مشاوره کنکور رایگان، فقط با یک تماس!

مشاوره کنکور رایگان
مسیر مطالعه

امروزه همه ما با اهمیت و نقش یک مشاور خوب برای برنامه‌ریزی و موفقیت در کنکور آشنا هستیم و ترجیح می‌دهیم از اول سراغ اختراع چرخ نرویم، بلکه از دانش و تجربیات یک فرد متخصص که قبلا این مسیر را با موفقیت پشت سر گذاشته استفاده کنیم.

در این بین، آپشن مشاوره کنکور رایگان که نوتروفیل برای داوطلبان در نظر گرفته است گزینه فوق‌العاده‌ای است تا متوجه شوید آیا به مشاور نیاز دارید یا خیر. شما می‌توانید با پر کردن فرم موجود در صفحه، منتظر یک تماس رایگان از کارشناسان نوتروفیل باشید. کارشناس ما در این تماس سعی می‌کند با تعیین سطح، میزان تاثیر مشاور در موفقیت شما را شفاف کند. همچنین با دریافت نظرات و خواسته‌های شما، مناسب‌ترین طرح و بهترین مشاور کنکور را به شما پیشنهاد دهد.

اگر تا 24 ساعت این تماس رایگان را دریافت نکردید؛ کافیست تا با شماره 09120981788 تماس بگیرید. همچنین ما در صفحه مشاوره کنکور، هر 3 طرح نوتروفیل را در یک عکس با هم مقایسه کردیم و همینطور به طور جداگانه با جدول توضیح دادیم تا راحت‌تر بتوانید به یک جمع‌بندی برسید.
مطمئنا در این صفحه بعد از دیدن نظرات سایر دانش‌آموزان، آشنایی با مشاوران رتبه برتر ما و در نهایت مشاهده هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه هر طرح، تردیدی برای استفاده از خدمات ما نخواهید داشت. پس اگر به دنبال موفقیت در کنکور و کسب رتبه‌های برتر هستید؛ همین حالا به این صفحه مراجعه کنید.

چرا داوطلبان آزمون سراسری به مشاوره نیاز دارند؟ 

شاید با خودتان بگویید همان‌طور که امتحانات مدرسه را با موفقیت پشت سر گذاشتم از عهده کنکور نیز با موفقیت برخواهم آمد. اما می‌دانید که کنکور از همه لحاظ با مدرسه فرق دارد. زیرا در درجه اول امتحانات مدرسه تشریحی بوده؛ اما در کنکور همه سوالات به صورت تستی مطرح می‌شود. 

در امتحانات دبیرستان زمان قابل‌توجهی برای هر درس در نظر گرفته می‌شد؛ اما در آزمون سراسری شما باید در یک بازه زمانی محدود تست‌ها را جمع‌بندی کنید. به‌علاوه که مجبورید در همین بازه زمانی به تست‌های چندین درس نیز پاسخ دهید که کار شما را چند برابر سخت‌تر می‌کند.

با توجه به همه این موارد فکر می‌کنم متوجه شده باشید که با چه موقعیت متفاوت و حساسی روبه‌رو هستید؛ بنابراین بدیهی است که دچار استرس و نگرانی شوید و به دنبال بهترین راه‌حل بگردید. در ادامه با ما همراه باشید تا درباره مشاور کنکور رایگان صحبت کنیم.

مشاوره رایگان کنکور سراسری 1403 را از ما بخواهید

کنکور یکی از مهم‌ترین آزمون‌های زندگی شماست و می‌تواند سرنوشت شما را تعیین کند.هر کسی برای رسیدن به رتبه برتر و قبولی در دانشگاه مورد علاقه خود، نیاز به برنامه ریزی، مطالعه، تمرین و مشاوره دارد. اگر شما از ابتدای کار حساب شده عمل کنید و برنامه‌ریزی صحیحی داشته باشید، موفقیت از رگ گردن به شما نزدیک‌تر خواهد بود.

 بر همین اساس نوتروفیل با گرد هم آوردن برترین رتبه‌های کنکور در گروه‌های آزمایشی مختلف تلاش کرده است با روش‌های مختلفی مثل مشاوره رایگان درسی کنکور در این دوران پر اضطراب در کنار داوطلبان باشد. 

در واقع مشاوره کنکور یکی از عوامل موثر در موفقیت شماست که می‌تواند در انتخاب رشته، روش مطالعه، تحلیل کارنامه، رفع اشکال و افزایش اعتماد به‌ نفس شما کمک کند.

 اما چگونه می‌توانید از خدمات مشاوره بهترین استفاده را بکنید؟

بهتر است این سوال را در چندین مرحله و بر اساس نظرات رتبه‌های برتر سال‌های گذشته جواب دهیم. اغلب این افراد در درجه اول موفقیت خود را مدیون خدمات و امکانات موسسه کنکوری خود می‌دانند. اما خب اصلا از کجا باید بدانید خدمات یک موسسه برای شما مفید است یا خیر؟ 

به نظر من برای فهمیدن این مطلب فقط یک راه وجود دارد و آن‌هم سنجش آن موسسه برای یک بازه زمانی کوتاه است. پس بهتر است در مرحله اول سراغ موسسه هایی مثل نوتروفیل بروید که مشاوره رایگان برای کنکور را جزو خدمات خود در نظر گرفته و برای شروع به صورت رایگان کار خود را آغاز می‌کنند و زمانی که به‌اندازه کافی احساس اعتماد و امنیت در داوطلب ایجاد شد، سراغ اجرای طرح‌های حرفه‌ای می‌روند. 

 توصیه می‌کنیم برای اطلاع از این طرح ها به صفحه مشاوره تحصیلی و کنکور مراجعه کنید و نکات بررسی شده در این صفحه را به دقت مطالعه کنید.

حالا برگردیم به خدماتی که در موفقیت رتبه‌های برتر بی تاثیر نبودند و نوتروفیل نیز در طرح‌های خود آنها را گنجانده است:

 دریافت برنامه‌ریزی شخصی و هفتگی بر اساس سطح و توانایی شما

بهترین برنامه‌ریزی کنکور برای هر فرد، برنامه‌ریزی است که توانایی‌های فردی و نقاط ضعف داوطلب را مدنظر قرار داده و بر اساس سبک زندگی او، فعالیت‌های روزانه را اولویت‌بندی کند.

تحویل گزارش کار به صورت روزانه و هفتگی

در ادامه پاسخ به اینکه “چگونه می‌توانید از مشاوره کنکور بهترین استفاده را بکنید؟” باید یادآور شویم که در کنار اهمیت زیاد برنامه‌ریزی؛ اجرای دقیق این برنامه است که نقش حیاتی دارد. مشاوران نوتروفیل موظف‌اند به صورت روزانه و هفتگی گزارش کار شما را بررسی کرده و از روند صحیح اجرای برنامه اطمینان حاصل کنند.

تماس تلفنی و چت آنلاین 

داوطلبان می‌توانند مشاوره کنکور رایگان تلفنی را از نوتروفیل دریافت کنند. سپس با مشاوران ما به صورت مداوم و بدون محدودیت تماس تلفنی برقرار کنند و حتی در پیام‌رسان‌های واتساپ، تلگرام و اپلیکیشن اختصاصی نوتروفیل چت داشته باشند و به پاسخ مشکلات ریز و درشت خود برسند.

معرفی منابع آموزش معتبر

دسترسی به جزوات، کتاب‌ها، نمونه سوالات، آزمون‌ها و فیلم‌های آموزشی مرتبط با دروس کنکور جزو اولویت‌های طرح‌های مشاوره‌ای نوتروفیل است. به‌این‌ترتیب لازم نیست با آزمون و خطا، برای چندین منبع وقت گذاشته و مناسب‌ترین گزینه برای خود را انتخاب کنید.

شرکت در کارگاه‌های آنلاین

 بهترین مشاوران که جزو رتبه‌های برتر هر گروه آزمایشی هستند، به طور مستمر با شما ارتباط برقرار می‌کنند. به‌علاوه با برگزاری کارگاه‌های آنلاین هفتگی سعی می‌شود اصول صحیح مطالعه و بهترین روش‌های تست‌زنی به داوطلبان آموزش داده شده و اشکالات آنها را رفع کنند.

برگزاری آزمون‌های شبیه سازی شده 

یکی از بهترین امکاناتی که نوتروفیل برای داوطلبان در نظر گرفته، برگزاری آزمون‌های آزمایشی بر اساس سوالات کنکور دوره‌های گذشته و سلیقه طراحان کنکور است. به‌این‌ترتیب که شما می‌توانید در پایان هر روز یا به صورت هفتگی و ماهانه از بخش‌هایی که مطالعه کرده‌اید، به صورت آزمایشی آزمون بدهید. در نهایت کارشناسان ما با مشاهده و تحلیل کارنامه‌های هر داوطلب سعی می‌کنند نقاط قوت و ضعف را شناسایی کرده و راه‌حلی برای رفع آن پیدا کنند.

و در نهایت برای اینکه به بهترین شکل ممکن از خدمات مشاوره بهره‌مند شوید؛ باید متوجه شده باشید که موسسه ما یکی از برترین مراکز مشاوره کنکور در کشور است که با تیمی مجرب و متخصص از مشاوران، اساتید و رتبه‌های برتر کنکور، خدمات متنوع و با کیفیتی را به شما ارائه می‌دهد.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
9 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آنا
آنا
1 ماه قبل

باسلام وقتتون بخیر..ببخشید من پارسال تو چندتا درس نهایی12افتادم .الان که انتخاب رشته کنکور فرهنگیان اومده میشه من انتخاب رشته کنم و دعوت به مصاحبه …و اینکه بعدش تویه شهریور اون درس هارو پاس کنم ؟؟؟

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
1 ماه قبل
پاسخ به  آنا

سلام بله امکانش وجود داره

Hok
Hok
1 ماه قبل

ببخشید من یک سوال داشتم لطفا جوابمو بدید
من الان دومین سال کنکورمه اولین سالش ک هیچی نرفتم سره جلسه ها امسال هم شرکت کردم ک همه رو پاس کنم

اگر من توی خرداد یک درس رو پاس نشم و توی شهریور پاسش کنم آیا تاثیر اون کتاب چجوری حساب میشه چون هیچ نمره‌ای ندارم مال خرداد حساب میشه یا شهریور که در آینده پاسش میکنم؟

لطفااااا جواب بدید

محمد علیزاده
محمد علیزاده
1 ماه قبل
پاسخ به  Hok

سلام و وقت بخیر
هر نمره ای که بالاتر شده باشه همون در سوابق تحصیلی ثبت میشه

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
1 ماه قبل
پاسخ به  Hok

سلام و وقت بخیر
هر نمره ای که بالاتر شده باشه همون برای سوابق تحصیلی در نظر گرفته میشه

علی
علی
23 روز قبل

سلام خسته نباشید یه سوالی داشتم خواهش میکنم در اولین فرصت پاسخ بدید واقعا ذهنم درگیرشه

من دانش آموز سال دوازدهم سال ۱۴۰۳ هستم هیچ ترمیمی هم تا به حال نزدم
اگه بخوام برای تعدادی از دروس دوازدهم ترمیم بزنم باید کل دروس یازدهم هم امتحان بدم؟!

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
23 روز قبل
پاسخ به  علی

سلام روز بخیر
یعنی امسال دوازدهم بودین ؟ امسال که نیازی به ترمیم نبوده برای شما
اگر منظورتون سال بعد هست که ترمیم دوازدهم و یازدهم ربطی به هم ندارن

علی
علی
21 روز قبل

بله منظورم سال بعد هست
یعنی بین منی که فقط نهایی دوازدهم رو شرکت کردم با کسی هم یازدهم و هم دوازدهم نهایی داده فرقی نیست؟ هر دو به یک نسبت تراز میگیریم؟

علی
علی
21 روز قبل

بله منظورم سال بعد هست
یعنی بین منی که فقط نهایی دوازدهم شرکت کردم با کسی هم دوازدهم و هم یازدهم نهایی میده فرقی نمیذارن؟