکور انعطاف بسیار بالایی دارد. به این صورت که در هر زمانی که تمایل داشته باشید، این خدمات ارائه می‌شود. به همین دلیل می‌توانید مطابق با برنامه ریزی خود، این جلسات را تنظیم کنید. حتی می‌توان ساعت این جلسات را تغییر داد. همچنین می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز مشاوره تلفنی را دریافت کنید.

معایب مشاوره غیر حضوری

علاوه بر مزایای گفته شده، این‌ نوع مشاوره معایبی نیز دارد که در زیر آمده است:

  • نبود ارتباط چشمی: اگر شما علاقمند هستید که با مشاوره تحصیلی خود ارتباط چهره به چهره داشته باشید، این روش برایتان مناسب نیست. این موضوع ممکن است باعث عدم ارتباط صحیح با مشاور شود. همچنین نتیجه دلخواه حاصل نمی‌شود.
  • کاهش انتقال اطلاعات: ممکن است در جلسات غیر حضوری مشاور نتواند تمامی اطلاعات و راهنمایی‌های مربوط به کنکور را ارائه دهد. البته جای نگرانی نیست، چرا که در صورت انتخاب صحیح مشاور، احتمال این اتفاق تقریبا نزدیک به صفر است.

ویژگی‌های مشاور خوب

قطعا شما هم می‌دانید هر مشاوری نمی‌تواند به خوبی داوطلبان را راهنمایی کند. یک مشاور حاذق باید دارای ویژگی‌های مثبت باشد. با توجه به این ویژگی‌ها می‌توان گفت که این مشاور می‌تواند شما را راهنمایی کرده تا بهترین رشته را انتخاب کنید.

رتبه برتر بودن مشاور در کنکور

یکی از مهم‌ترین فاکتورها که باید به آن توجه شود، این است که فرد مشاور خودش باید در کنکور رتبه بالایی کسب کرده باشد. چرا که با توجه به تجربه تحصیلی‌اش می‌تواند شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند. همچنین باید دوره‌های تحصیلی حرفه‌ای را گذرانده باشد.


سابقه عالی

نکته دیگر قابل توجه این است که سابقه مشاوره او‌ را بررسی کنید. رضایت و قبولی سایر داوطلبان کنکور به شما در این زمینه کمک زیادی می‌کند.


به‌روز بودن مشاور

یک مشاور غیر حضوری کنکور باید علاوه بر دانش خودش، بتواند به تغییرات و اخبار روز کنکور نیز آگاه باشد و باید این اخبار مربوط به کنکور را نیز در اختیار شما قرار دهد. با داشتن مشاور عالی می‌توانید به نحوی درس بخوانید تا بدون هیچ‌گونه فشار درسی به نتیجه دلخواهتان برسید.

مقاله مشاوره کنکور آنلاین اطلاعات بسیار کاملی را به شما ارائه می‌کند؛ خواندن آن را از دست ندهید.

بهترین خدمات مشاوره غیر حضوری کنکور با نوتروفیل

نوتروفیل یک مجموعه معتبر بوده در جهت رسیدن به اهداف شما فعالیت دارد. دیگر نیازی نیست هنگام کنکور، گوشی خود را کاملا کنار بگذارید؛ بلکه با نوتروفیل، گوشی به گجت راهنما تبدیل می‌شود. علاوه بر آن مشاوران ماهر در طول روزهای قبل از کنکور در کنار شما هستند تا بهترین نتیجه حاصل شود. شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش‌آموز، برگزاری آزمون‌های کوتاه مدت و بلند مدت، معرفی منابع به‌روز و برنامه‌ریزی دقیق درسی از جمله اهداف و ارزش‌های این مجموعه محسوب می‌شود.

سوالات متداول

مشاور باید چه ویژگی داشته باشد؟

داشتن تجربه و سابقه بالا، کسب رتبه برتر در کنکور و بروز بودن از ویژگی‌های یک مشاور ماهر است.

از چه طریقی می‌توان با مشاور آنلاین ارتباط گرفت؟

از طریق تماس تلفنی، پلتفرم‌های مجازی و همچنین ثبت نام در سایت‌های مشاوره امکان ارتباط وجود دارد.

معایب مشاوره غیر حضوری چیست؟

عدم ارتباط چهره به چهره و قطع و وصلی های اینترنت از معایب این روش است که گاها افراد را مورد آزار قرار می‌دهد.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمانه
سمانه
4 ماه قبل

شما خدمات حضوری هم دارید؟

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
4 ماه قبل
پاسخ به  سمانه

موسسه نوتروفیل یک موسسه مشاوره آنلاین محسوب میشه و فقط در صورت مراجعه به دفتر تیم در شهر همدان میتونین از خدمات حضوری بهره ببرین