جزوه عربی دوازدهم برای امتحان نهایی

دانلود جزوه عربی دوازدهم برای امتحان نهایی (کد 247)

جزوه عربی دوازدهم برای امتحان نهایی

درس عربی از اون دسته درس‌هاست که اکثر دانش‌آموزان دل خوشی از آن ندارند. اکثر دانش‌آموزان به دنبال جزوه عربی دوازدهم برای امتحان نهایی و جمع‌بندی مطالب هستند. ازآنجاکه هر درس عربی نکات زیادی دارد، مرور و جمع‌بندی قبل از امتحان اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. ازآنجاکه ۴۰ درصد کنکور را نمرات نهایی تشکیل می‌دهد و دروس عمومی هم در کنکور نمی‌آیند؛ بنابراین کسب نمره خوب در دروس عمومی بیش از پیش مهم شده است.

البته این را در پرانتز بگوییم که عربی برای بچه‌های تجربی و ریاضی یک درس عمومی محسوب می‌شود و برای بچه‌های انسانی، جزو دروس تخصصی است.

جزوه عربی دوازدهم تجربی برای امتحان نهایی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ یک جزوه عربی دوازدهم برای امتحان نهایی باید شامل نکات مهم قواعد، ترجمه متن و لغات پرتکرار باشد. همچنین نمونه سؤالات سال‌های اخیر می‌تواند یک جزوه را از سایر جزوات برجسته‌تر کند.

اهمیت درس عربی در امتحان نهایی

درس عربی برای رشته تجربی و ریاضی ضریب ۷.۸۰ دارد و شاید در نگاه اول شما را گول بزند. نباید گول ضریب پایین درس عربی را بخورید! بسیاری از دانش‌آموزان به بهانه اینکه عربی ضریب چندانی در معدل آن‌ها ندارد، این درس را جدی نمی‌گیرند و درنهایت نیز از این موضوع آسیب می‌بینند.

برای کسب یک نمره خوب باید جمع‌بندی عربی دوازدهم برای امتحان نهایی را جدی بگیرید. می‌توانید برای جمع‌بندی از جزوه عربی دوازدهم ریاضی برای امتحان نهایی استفاده کنید؛ که البته جزوه عربی رشته ریاضی و تجربی یکی است.

ساختار امتحان نهایی عربی دوازدهم شامل موارد زیر است:

  • مهارت واژه ‌شناسی: ۲ نمره
  • مهارت ترجمه به فارسی: ۹ نمره
  • مهارت شناخت و کاربرد قواعد: ۷ نمره
  • مهارت درک و فهم: ۲ نمره

اینکه بدانید چطور باید درس عربی را برای امتحان نهایی بخوانید، یکی از مهم‌ترین کلیدهای موفقیت شما است. اگر می‌خواهید زمانتان هدر نرود، حتماً مقاله «روش خواندن درس عربی برای امتحان نهایی» را بخوانید.

ویژگی‌های جزوه عربی دوازدهم برای امتحان نهایی نوتروفیل

جزوه امتحان نهایی عربی نوتروفیل شامل دو بخش مجزا است:

  • بخش اول: قواعد هر ۴ درس به‌صورت درس به درس بیان‌شده است و نکات مربوط به حل سؤالات بیان‌شده است.
  • همچنین در بخش اول سؤالات چند سال اخیر امتحانات نهایی مربوط به قواعد به همراه پاسخنامه آمده است.
  • بخش دوم: اختصاصاً مربوط به مهارت ترجمه به فارسی است که شامل؛ متون پرتکرار امتحانی، کلمات و عبارات تمرین‌ها و جدول کلماتی که جمع و مفرد آن‌ها معنای متفاوتی دارند. این بخش نیز به‌صورت درس به درس طراحی‌شده است.

و در آخر باید بگوییم که جزوه عربی دوازدهم برای امتحان نهایی نوتروفیل را می‌توانید به‌صورت رایگان دریافت کنید و لازم به پرداخت‌ هزینه‌های گزاف نیست.

من جزوه عربی دوازدهم برای امتحان نهایی نوتروفیل را سال گذشته از سایت دانلود کردم و باورم نمی‌شد یک جزوه رایگان بتونه انقدر کامل باشه. جزوه نوتروفیل برای جمع‌بندی و مرور عربی واقعاً یک جزوه فوق‌العاده بود. من کمک جزوه نوتروفیل تونستم تو امتحان عربی دوازدهم، نمره ۲۰ رو به دست بیارم.

سؤالات متداول

یک جزوه عربی دوازدهم برای امتحان نهایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

یک جزوه عربی دوازدهم برای امتحان نهایی باید شامل نکات مهم قواعد، ترجمه متن و لغات پرتکرار باشد.

هزینه جزوه عربی دوازدهم تجربی چقدر است؟

جزوه عربی دوازدهم تجربی برای امتحان نهایی نوتروفیل را می‌توانید رایگان از سایت دریافت کنید.

ضریب درس عربی در امتحان نهایی چند است؟

ضریب درس عربی برای رشته تجربی و ریاضی، ۷.۸۰ است.

الیکا حاج علیان
الیکا حاج علیان
الیکا حاج علیان هستم دارای مدرک ارشد روانشناسی. جدای ازین که شغلم بخشیش به کنکور و مشاوره‌های روانشناسی دوران کنکور مربوطه، شیفته نوشتن و قلم به دست بودنم! سعی میکنم مطالب دست اول و ناب کنکور رو براتون آماده میکنم. 💚
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها