نمونه سوال امتحان نهایی ریاضی یازدهم تجربی؛ کلید قبولی در امتحان

دانلود نمونه سوال امتحان نهایی ریاضی یازدهم رشته تجربی (بیستوفیل)

نمونه سوال امتحان نهایی ریاضی یازدهم تجربی؛ کلید قبولی در امتحان

وقتشه که با خیال راحت برای امتحان نهایی ریاضی یازدهم تجربی آماده بشی!
اگر به دنبال راهی مطمئن برای کسب نمره عالی در این درس تأثیرگذار هستید، مشاوران مجرب در نوتروفیل در کنار شما هستند و با ارائه نمونه سؤالات امتحان ریاضی یازدهم تجربی سال 1398 به بعد + همراه پاسخ‌های تشریحی دقیق، کلید قبولی شما در این امتحان را در اختیارتان قرار داده‌اند.

برای دسترسی راحت‌تر به این پکیج سؤالات روی لینک زیر کلیک کنید و برای موفقیت‌های بیشتر آماده شوید. با این گنجینه، دیگه نگران هیچ‌چیزی نیستید!

این بسته‌ی کامل شامل:

  • 72 صفحه نمونه سؤالات نهایی دی، خرداد و شهریور به‌صورت مجموعه‌ای کامل از جدیدترین نمونه سؤالات نهایی ریاضی یازدهم تجربی از سال 1398 به بعد تا با خیال راحت برای هر سه نوبت امتحان نهایی آماده شوید.
  • جدول بارم‌بندی دقیق ریاضی یازدهم تجربی، با این جدول دقیق، می‌دانید دقیقاً هر سؤال چند نمره دارد و چطور برنامه‌ریزی کنید که بهترین نتیجه را در امتحان نهایی کسب کنید.
  • پوشش کامل تمام فصل‌های کتاب، هیچ قسمتی از کتاب از قلم نیفتاده و خیالتان راحت است که تمام مباحث ریاضی یازدهم را به‌طور کامل یاد گرفته‌اید.
  • بیش از 200 سؤال متنوع به همراه پاسخ‌های تشریحی کامل، با حل این سؤالات چالشی و متنوع، مهارت حل سؤالات مختلف را به‌طور کامل یاد می‌گیرید و نقاط قوت و ضعف خودتان را در درس ریاضی پیدا می‌کنید.

با این بسته‌ی جامع:

با این نمونه سؤالات جامع، ریاضی دهم طعم شیرین موفقیت رو می‌چشی، مهارت حل سؤالات مختلف رو به‌طور کامل یاد می‌گیری و دیگه هیچ سؤالی برات چالش‌برانگیز نیست! می‌دونی چی بلدی و چی باید بیشتر کار کنی و دیگه از امتحان نهایی نمی‌ترسی.
آیا به دنبال راهی مطمئن برای کسب نمره عالی در امتحانات نهایی هستی؟ یادمون باشه که موفقیت کلید داره و کلید موفقیت تو دست نوتروفیل ماست! وقتشه که با خیال راحت درس بخونی و توی امتحان ریاضی دهم بدرخشی، همین‌الان به وب‌سایت نوتروفیل مراجعه کن و شروع کن به فتح قله‌های دانش!
معطل چی هستی؟ فرصت رو از دست نده!

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها