با نصب اپلیکیشن نوتروفیل از 10% تخفیف مشاوره بهره‌مند شوید!

مشاوره کنکور تجربی 1403 | نکات مشاوره‌ای + معرفی طرح‌های مشاوره

مشاوره کنکور تجربی
مسیر مطالعه

مشاوره کنکور تجربی! چیزی که قرار است درباره آن در این صفحه صحبت کنیم. اغلب داوطلبان تجربی، کنکور را به‌عنوان پلی برای رسیدن به هدف می‌بینند و می‌دانند که برای تضمین آینده خود باید به مدت یک یا دو سال به صورت جدی تلاش کنند. از طرفی در سال‌های اخیر، تغییرات بزرگی در کنکور رخ داده که قواعد قبولی در رشته‌های برتر و بهترین دانشگاه‌های کشور را زیرورو کرده است.

با این شرایط، قبولی در رتبه دلخواه کار چندان ساده‌ای نیست و هر کسی ممکن است به کمک نیاز داشته باشد. ازاین‌رو تصمیم گرفتیم در این محتوا با استفاده از تجربه‌ی رتبه‌های برتر دوره‌های قبل همه نکات لازم برای مشاوره کنکور تجربی را بررسی کنیم، به معرفی طرح‌های مختلف نوتروفیل در سال 1403 و ویژگی‌های مشاوران موسسه بپردازیم و از جدیدترین مصوبه‌های سازمان سنجش حرف بزنیم.

به‌این‌ترتیب نه‌تنها همه اطلاعات لازم برای موفقیت در کنکور تجربی را با خواندن این مقاله و به صورت یکجا دریافت خواهید کرد؛ بلکه می‌توانید برای داشتن بهترین مشاور کنکور تجربی نیز اقدام کنید.

چرا به مشاور تحصیلی کنکور تجربی نیاز داریم؟

اهمیت مشاوره کنکور تجربی

در واقع مشاوره کنکور تجربی در حال حاضر برای همه دانش‌آموزان تبدیل به امری نسبتا ضروری شده است. همان‌طور که می‌دانید سوالات کنکور به صورت تستی مطرح می‌شوند و به تکنیک‌های پاسخگویی متفاوتی نسبت به امتحانات مدرسه نیاز دارند. به‌علاوه سلیقه طراحان کنکور نیز هر سال به سمت مفهومی‌تر شدن پیش می‌رود تا جایی که ممکن است یک تست ترکیبی از چند مبحث باشد.
نکته دیگر این است که شما در کنکور سراسری با زمان محدودی روبه‌رو هستید که در کنار تمرکز روی همه درس‌ها، باید زمان را مدیریت کرده و با کمترین استرس تک‌تک تست‌ها را پاسخ دهید. به همین دلیل در سال‌های اخیر اکثر داوطلبان در هر سطحی که باشند سعی می‌کنند با کمک مشاور، نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کرده و آن را تقویت کنند. پس در کنکور تجربی با گروهی از دانش‌آموزان سروکار داریم که خیلی جدی برای این رقابت آماده می‌شوند.
در کنار همه چیزهایی که گفتیم؛ در چند سال گذشته تغییرات زیادی در ساختار کنکور، امتحانات نهایی، برنامه‌ریزی برای دروس مختلف، نحوه مطالعه دروس، ضرایب، منابع و… به وجود آمده که هر یک به‌تنهایی می‌تواند باعث سردرگمی فرد شود. حالا تصور کنید یک داوطلب بخواهد علاوه بر درس خواندن روی همه این موارد نیز تمرکز کند.
در این شرایط فقط یک فرد آگاه و باتجربه است که می‌تواند نقش هدایتگر را به عهده گرفته و گام‌به‌گام با داوطلب همراه شود و او را در مسیر اصلی حفظ کند. این فرد آگاه کسی نیست جز مشاوری که مدت طولانی از نزدیک با کنکور و دانش‌آموزان پشت کنکور سروکار داشته است.

نوتروفیل از چه کسانی به‌عنوان مشاور کنکور تجربی استفاده می‌کند؟

اگر من جای شما بودم از خودم می‌پرسیدم “با این همه تأکیدی که نوتروفیل روی شدت رقابت در کنکور تجربی دارد، چه برنامه‌هایی را برای من در نظر گرفته یا اصلا چه افرادی قرار است در این مسیر مرا همراهی کنند تا به رتبه دلخواهم برسم؟”
خب باید مژده بدهیم که ما در نوتروفیل سعی کردیم کاملا حساب شده عمل کرده و بهترین مشاوران را برای همکاری انتخاب کنیم.
اولین نکته و شاید مهم‌ترین نکته‌ای که درباره مشاوران کنکور تجربی نوتروفیل باید بدانید این است که همه این افراد در دوره‌های گذشته آزمون سراسری موفق به کسب بهترین رتبه‌ها شده‌اند و اکنون یا فارغ‌التحصیل شده یا در حال تحصیل در معتبرترین دانشگاه‌های ایران هستند.
در ادامه سایر ویژگی‌های مشاوران نوتروفیل را نام می‌بریم تا بدانید چه کسانی در طول سال تحصیلی قرار است در کنار شما باشند:

  • این مشاوران به دلیل اختلاف سنی کم، به خوبی شما را درک می‌کنند.
  • دروس و مباحث مشابهی را مطالعه کرده‌اند و با سنگینی هر مبحث کاملا آشنا هستند.
  • سختی‌ها و استرس‌های دوران کنکور را با گوشت و پوست حس کرده‌اند.
  • از قوانین و مقررات کنکور کاملا آگاه هستند.
  • کتاب‌های کمک‌درسی را می‌شناسند و می‌توانند بهترین گزینه را با توجه به سطح شما معرفی کنند.
  • توسط مجموعه نوتروفیل برای مشاوره آموزش‌ دیده‌اند و به طور کامل با مفاهیم علمی روان‌شناسی کنکور آشنا شده‌اند.
مشاوره با بهترین مشاورن کنکور تجربی

اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید و منتظر بمانید تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

پایه تحصیلی خود را انتخاب کنید*

طرح‌های مشاوره کنکور تجربی نوتروفیل برای امسال | کنکور 1403

اگر حس کردید تا اینجا به اطلاعات مفیدی دست پیدا کردید که در آگاهی شما موثر بودند؛ ما آماده‌ایم تا با 3 طرح مشاوره‌ای (یک طرح دو حالت دارد) که برای کنکور امسال آماده کردیم، شما را سورپرایز کنیم.

1. نوتروجامپ

ویژگی شمارهشرح ویژگی
1برنامه‌ریزی هفتگی شخصی‌سازی شده
2تماس با مشاور هفتگی
3گزارش دهی به دو روش دفتر گزارش کار و پنل گزارش دهی آنلاین
4امکان شرکت در آزمونک های آنلاین اپلیکیشن نوتروفیل بعد از اتمام درس هر روز
5شرکت در پنل رقابتی و مقایسه جایگاه خود؛ پس از پر کردن هر آزمونک
6گروه 3 نفره به همراه مشاور و ناظر موسسه
7دارای آپشن “اختیاری” تماس ماهانه با والدین دانش آموز
81 بار تماس در ماه با مشاورین ارشد نوتروفیل؛ علاوه بر مشاور درسی که داری، ماهی یک تماس هم از مشاورین ارشد ما (مسلط به مباحث روان شناسی) خواهی داشت.

2. نوتروفلای

طرح نوتروفلای دو آپشن انتخابی دارد: تماس یا آزمون.

نوتروفلای با تماس

ویژگی شمارهشرح ویژگی
1همه خدمات نوترو جامپ
2یک تماس هفتگی اضافه (2 تماس در هفته مجموعا)

نوتروفلای با آزمون

ویژگی شمارهشرح ویژگی
1تمامی موارد مطرح شده در طرح نوتروجامپ
برای افرادی که آزمون های آزمایشی رو ثبت نام نکردن یا برنامه کلاساشون جوریه که به بودجه بندی آزمون نمیخوره و میخوان طبق کلاس ها و برنامه خودشون آزمون بدن.
2یک آزمون جامع از یک بانک سوال درجه یک ، مطابق با برنامه هفتگی خودشون و درس هایی که خوندن

3. نوتروجت کامل ترین طرح ما

ویژگی شمارهشرح ویژگی
1تمامی موارد مطرح شده در طرح‌های قبلی | هر دوتا حالت نوتروفلای رو با هم داره یعنی دوبار تماس در هفته همراه با آزمون هفتگی های شخصی سازی شده
2ماهی دوبار کارگاه انگیزشی مشاوره‌ای آنلاین

برای ثبت نام و استفاده از خدمات مشاوره کنکور تجربی با تیم نوتروفیل کافیست تا از طریق سایت یا کانال تلگرام با ما ارتباط برقرار کنید. کارشناسان ما سعی می‌کنند دراسرع‌وقت و در طی یک تماس رایگان با شما صحبت کرده و بعد از پر کردن فرم مشاوره، بر اساس ویژگی‌ها و خصوصیات فردی و شرایط درسی شما بهترین مشاور کنکور تجربی را برایتان انتخاب کنند.
البته خود شما هم می‌توانید به صفحه مشاوره کنکور مراجعه کنید و با مطالعه دقیق تر طرح های مشاوره ای نوتروفیل، در این فرآیند موثر باشید و راحت تر طرح مناسب خودتان را انتخاب کنید.

مشاوره فوری تجربی

با پر کردن فرم زیر مشاوران ما به زودی با شما تماس می‌گیرند.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

مشاوران نوتروفیل چه اطلاعاتی طی مشاوره به شما می‌دهند؟

یادم هست در یکی از جلساتی که با رتبه‌های برتر داشتیم؛ شنیدم که یکی از مشاوران، برنامه‌ریزی کنکور را به نقشه گنج تشبیه می‌کرد و هر یک از فاکتورهای مهم را به‌عنوان یک نشانه و راهنما برای رسیدن به این گنج در نظر می‌گرفت. به نظرم حرف منطقی بود. مثلا روش مطالعه، نحوه تست‌زنی، برنامه‌ریزی بر اساس بودجه‌بندی کنکور، آگاهی از ضرایب هر درس و… می‌توانند اصلی‌ترین راهنما در این نقشه باشند. به همین دلیل تصمیم گرفتم هر یک از این موارد را با جزئیات بیشتری به‌عنوان راهنمای مسیر برای شما بررسی کنم.

7 نکته که مشاوران نوتروفیل در برنامه‌ریزی رعایت می‌کنند:

  1. تنظیم یک برنامه‌ریزی کاملا شخصی‌سازی شده متناسب با شرایط هر داوطلب
  2. قرار دادن هم‌زمان پارت‌های مطالعه برای کنکور و امتحانات نهایی در برنامه‌های روزانه
  3. در نظر گرفتن زمان‌هایی برای مرور بعد از چند دوره تست زدن
  4. اولویت قرار دادن کیفیت مطالعه در مقابل ساعت مطالعه بالا
  5. شروع روز با درسی مثل زیست که نیاز به انرژی بالای مغز دارد
  6. موکول نکردن تایم درس‌های ریاضی و فیزیک به پایان روز
  7. قرار دادن تایم‌های مطالعه عمومی و حل سوالات نهایی برای پایان روز

البته لازم به ذکر است که این همه کار مشاوران ما نیست و به همین 7 مورد خلاصه نمیشود. این 7 مورد جز موارد اصلی هست که طی این مسیر برای شما انجام میشود.

آموزش چند نکته مشاوره‌ای کاربردی برای رشته تجربی

نکات کاربردی مشاور کنکور تجربی

در ادامه چند نکته کاربردی در خصوص برنامه‌ریزی برای کنکور تجربی را به شما همراهان نوتروفیل خواهیم گفت:

درس‌های رشته تجربی را چطور مطالعه کنید؟

در جایگاه یک مشاور کنکور تجربی به شما توصیه می‌کنم مراحل زیر را به‌عنوان یک قاعده کلی برای مطالعه کنکوری جدی بگیرید.

  • ابتدا هر مبحث را به صورت سطحی مرور کنید.
  • سپس از روش‌های عمیق‌تر برای مطالعه استفاده کرده و روی هر بخش متمرکز شوید.
  • در این مرحله اگر با موضوع مبهمی مواجه شدید، مراجعه به فیلم‌های آموزشی یا درس‌نامه‌ها می‌تواند برای شما کمک‌کننده باشد.
  • سپس می‌توانید برای اینکه هر مطلب بهتر جا بیفتد تعداد زیادی تست آموزشی را بدون در نظر گرفتن زمان حل کنید.
  • وقتی به مرحله‌ای رسیدید که حس می‌کنید روی هر مبحث تسلط نسبی دارید، وقت حل کردن تست‌های زمان‌دار با ایده‌ها و سبک‌های مختلف است.

داوطلبان تجربی چطور باید تست بزنند؟

  • همان‌طور که گفتم در ابتدا به تست‌ها به چشم منبع آموزشی نگاه کنید و تا می‌توانید از تست‌های آموزشی برای رسیدن به تسلط نسبی روی مبحث مورد نظر بهره ببرید.
  • بعد از تمام کردن هر مبحث می‌توانید به صورت دسته‌بندی شده و در بازه‌های زمانی معین تست‌های مربوط را حل کنید.
  • بهتر است در این مرحله روی سوالات دشوار توقف نکنید.
  • با استفاده از تکنیک ضربدر و منها، سوالات را به ۳ دسته تقسیم کنید؛ دسته اول سوالاتی که جوابشان را می‌دانید (حل کرده و رد شوید)، دسته دوم سوالاتی که مردد هستید یا نیاز به زمان بیشتری دارید (با علامت ضربدر مشخص کنید) و دسته سوم سوالات سختی که نمی‌توانید حل کنید (یک علامت منها کنار سوال بگذارید)

استراحت و ورزش را فراموش نکنید

ورزش باعث بهبود چرخه فیزیولوژیک بدن و کمک به بهبود عملکرد مغز حین مطالعه می‌شود؛ بنابراین سعی کنید زمان‌هایی از روز یا هفته را به فعالیت بدنی اختصاص دهید تا بازدهی مغز افزایش پیدا کرده و انرژی‌های منفی خارج شوند.


ضرایب هر درس را در جایی یادداشت کنید

ضرایب دروس تجربی

با توجه به اینکه دفترچه دروس عمومی به‌طورکلی از آزمون سراسری حذف شده، ضرایب کنکور بین درس‌های تخصصی تقسیم می‌شوند و به همین دلیل باید با دقت بیشتری روی درس‌های تخصصی رشته تجربی تمرکز کنید.

نکته دیگری که در اینجا باید یادآوری کنم این است که در دوره‌های گذشته آزمون سراسری، رشته‌های مختلف در 5 زیر گروه قرار می‌گرفتند و ضریب هر درس برای زیرگروه‌های مختلف متفاوت بود. اما طبق مصوبه جدید سازمان سنجش، از سال 1402 همه زیرگروه‌ها حذف شده و داوطلبان برای قبولی در هر رشته‌ای باید ضریب یکسانی را برای دروس در نظر بگیرند.

نام درسضریب هر درسشماره دفترچهتعداد سوالزمان پاسخگویی
زیست‌شناسی12145 تست45 دقیقه
شیمی9235 تست35 دقیقه
فیزیک7230 تست40 دقیقه
ریاضی7330 تست50 دقیقه
زمین‌شناسی1315 تست10 دقیقه

از تاثیر معدل روی تعیین رتبه غافل نشوید

همان‌طور که گفتیم دفترچه عمومی در کنکور دو سال اخیر حذف شده است و همچنین معدل کل روی رتبه نهایی موثر خواهد بود. اما آیا به این معناست که دروس عمومی تاثیری در کنکور نخواهند داشت؟ البته که این‌طور نیست. بیایید به این مسئله از دیدگاهی مثبت نگاه کنیم.

با این تفاصیل شما مجبور نیستید در دوران کنکور درس‌های زیادی را بخوانید و سر جلسه برای پاسخ‌دهی روی موضوعات متعدد تمرکز کنید. بلکه کافیست در دوران تحصیل نمرات خوبی در دروس عمومی کسب کرده و معدل کل خود را بالا نگه دارید. سازمان سنجش سعی کرده این تاثیر را به صورت تدریجی افزایش دهد تا سرنوشت دانش‌آموزان به چند ساعت محدود آزمون سراسری گره نخورد و راه جبران وجود داشته باشد.

سال تحصیلیسهم دروس عمومیسهم دروس تخصصیمجموع تاثیرگذاری
140226 درصد14 دردصد40 درصد
140328 دردصد22 درصد50 درصد
140430 درصد30 درصد60 درصد

مشاوران نوتروفیل چه منابعی را برای داوطلبان تجربی توصیه می‌کنند

منابعی که مشاوره کنکوری تجربی توصیه می کنند

استفاده از منبع درسی مناسب مهم‌ترین نکته برای برنامه‌ریزی و موفقیت در کنکور به شمار می‌رود. انتخاب منبع درست مثال بارز ضرب‌المثل “خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج” است. اگر شما منبع اشتباهی را انتخاب کنید، همه زمانی که صرف مطالعه کردید و تکنیک‌هایی که به کار گرفتید به هدر خواهد رفت.

پس دقت کنید که اولین و مهم‌ترین منبع شما برای مطالعه کنکور کتاب‌های درسی شما هستند. بعد از آنکه روی مباحث این کتاب‌ها مسلط شدید، می‌توانید از کتاب‌های کمک‌درسی و کتاب‌های تست مناسب با سطح خودتان برای درک بهتر مطلب و آماده شدن برای کنکور کمک بگیرید.

تیم نوتروفیل در ارائه خدمات مشاوره‌ی کنکور تجربی نیز سعی می‌کند اولویت اول را مخصوصا برای کتاب‌های زیست و شیمی روی کتاب‌های درسی قرار دهد. همچنین با تاکید بر حل تمامی مثال‌ها و تمرینات کتاب‌های درسی سال دوازدهم، کمک می‌کند تا داوطلب هم‌زمان با کنکور برای امتحانات نهایی نیز آماده باشد.

اما در این بین برخی انتشارات و کتاب‌های تست از نظر کارشناسان ما بهتر از سایر موارد هستند و در مشاوره‌های تحصیلی به داوطلبان توصیه می‌شوند:

  • درس زیست‌شناسی: پایه به پایه‌های خیلی سبز
  • شیمی: پایه به پایه‌های خیلی سبز، تک جلدی‌های مبتکران
  • درس ریاضی: جامع خیلی سبز، جامع مهر و ماه
  • درس فیزیک: پایه و دوازدهم خیلی سبز، میکرو طبقه‌بندی گاج
  • درس زمین‌شناسی: خیلی سبز
  • برای تسلط بر دروس برای امتحانات نهایی نیز کتاب‌های ماجراهای من و درسام خیلی سبز، امتحانات مهر و ماه، اسفندیار، بنی‌هاشم، فرمول 20 یا 6420 گاج کتاب‌های مناسبی هستند.

رشته‌های پر رقابت گروه تجربی کدام‌اند؟

مشاور تحصیلی کنکور تجربی برای رشته های پر رقابت

حتما شما هم جزو افرادی هستید که در آرزوی بهترین رشته‌های تجربی می‌خوابید و در طول روز جایگاه اجتماعی خود را به‌عنوان یک پزشک یا دندانپزشک تصور می‌کنید. البته مواردی دیده شده که داوطلبان اطلاع دقیقی از شرایط بعد از قبولی و فارغ‌التحصیلی این رشته‌ها ندارند و با چالش‌های متعددی روبه‌رو می‌شوند. پس در این قسمت از مقاله مشاوره کنکوری تجربی بهتر است کمی هم درباره بهترین رشته‌های تجربی صحبت کنیم.

  1. رشته پزشکی: این رشته پرمتقاضی‌ترین رشته دانشگاهی حال حاضر در ایران است و فرد برای فارغ‌التحصیل شدن به‌عنوان پزشک عمومی باید 7 سال درس بخواند.
  2. به‌علاوه بعد از پایان این 7 سال، گذراندن 2 سال طرح برای هر دانشجوی پزشکی اجباری است. و در نهایت برای گرفتن مدرک تخصصی لازم است تا در آزمون تخصصی شرکت کرده و 3 تا 5 سال را به عنوان دستیاری تخصصی طی کند.
  3. رشته دندانپزشکی: این رشته جزو با پرستیژترین رشته‌های دانشگاهی حال حاضر کشور به شمار می‌رود. مدت زمان لازم برای فارغ‌التحصیلی به‌عنوان دندان‌پزشک عمومی 6 سال بوده و فرد ملزم به گذراندن 2 سال طرح اجباری است.
  4. همچنین فرد می‌تواند برای گرفتن مدرک تخصصی دندانپزشکی در آزمون تخصصی دندانپزشکی شرکت کرده و بعد از حداقل 3 سال به عنوان متخصص یکی از شاخه‌های دندانپزشکی فارغ‌التحصیل شود.
  5. رشته داروسازی: یکی از رشته‌های پر طرف‌دار گروه آزمایشی تجربی که طی 6 سال به پایان می‌رسد و فرد با گذراندن دروس علوم پایه و دروس تخصصی، مدرک دکترای داروسازی خود را میگیرد. فارغ التحصیلان این رشته میتوانند در داروخانه‌ها،درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، شرکت‌های داروسازی یا آرایشی و بهداشتی، و سایر مراکز خصوصی و دولتی مرتبط مشغول به کار شوند.
  6. رشته فیزیوتراپی: در این رشته نیازی به انواع داروها و مواد شیمیایی نیست و دانشجو باید یاد بگیرد تا با انواع روش‌ها و دستگاه‌های مختلف مثل؛ سرما، گرما، نور، مادون‌قرمز، الکتریسیته، لیزر و… فرآیند درمان و توان‌بخشی بیمار را به بهترین نحو به پایان برساند. برای تکمیل دوره آموزشی فیزیوتراپی می‌توانید در 3 دوره مجزا؛ کارشناسی (4 سال)، کارشناسی‌ارشد (2 سال) و دکترا (4 الی 5 سال) تحصیل کنید و در نهایت در مراکز درمانی دولتی و خصوصی، درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، ، مجموعه‌های ورزشی، مراکز توان‌بخشی، آسایشگاه‌های معلولین، سازمان بهزیستی کشور و… مشغول به کار شوید.
  7. رشته پرستاری: داوطلبان رشته پرستاری علاوه بر کسب دانش لازم در این زمینه باید بتوانند از نظر روحی و روانی نیز خود را تقویت کرده تا در شرایط مختلف با صبر و آرامش در کنار بیمار باشند. اگر علاقه‌مند به ادامه تحصیل در این رشته هستید می‌توانید بعد از گذراندن 4 سال برای دوره کارشناسی، در آزمون مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا نیز شرکت کنید.

نکته‌ای که در اینجا باید روی آن تاکید کنم این است که موفقیت در کنکور سراسری تجربی در قبولی رشته پزشکی و دندان‌پزشکی خلاصه نمی‌شود، بلکه بسیاری از رشته‌ها هستند که می‌توانند جایگاه شغلی و درآمدی هم‌تراز یا حتی بهتر از پزشکی و دندانپزشکی را برای شما فراهم کنند.

از سایر رشته‌های پر طرف‌دار گروه آزمایشی تجربی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دامپزشکی
  • بینایی‌سنجی
  • علوم آزمایشگاهی
  • اتاق عمل
  • زیست‌شناسی
  • شیمی
  • رادیوتراپی
  • علوم تغذیه
  • بیوتکنولوژی و…

از کنکور تجربی دومرحله‌ای 1403 چه می‌دانید؟

حتما اطلاع دارید که کنکور 1403 قرار است به شیوه‌ای متفاوت با کنکور سال‌های گذشته برگزار شود. البته در سال گذشته (1402) دانش‌آموزان برای اولین‌بار در دو مرحله کنکور دادند و امسال سال دوم کنکور دومرحله‌ای است. اما برخی شرایط و قوانین دیگر نیز دستخوش تغییر شدند که لازم است از آنها اطلاع داشته باشید.

در کنکور 1403، تاثیر نمرات درسهای عمومی و اختصاصی که در امتحانات نهایی کسب کرده اید بیشتر از سال 1402 خواهد بود. همچنین تاریخ هر دو مرحله آزمون نیز کاملا متفاوت از سال گذشته اعلام شده است.در 1402 دانش‌آموزان در ۲ نوبت دی ماه و تیر ماه سر جلسه کنکور حاضر شدند؛ اما امسال در اردیبهشت و تیر ماه باید این کار را انجام دهند.

با توجه به اهمیت جمع‌بندی در فروردین و همین‌طور برگزاری امتحانات نهایی در خرداد ماه، می‌توان گفت ۴ ماه پرچالش در انتظار دانش‌آموزان خواهد بود. در چنین شرایط پر استرسی فقط یک فرد آگاه به‌عنوان مشاور کنکور تجربی می‌تواند با اولویت‌بندی صحیح و برنامه‌ریزی شخصی‌سازی شده معجزه کند و باعث شود تا داوطلب با حداقل فشار، این شرایط را پشت سر بگذارد.

آیا مشاوره کنکور ارزش هزینه کردن دارد؟

متاسفانه برخی از دانش‌آموزان یا والدین با تصور اینکه هزینه مشاوره یک هزینه اضافی و غیرضروری است، از داشتن یک فرد باتجربه در دوران کنکور محروم می‌مانند. درحالی‌که اگر با دید وسیع‌تری به این قضیه نگاه کنیم، می‌بینیم که با حذف مشاوره کنکور تجربی احتمال اشتباه طی کردن مسیر و تغییر سرنوشت دانش‌آموز زیاد است.

یا ممکن است با قبولی در دانشگاه آزاد یا پردیس و شهریه پرداز متحمل هزینه‌هایی چندین برابر برای دانشگاه شوید که خیلی بیشتر از هزینه مشاوره در دوران کنکور خواهد بود. این در حالی است که شما در تیم نوتروفیل با انتخاب طرح‌های مختلف و پرداخت میانگین هزینه ۵۰۰ هزار تومان به صورت اقساط ماهیانه می‌توانید از تمامی خدمات مشاوره‌ای، آن هم با رتبه برترهای سال‌های گذشته بهره‌مند شوید.

توصیه می‌کنم از طریق سایت نوتروفیل با مشاوران ما ارتباط برقرار کرده و بعد از نیاز سنجی و تعیین سطح، با یک برنامه‌ریزی شخصی‌سازی شده به مطالعه و تست زنی ادامه دهید تا قبولی خود را در یکی بهترین رشته های این گروه آزمایشی تضمین کنید.

سوالات متداول

نوتروفیل چه طرح‌هایی را برای موفقیت داوطلبان در نظر گرفته است؟

داوطلبان می‌توانند با توجه به شرایط خود یکی از 4 طرح نوتروجت، نوتروفلای با تماس، نوتروفلای با آزمون یا نوتروجامپ را برای مشاوره انتخاب کنند.

مشاوره کنکور تجربی نوتروفیل برای چه دانش‌آموزانی مناسب است؟

هر دانش‌آموزی در هر جای کشور و با هر سطح تحصیلی می‌تواند از کمک مشاوران نوتروفیل، به صورت تلفنی یا آنلاین استفاده کرده و خود را برای موفقیت آماده کند.

چرا باید برای مشاوره کنکور نوتروفیل را انتخاب کنم؟

زیرا بهترین مشاور کسی است که با موفقیت این مسیر را طی کرده باشد. همه مشاوران نوتروفیل جزو رتبه‌های برتری هستند که توسط موسسه برای ارائه خدمات مشاوره به داوطلبان آموزش‌دیده‌اند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سعید
سعید
1 ماه قبل

عالیه کاش قبولی هاتون و مشاوراتونم‌میزاشتین یا ویدیویی درموردش ممنون

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
1 ماه قبل
پاسخ به  سعید

سلام و وقت بخیر
سعید جان تمامی قبولی های سال های 1401 و 1402 و همینطور بیوگرافی کامل تمامی مشاورین تیم نوتروفیل در سایت تیم هست

الهه
الهه
2 روز قبل

سلام
من سال 1400 بعد از سه سال پشت کنکور موندن کنکور دادم و دندانپزشکی قبول شدم فقط خواستم به افرادی که این مقاله رو میخونن بگم که برای موفقیت امروز شروع کنید و با همراه کردن توصیه‌های مشاوره کنکور تجربی 1403 با اهداف خودتان، به مقصد و هدف مورد نظر برسید ومهم‌ترین هدف خود را تیک بزنید.

به کمک و مشاوره نیاز داری؟!​

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید*
پایه تحصیلی خود را انتخاب کنید*