با نصب اپلیکیشن نوتروفیل از 10% تخفیف مشاوره بهره‌مند شوید!

مشاوره تلفنی کنکور با رتبه های برتر

مشاوره تلفنی کنکور 1403
مسیر مطالعه

امروزه اهمیت کنکور سراسری و تاثیر آن بر آینده داوطلبان بر هیچ‌کس پوشیده نیست. تا جایی که اغلب دانش‌آموزان از سال‌های ابتدایی دبیرستان با روش‌های مختلفی مثل مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی کنکور، استفاده از منابع و اساتید مختلف، انواع روش‌های تست‌زنی و… خود را برای این رقابت آماده می‌کنند تا به بهترین جایگاه دست یابند. بنابراین قبولی در کنکور سراسری و رقابت در آن هر سال نفس‌گیرتر از سال‌های گذشته می‌شود.
در بین همه این روش‌ها، کمک گرفتن از مشاور برای کنکور در بین اغلب دانش‌آموزان مشترک است. هرکس با هر سطح از توانایی و امکانات ترجیح می‌دهد در این مورد از تجربیات یک مشاور کارآزموده بهره ببرد. اگر شما هم جزو کسانی هستید که برای کسب رتبه برتر، دنبال شماره مشاوره کنکور می‌گردید، این مقاله از نوتروفیل برای شما مفید خواهد بود. زیرا نوتروفیل موفق شده طی چندین سال متوالی با ارائه خدمات مشاوره تلفنی کنکور به تعداد زیادی از داوطلبان کنکور، چندین رتبه برتر را برای هر گروه آزمایشی به ارمغان بیاورد و حالا قصد دارد همه این تجربه‌های ارزشمند را در این مقاله با شما به اشتراک بگذارد.

چرا مشاور کنکور مهم است؟!

با توجه به حساسیت و زمان محدودی که برای کنکور سراسری وجود دارد؛ بعید می‌دانم کسی تصمیم بگیرد به دانش و تجربه خودش برای مطالعه و قبولی در کنکور بسنده کند. حتما این ضرب‌المثل قدیمی را شنیده‌اید که “تجربه را تجربه کردن خطاست”.
آزمون سراسری کنکور یکی از باسابقه‌ترین رقابت‌هایی است که در کشور ما برگزار می‌شود و هر ساله هزاران دانش‌آموز را درگیر می‌کند. بنابراین افراد زیادی تابه‌حال این مسیر را طی کرده‌اند و تجربه‌های متعددی برای هر یک رقم خورده است. البته که تنها تعداد محدودی از این جمعیت توانسته‌اند به جایگاه مورد انتظارشان دست یابند.
مشاور کنکور کسی است که می‌تواند در روزهای سخت کنکور کنار شما باشد و با تجربه و دانشی که در این سال‌ها به دست آورده، چشم‌اندازی منطقی برایتان ترسیم کند و با توصیه‌های خود شما را در مسیر اصلی نگه دارد.
مسئولیت شما در این بین پیدا کردن کسی است که بیشترین دانش و تجربه را در این مورد داشته باشد و بتواند این تجربه را به بهترین شکل ممکن در اختیارتان قرار دهد. پس سعی کنید با انتخاب بهترین مرکز مشاوره کنکور تلفنی یا حضوری، بهترین همراه را در این مسیر برای خود برگزینید.

مشاوره حضوری با مشاوره تلفنی کنکور چه تفاوتی دارد؟

خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از محدودیت‌های که در گذشته داوطلبان را آزار می‌داد، از میان برداشته شده است و هر دانش‌آموزی می‌تواند به همه امکانات و منابعی که سایرین در اختیار دارند، دسترسی داشته باشد.
به لطف دوران کرونا که امکان ارتباط حضوری و مستقیم را برای همه محدود کرد، ارتباط از راه دور و استفاده از قابلیت‌های آنلاین و تلفنی برای عموم جامعه عادی شد و افراد بیشتری با درک اینکه این خدمات هیچ فرقی با خدمات حضوری نداشته و حتی گاهی می‌تواند بهتر نیز باشد، به سمت خدمات اینترنتی و مجازی روی آوردند.
موسسات مختلف کنکور از جمله نوتروفیل نیز با سابقه طولانی که در حوزه مشاوره کنکور داشتند، تجربه خوبی از این دوران کسب کرده و تلاش کردند راهی برای همراهی داوطلبان پیدا کنند. به‌این‌ترتیب مشاوره تلفنی کنکور در لیست خدمات دائمی و حرفه‌ای این موسسه قرار گرفت تا هیچ دانش‌آموزی از نعمت داشتن مشاور محروم نشود.
همین الان میتوانید با تلفن های مجموعه ما تماس گرفته و از طرح ها و شرایط آن ها با خبر شوید. اما اگر قصد دارید قبل از تماس اطلاعات بیشتری از طرح های امسال ما (1403) کسب کنید و سپس با یک تماس تلفنی اطلاعات خود را فول تکمیل کنید! ابتدا به صفحه مشاوره کنکور ما مراجعه کنید.

5 مورد از خدماتی که مشاوره کنکور تلفنی نوتروفیل برای شما به ارمغان می‌آورد

اگر شما هم مثل خیلی از داوطلبان کنکور، دنبال یک مشاور حرفه‌ای، موثر و انعطاف‌پذیر هستید، موسسه ما آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی برای هر داوطلبی در هر جای این کشور خواهد بود:

  1. مشاوره تلفنی موسسه ما به شما این امکان را می‌دهد که در هر زمان و مکانی که برای شما مناسب است، با مشاوران مجرب و متخصص تماس بگیرید و از آن‌ها سوال بپرسید و راهنمایی بخواهید.
  2. موسسه ما به شما کمک می‌کند که برنامه‌ریزی مناسبی برای مطالعه، تمرین، تست‌زنی و استراحت داشته باشید. مشاوران ما با توجه به شرایط شما، سطح دانش، هدف، رشته و گرایش شما، برنامه‌ای شخصی‌سازی شده طراحی می‌کنند و در تمام مراحل اجرا، همراه شما خواهند بود.
  3. نوتروفیل به شما این فرصت را می‌دهد که با داوطلبان دیگر کنکور ارتباط برقرار کنید و از تجربیات و نکات آن‌ها بهره ببرید. موسسه ما یک اپلیکیشن نیز برای شما فراهم کرده است که می‌توانید در آن با داوطلبان هم‌رشته و هم‌سطح خود گفتگو کرده، مشکلات خود را مطرح نمایید، پاسخ‌های خود را با دیگران مقایسه کنید و از رقابت سالم و مفید لذت ببرید. برای دانلود این اپ میتوانید از منو بالای صفحه اقدام کنید.
  4. از منابع آموزشی متنوع و کیفی موسسه ما استفاده کنید و شانس پیروزی خود را بالا ببرید. نوتروفیل تلاش کرده کتاب‌ها، جزوات، نمونه سوالات، تست‌ها، ویدیو‌ها، پادکست‌ها و نرم‌افزار‌هایی را برای داوطلبان کنکور آماده کند تا بتوانند از آن‌ها برای تقویت دانش و مهارت‌های خود بهره ببرند.
  5. با همراهی نوتروفیل اعتمادبه‌نفس و آرامش خود را حفظ کنید. مشاوران ما به طور مستمر با شما در ارتباط هستند و به شما انگیزه، امید و اشتیاق داده و چشم‌اندازی پیش رویتان قرار می‌دهند تا موفقیت را جلو چشمان خود ببینید.

پس دیر نکنید و همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید و از خدمات مشاوره کنکور تلفنی موسسه ما بهره ببرید. ما منتظر شما هستیم.

مشاوره کنکور تلفنی هزینه اضافی نیست!

همه ما عادت داریم قبل از انجام هر کاری در مورد عواقب آن و چیزهایی که به دست می‌آوریم، تحقیق کنیم و جوانب کار را بسنجیم. در مورد کنکور نیز که یکی از مهم‌ترین مراحل زندگی ماست، نباید بی‌گدار به آب زد.
تصور کنید قرار است یک مسیر پر چالش را طی کنید، آیا ترجیح می‌دهید با دانش و تفکرات خود وارد شوید و با آزمون و خطا مسیر را ادامه دهید؟ در این صورت احتمال به مقصد رسیدن شما چقدر است؟ چه هزینه‌هایی را برای کسب این تجربه‌ها باید بپردازید؟ آیا در صورت شکست، فرصت جبران دارید؟
شرکت در آزمون سراسری کنکور نیز دقیقا مشابه همین داستان است. اگر بخواهید فقط با تکیه بر تجربیات و دانشی که در دوران تحصیل کسب کرده‌اید در این راه قدم بگذارید، بعید است که به موفقیت برسید. زیرا کنکور از همه جهات با مدرسه و امتحانات تشریحی که در این سال‌ها پشت سر گذاشته‌اید فرق می‌کند.
از طرفی بعید می‌دانم کسی دوست داشته باشد این دوران پر استرس را برای بار دوم یا حتی سوم تجربه کند تا به رتبه دلخواهش برسد. پس مجبورید برای پیشگیری از ضررهای احتمالی از افرادی که قبلا این مسیر را طی کرده‌اند و به تمام جوانب آن اشراف دارند کمک بگیرید.
با این تفاصیل، مشاوره تلفنی کنکور و مشاوره کنکور آنلاین نه تنها هزینه اضافی نیست، بلکه یک منفعت و سود بزرگ است. زیرا کافیست طبق نقشه راهی که مشاور در اختیارتان قرار می‌دهد، هر قدم را روی پله درست بگذارید تا این مسیر پر پیچ‌وخم را به سلامتی طی کنید.علاوه بر مشاوره تلفنی، موسسه مشاوره ای نوتروفیل خدمات مشاوره کنکور آنلاین را نیز ارائه میکند. اگر شما هم به دنبال مشاوره کنکور آنلاین هستید میتوانید از خدمات گروه ما بهره مند.

سوالات متداول شما

مزیت مشاوره تلفنی کنکور نسبت به مشاوره حضوری چیست؟

با انتخاب مشاوره تلفنی می‌توانید در زمان و هزینه خود صرفه‌جویی کرده و در هر ساعت از شبانه‌روز به مشاورتان دسترسی داشته باشید.

مشاوره تلفنی نوتروفیل چه خدماتی را ارائه می‌کند؟

برنامه‌ریزی درسی و تست‌زنی، معرفی منابع مختلف، ارائه راه‌حل‌های آموزشی و…

مشاوره تلفنی برای چه کسانی مناسب است؟

داوطلبان همه گروه‌های آموزشی می‌تواند با توجه به سطح درسی خود از راهنمایی‌های مشاور بهره‌مند شوند.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق است که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکنه همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو براتون منتشر کنه.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
به کمک و مشاوره نیاز داری؟!​

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید*
پایه تحصیلی خود را انتخاب کنید*