نمونه سوال امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی

دانلود نمونه سوال امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی (بیستوفیل)

نمونه سوال امتحان نهایی ریاضی دوازدهم تجربی

غول آخر، امتحان نهایی ریاضی دوازدهم رو چطوری شکست بدیم؟ کافیه فایل نمونه سوالات چند سال اخیر رو دانلود کنی.

ریاضی دوازدهم، یه درس چالش‌برانگیز که خیلی از دانش‌آموزا رو به دردسر می‌اندازه؛ اما نگران نباش. نوتروفیل اینجاست تا شمارو یاری کنه این غول آخر رو هم زمین بزنی! ما یه پکیج جامع از نمونه سؤالات امتحان ریاضی دوازدهم تجربی از سال 1398 به بعد براتون آماده کردیم، کمکت می‌کنه که:

  • نمونه سؤالات نهایی هماهنگ و تألیفی رو پیدا کنی و ببینی دقیقاً چی توی امتحان منتظرت هست.
  • با نمونه سؤالات نهایی دی، خرداد و شهریور آشنا بشی.
  • از جدول بارم‌بندی کامل ریاضی دهم استفاده کنی تا بفهمی هر سؤال چند نمره داره و چطور برنامه‌ریزی کنی که بهترین نتیجه رو بگیری.
  • مطمئن باشی که هیچ قسمتی از کتاب از قلم نیفتاده و همه‌چیز رو بلدی.

مشاوران مجرب نوتروفیل با ارائه این پکیج، کلید قبولی شما در این امتحان رو در اختیارتان قرار داده‌اند.
وقتشه که با خیال راحت درس بخونی و توی امتحان ریاضی دهم بدرخشی! همین‌الان این پکیج رو دانلود کن و شروع کن به فتح قله‌های ریاضی!

این پکیج چی داره؟

  • 76 صفحه پر از سؤال و جواب: 76 صفحه پر از سؤال و جواب منتظرته تا با حل کردنشون، تسلطت رو به ریاضی دوازدهم تجربی به رخ بکشی!
  • 200 سؤال + پاسخ‌های تشریحی: 200 سؤال با پاسخ‌های تشریحی کامل منتظرته تا با حل کردنشون، ذهنت رو به چالش بکشی و مفاهیم رو عمیق‌تر یاد بگیری!

نگران نباش، نوتروفیل همراه مطمئن تو مسیر موفقیته، با این نمونه سؤالات فوق‌العاده، نبرد نهایی ریاضی دوازدهم تجربی رو به یه تجربه‌ی شیرین و دل‌چسب تبدیل می‌کنیم!

نمره عالی تو امتحانات نهایی با نوتروفیل! چطور؟

نوتروفیل تمام منابعی که برای نمره عالی نیاز داری رو یه جا جمع کرده و یادت می‌ده چطور درس بخونی که هم مؤثر باشه و هم لذت‌بخش. همچنین با حل تست‌های نوتروفیل، حس واقعی امتحان رو تجربه می‌کنی و برای هر چیزی آماده‌ای. نوتروفیل یه تیم از مشاوران مجرب داره که همیشه آماده‌ی کمک به تو هستن، وقتشه که با خیال راحت درس بخونی و توی امتحانات بدرخشی!

همین‌الان به وب‌سایت نوتروفیل مراجعه کن معطل چی هستی؟ فرصت رو از دست نده.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها