با مشاوره کنکور خصوصی از کوتاه‌ترین مسیر به پیروزی برسید

مشاوره خصوصی کنکور
مسیر مطالعه

کمک گرفتن از مشاوره خصوصی کنکور در آزمون سراسری، دقیقا عملکردی شبیه به گوگل مپ دارد که از نزدیک‌ترین و کم‌ترافیک‌ترین راه ممکن شما را به مقصد برساند. مشاور خصوصی نوتروفیل کسی است که با آنالیز شرایط و توانمندی‌های شما، برنامه‌ای را طراحی می‌کند که مختص شما باشد و در تمام مسیر شما را همراهی کند. از آنجایی که این برنامه مطابق نیازهای شما اولویت‌بندی شده، کاملا قابل‌اجرا بوده و از ساده‌ترین راه‌ها شما را به هدف می‌رساند.

البته ما در نوتروفیل مشاور کنکور گروهی و عمومی نیز داریم یا حتی برخی مطالب را به صورت رایگان در اختیار داوطلبان قرار می‌دهیم که می‌تواند در موفقیتشان تاثیر زیادی داشته باشد. اما کیفیت مشاوره خصوصی با مشاوره عمومی قابل مقایسه نیست. مطمئنا در مشاوره خصوصی کوتاه‌ترین مسیر برای شما مشخص می‌شود و نتایج بهتری به دست می‌آید.

اگر هنوز هم برای انتخاب مشاوره کنکور خصوصی تردید دارید یا نمی‌دانید چه مشاوری برای شما بهتر است، به شما توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله از نوتروفیل با ما همراه باشید.

چرا رتبه‌های برتر روی مشاوره خصوصی کنکور تاکید دارند؟

چرا دانش‌آموزی که 18 سال به تنهایی برای خود برنامه ریزی کرده است، به مشاور نیاز دارد؟ چه داوطلبانی باید حتما از مشاور کمک بگیرند؟ چرا انتخاب مشاوره خصوصی کنکور ضروری است؟

حتما بارها شنیده‌اید که آزمون سراسری کنکور تفاوت‌های زیادی با مدرسه دارد و دانش‌آموزان باید از تکنیک‌ها و روش‌های جدیدی برای مطالعه این دروس و تست‌زنی استفاده کنند تا از این آزمون سربلند خارج شوند. از طرفی هر روشی روی همه جواب نمی‌دهد. شاید یکی از دوستان شما از کتابی تعریف کند، اما شما از آن نتیجه خوبی نگیرید. یا بشنوید یکی از رتبه‌های برتر با اجرای فلان روش موفق شده، ولی این روش اصلا برای شما قابل‌اجرا نباشد.

اینجاست که دلیل تاکید برای داشتن یک مشاور خصوصی را می‌فهمیم. مشاور خصوصی کنکور با تجربه و دانشی که دارد سعی می‌کند بهترین روش‌ها را برای شما شناسایی کند، منابع متناسب سطح شما را معرفی کرده و تکنیک‌های تست‌زنی آن را آموزش دهد. به‌علاوه این مشاور با پیگیری مداوم مطمئن می‌شود که مشکلی در اجرای همه این موارد ندارید. همین‌طور اگر در مرحله‌ای حس کند چیزی نیاز به تغییر دارد، خیلی سریع اقدام می‌کند تا بهترین خروجی به دست آید.

پس اگر نیاز به چنین فردی دارید؛ با مراجعه به صفحه مشاوره کنکور، مشاور خصوصی خود را انتخاب کنید. در این صفحه با 3 طرح نوتروفلای، نوتروجت و نوتروجامپ آشنا می‌شوید و می‌توانید بررسی کنید کدام طرح پاسخگوی نیاز شماست.

همین‌طور متوجه می‌شوید که در این طرح‌ها، مشاوران نوتروفیل با توجه به نقاط قوت و ضعف شما، برنامه‌های درسی مناسب را در اختیارتان قرار می‌دهند. کتاب‌هایی را معرفی می‌کنند که در سطح شما باشند. و در تمام مراحل کنکور هم دلسوزانه در کنار شما هستند تا از موفقیت شما مطمئن شوند.

اهدافی که یک مشاور خصوصی کنکور باید دنبال کند

اهداف مشاوره خصوصی کنکور

با نزدیک شدن به زمان برگزاری آزمون کنکور، داوطلبان به دنبال راهکارهایی برای بهبود عملکرد و کسب نتایج بهتر هستند. یکی از این راهکارها، دریافت مشاوره کنکور است که به داوطلبان کمک می‌کند تا به بهترین شکل ممکن برای آزمون آماده شوند. در صفحه مشاوره کنکور می‌توانید با تمام طرح‌های مشاوره‌ای نوتروفیل آشنا شوید. از جمله اهدافی که مشاوران برای کنکور مدنظر قرار می‌دهند عبارت‌اند از:

  1. یکی از اصولی‌ترین اهداف مشاوره کنکور خصوصی، بهبود روش‌های مطالعه و آموزشی شماست. مشاوران با تجربه می‌توانند به شما کمک کنند تا روش‌های موثرتری را برای مطالعه، حفظ اطلاعات و حل مسائل در پیش بگیرید.
  2. با پیش رو داشتن یک آزمون مهم مانند کنکور، استرس و اضطراب پدیده شایعی در بین داوطلبان است. اگر شما از نعمت یک مشاوره خصوصی بهره‌مند باشید، به‌راحتی می‌توانید استرس و اضطراب خود را مدیریت کرده و به بهترین نتایج در آزمون سراسری برسید.
  3. مشاوره خصوصی کنکور به‌عنوان یک سیستم تکمیلی برای تعلیمات مدرسه عمل می‌کند. با ترکیب دو این دو، دانشجویان می‌توانند از بهترین منابع و روش‌های آموزشی بهره‌مند شوند.
  4. مشاوران با ارزیابی عملکرد داوطلبان، نقاط قوت و ضعف آنها را شناسایی می‌کنند. این کار کمک می‌کند تا داوطلبان با تمرکز بر نقاط قوت و تقویت نقاط ضعفشان، بتوانند از تمام پتانسیل خود استفاده کنند.
  5. از مزیت‌های استفاده از خدمات مشاوره این است که مشاوران با توجه به نیازهای هر داوطلب، تمرینات متنوع و مؤثر را ارائه می‌دهند که به تدریج مهارت‌های لازم برای قبولی در آزمون را تقویت می‌کند.

ویژگی بهترین مشاوران کنکور

ویژگی‌های مشاوره خصوصی کنکور

همان‌طور که گفتیم، هر داوطلبی برای موفق شدن در این آزمون نیاز به همراهی یک فرد با تجربه دارد. اما نکته‌ای که باید دقت کنید این است که نباید به هر مشاوری هم اعتماد کرد. مشاور کنکور باید برخی ویژگی‌هایی را داشته باشد تا بتوان به‌عنوان منتور و راهنما از آن کمک گرفت. از طرفی مگر چند مشاور کنکور خوب در کشور وجود دارد و طبیعی است که در بسیاری از شهرستان‌ها، دسترسی به چنین افرادی راحت نباشد.

ازاین‌رو موسسه نوتروفیل در جهت توسعه عدالت آموزشی تصمیم گرفته با ارائه مشاوره کنکور غیرحضوری کاری کند تا دانش‌آموزان سراسر کشور، از خدمات مشاوره یکسانی بهره‌مند شوند. به‌این‌ترتیب هر داوطلبی که به تلفن و اینترنت دسترسی داشته باشد به‌راحتی می‌تواند از تجربه و دانش رتبه برترهای سال‌های گذشته استفاده کند و به موفقیت برسد. در ادامه برخی از ویژگی‌هایی که موسسه نوتروفیل برای انتخاب مشاوران خصوصی خود مد نظر قرار می‌دهد را بررسی می‌کنیم:


تجربه و شهرت

مهم‌ترین نکته در انتخاب یک مشاور خصوصی، تجربه و شهرت اوست. زیرا مسیر کنکور چالش‌های زیادی دارد و به تعداد هر داوطلب این چالش‌ها ممکن است تغییر کنند. یک مشاور با تجربه علاوه بر دانش خود، از قرار گرفتن در کنار دانش‌آموزان مختلف توانسته مهارت‌هایی را کسب کند که به محض بروز مشکل، راه‌حلی برای آن ارائه دهد.


رتبه برتری باشد

حتما قبول دارید که بسیاری از شرایط کنکور برای همه داوطلبان یکسان است. کسی که در آزمون‌های قبلی موفق به کسب رتبه‌های برتر شده، توانسته به بهترین نحو ممکن با این شرایط سازگار شود و راه‌حل‌های مناسبی را برای پشت سر گذاشتن چالش‌های کنکور پیدا کند. پس این فرد بهترین کسی است که با تجربه‌های مشابه خود می‌تواند شما در مسیر درست هدایت کند. اگر به سایت نوتروفیل مراجعه کنید، تعدادی از همین رتبه‌های برتر را می‌بینید که می‌توانند به‌عنوان مشاور در کنار شما حضور داشته باشند.


تعهد و مسئولیت‌پذیری

مشاورانی که انگیزه و تعهد بالایی به کار خود دارند، معمولاً بهترین نتایج را برای دانش‌آموزان خود رقم می‌زنند. به همین دلیل نوتروفیل سعی کرده برای ارائه برنامه‌های مشاوره خصوصی کنکور بلند مدت خود، افرادی را برای همکاری دعوت کند که تعهد و دلسوزی جزو ویژگی‌های بارز شخصیتی آنان است.


توانایی برقراری ارتباط

هر چقدر هم که یک مشاور تجربه و دانش کنکوری داشته باشد، تا زمانی که نتواند آن را به بهترین نحو ممکن به دانش‌آموز منتقل کند، نمی‌تواند خروجی خوبی بگیرد. پس دقت کنید که مشاور شما از قدرت کلامی خوب و توانایی برقراری ارتباط برخوردار باشد.

با این تفاصیل انتخاب مشاور مناسب و استفاده از راهنمایی‌های ارائه شده توسط ایشان، می‌تواند تفاوت زیادی در عملکرد و نتایج داوطلبان ایجاد کند. پس به شما توصیه می‌کنیم این قضیه را جدی بگیرید و در همان ابتدای کار، یک مشاور خوب برای خود انتخاب کنید.

عکس معرفی طرح های مشاوره ای نوتروفیل

جامع‌ترین خدمات مشاوره خصوصی کنکور 1403 با نوتروفیل

خدمات نوتروفیل برای مشاوره خصوصی کنکور

همان‌طور که گفتیم هر فردی صلاحیت مشورت کردن آن هم در شرایط حساسی مثل کنکور را ندارد. یک داوطلب زیرک سعی می‌کند مشاوری را انتخاب کند که علاوه بر ارائه بهترین خدمات، هزینه زیادی را به او تحمیل نکند.

موسسه نوتروفیل یکی از بهترین موسسه های مشاوره کنکور است که سعی کرده در سال 1403 جامع‌ترین پکیج‌های کنکوری را برای داوطلبان طراحی کند. همچنین در طراحی این پکیج‌ها همه موارد مربوط به داوطلبان مخصوصا هزینه مشاوره کنکور طوری در نظر گرفته شده است که هیچ‌کس به‌خاطر مسائل مالی از نعمت مشاوره محروم نماند.

با توجه به مواردی که گفته شد، به‌راحتی می‌توان فهمید هزینه مشاوره خصوصی کنکور نه تنها بار اضافه‌ای بر دوش خانواده‌ها نیست، بلکه باعث می‌شود در وقت و انرژی داوطلب صرفه‌جویی شده و عمر دانش‌آموز هدر نرود.

نوتروفیل در 3 طرح نوتروفلای، نوتروجامپ و نوتروجت که برای کنکور امسال در نظر گرفته همه موارد زیر را پوشش میدهد:

  • با توجه به تنوع و تعداد زیاد کتاب‌ها، جزوات، نمونه سوالات و سایر منابع موجود برای کنکور، گاهی اوقات دانش‌آموزان گیج و سردرگم می‌شوند که کدام یک را بخوانند و کدام یک را نخوانند. مشاور خصوصی کنکور با توجه به سطح دانش، زمان و هدف شما، منابعی را به شما معرفی می‌کند که در کنار کیفیت بالایی که دارند، با نیازهای شما همخوانی داشته باشند.
  • مطالعه برای کنکور فقط مسئله خواندن کتاب نیست. شما باید بتوانید اطلاعات را درک، حفظ، تحلیل و به کار ببرید. مشاور خصوصی کنکور با آموزش روش‌های مطالعه، تست‌زنی، آزمون، مرور و… شما را قادر می‌سازد که بهترین عملکرد را از خود نشان دهید.
  • برنامه‌ریزی یکی از عوامل کلیدی موفقیت در کنکور است. شما باید بدانید که چه زمانی، چه چیزی را و چطور بخوانید. مشاوران نوتروفیل با توجه به زمان باقی‌مانده تا کنکور، میزان مطالعه شما، رشته و گروه آزمایشی شما و… برنامه‌ریزی هفتگی و روزانه‌ای را برای شما تهیه می‌کنند که شما را از سردرگمی و پراکندگی نجات می‌دهد.
  • کنکور یک مسیر طولانی و پر چالش بوده که ممکن است گاهی اوقات شما را خسته و ناامید کند. مشاوران رتبه برتری نوتروفیل با تشویق، انتقاد، راهنمایی و پیگیری منظم و به‌موقع، شما را در این مسیر حمایت و به ادامه تلاش ترغیب می‌کنند. 
  • موسسه نوتروفیل فقط قبل از کنکور در کنار شما نیست؛ بلکه تا پایان مسیر همراه شما خواهد بود. انتخاب رشته و دانشگاه یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که شما باید در زندگی خود بگیرید. این تصمیم باید بر اساس علایق، استعدادها، اهداف و شرایط شما باشد. مشاور با ارائه اطلاعات دقیق و بروز درباره رشته‌ها، دانشگاه‌ها، شرایط ورودی، فرصت‌های شغلی و… شما را در این انتخاب راهنمایی می‌کند و جلوی اشتباهات احتمالی را می‌گیرد.

با مشاور خصوصی کنکور نوتروفیل به رتبه برتر برسید

کنکور یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین آزمون‌های زندگی هر دانش‌آموزی است که می‌تواند سرنوشت آینده او را تعیین کند. برای رسیدن به رتبه و رشته دلخواه در کنکور؛ برنامه‌ریزی، مطالعه، تمرین و انگیزه بالا ضروری است. اما گاهی اوقات مدیریت همه این موارد در کنار هم، کار آسانی نیست و شما نیاز به یک راهنما، یک مربی، یک مشاور دارید که بتواند شما را در این مسیر پر فراز و نشیب همراهی کند.

مشاوره خصوصی کنکور همان چیزیست که همه این موارد را برای شما فراهم می‌کند. این فرد به صورت اختصاصی و بر اساس شرایط، نیازها، برتری‌ها و ضعف‌های شما، برنامه‌ریزی را انجام می‌دهد. اگر با مطالعه این مطلب سوالی ذهن شما را درگیر کرده در کامنت‌ها با ما در میان بگذارید یا از طریق راه‌های ارتباطی با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول

نوتروفیل برای مشاوره خصوصی کنکور چه خدماتی را در نظر گرفته؟

با 3 طرح جامع نوتروفلای، نوتروجامپ و نوتروجت شما می‌توانید از ابتدایی‌ترین مرحله که تعیین سطح و اولویت‌بندی است تا مراحل پایانی انتخاب رشته روی کمک مشاوران نوتروفیل حساب کنید.

چه کسانی باید از مشاوره خصوصی برای کنکور کمک بگیرند؟

هر داوطلبی که رویای رسیدن به رتبه برتر و قبولی در دانشگاه‌های معتبر را دارد، بهتر است با کمک گرفتن از یک مشاور با تجربه مسیر خود را ساده‌تر کند.

آیا هزینه مشاوره خصوصی کنکور زیاد است؟

موسسه‌های زیادی از جمله نوتروفیل سعی کرده‌اند با مشاوره تلفنی و آنلاین، خدمات خود را طوری طراحی کنند که نه تنها هزینه زیادی را به داوطلبان تحمیل نکند؛ بلکه هر دانش‌آموزی در هر جای کشور بتواند از آن بهره‌مند شود.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها