بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور 1403

بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور ۱۴۰۳
مسیر مطالعه

هر کسی نتیجه تلاش‌های خود را وقتی بهتر درک می‌کند که آن را در معرض آزمون قرار دهد. برخی مواقع نتیجه این آزمون فرصت جبران دارد و برخی مواقع هم نه. نتیجه زحمات یک داوطلب کنکوری نیز سر جلسه آزمون سراسری نشان داده می‌شود. البته که بعد از کنکور فرصت جبرانی در کار نیست؛ مگر اینکه تصمیم بگیرید یک سال دیگر پشت کنکور بمانید.

به همین دلیل بهترین کار این است که به کمک آزمون‌های آزمایشی، قبل از جلسه خود را بسنجید و از سطح عملکرد خود، آگاه باشید تا بعد از اعلام نتایج کنکور شوکه نشوید. اما شاید بپرسید بهترین آزمون آزمایشی کنکور کدام است و اصلا کدام یک برای من مناسب هستند؟

با توجه به اهمیت این موضوع، تصمیم گرفتیم این مقاله از نوتروفیل را به بررسی آزمون‌های آزمایشی مختلف اختصاص دهیم و کمک کنیم تا بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور 1403 را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.

چرا شرکت در آزمون‌های آزمایشی کنکور ضروری است؟

برای دانش‌آموزانی که ورود به دانشگاه و تحصیل در رشته مورد علاقه‌شان اهمیت دارد، کنکور یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگی به شمار می‌رود. اما داوطلب از کجا باید بفهمد به اندازه کافی برای آزمون آماده شده است یا در چه سطحی قرار دارد؟ چقدر دیگر باید تلاش کند تا به هدفش برسد؟

شاید این جمله معروف را در کتاب‌های درسی زیاد دیده باشید” به حساب خود رسیدگی کنید، قبل از اینکه به حساب شما رسیدگی کنند”. مطمئنا اگر بخواهید تا جلسه کنکور و اعلام نتایج صبر کنید شاید به آن خوبی‌ها هم که فکر می‌کردید نتیجه نگیرید.

در این میان، آزمون‌های آزمایشی به‌عنوان ابزاری قدرتمند برای سنجش آمادگی و برنامه‌ریزی داوطلبان در مسیر کنکور عمل می‌کنند. از مزایای شرکت در آزمون‌های آزمایشی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1. سنجش و ارزیابی مستمر

آزمون‌های آزمایشی به شما کمک می‌کنند تا به طور مداوم سطح دانش و آمادگی خود را در هر درس و مبحث بسنجید. با تحلیل نتایج هر آزمون، می‌توانید نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی کرده و برای رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت خود برنامه‌ریزی کنید.


2. برنامه‌ریزی و نظم‌بخشی به مطالعه

یکی از مزیت‌های آزمون‌های آزمایشی این است که بودجه‌بندی مناسبی را برای هر درس در نظر می‌گیرند و شما مجبورید برای موفقیت در این آزمون‌ها بر اساس بودجه‌بندی تعیین شده مطالعه کنید و اگر در یکی از بهترین آزمون های آزمایشی شرکت کرده باشید، نه تنها همه کتاب‌ها را به‌موقع تمام می‌کنید؛ بلکه به جمع‌بندی و مرور هم می‌رسید.


3. آشنایی با فضای کنکور

آزمون‌های آزمایشی شبیه‌سازی دقیقی از کنکور سراسری هستند. با شرکت در این آزمون‌ها، با فضای واقعی کنکور، نحوه پاسخگویی به سوالات، مدیریت زمان و استرس آشنا می‌شوید و در روز کنکور با آمادگی بیشتری حضور پیدا می‌کنید.


4. افزایش مهارت تست‌زنی

این آزمون‌ها فرصتی عالی برای افزایش مهارت تست‌زنی شما فراهم می‌کنند. با شرکت در آزمون‌های آزمایشی مختلف، سرعت و دقت شما در پاسخگویی به سوالات افزایش یافته و با انواع مختلف سوالات و تکنیک‌های تست‌زنی آشنا می‌شوید.


5. افزایش اعتمادبه‌نفس

داشتن اعتمادبه‌نفس در روز کنکور بسیار حائز اهمیت است و به شما کمک می‌کند تا با آرامش و تمرکز بیشتری به سوالات پاسخ دهید. با شرکت در آزمون‌های آزمایشی و مشاهده پیشرفت خود در طول زمان، گام موثری برای افزایش اعتمادبه‌نفس خود برداشته‌اید.

در پایان، لازم به ذکر است که شرکت در آزمون‌های آزمایشی به‌تنهایی کافی نیست و شما باید برای موفقیت در کنکور، برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشید، به طور مستمر مطالعه کنید و از منابع آموزشی مناسب استفاده کنید. البته شاید هر دانش‌آموزی به‌تنهایی نتواند همه این موارد را مدیریت کند و نیاز به کمک یک فرد با تجربه و آگاه داشته باشید. اگر سری به صفحه مشاوره کنکور بزنید، می‌بیند که یک مشاور تا چه اندازه در پیشرفت شما نقش دارد و با مهم‌ترین ویژگی‌های مشاوران نوتروفیل آشنا خواهید شد.

ویژگی‌های یک کنکور آزمایشی خوب

بهترین آزمون آزمایشی کنکور چه ویژگی هایی دارد؟

با توجه به مزایایی که برای شرکت در کنکور آزمایشی بیان کردیم؛ به‌راحتی می‌توان دریافت شناسایی بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور چقدر مهم است و انتخاب یک کنکور آزمایشی مناسب، می‌تواند نقش کلیدی در مسیر موفقیت شما در کنکور سراسری ایفا ‌کند.

زمانی که تازه در نوتروفیل مشغول به کار شده بودم، شاهد زحمات مشاوران ارشد مجموعه برای آموزش همکاران بودم. در یکی از این جلسات آموزشی با تاکید بر اهمیت آزمون‌های آزمایشی از ما خواسته شد تا لیستی از ویژگی‌های یک آزمون آزمایشی خوب را برای خود تهیه کنیم. در نهایت با بررسی نظرات همه مشاوران و اضافه کردن نکاتی که کارشناسان با تجربه مجموعه به آن اضافه کردند، موارد زیر به‌عنوان مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بهترین آزمون های آزمایشی کنکور را از سایرین متمایز می‌کند اعلام شد:

شباهت به کنکور سراسری

آزمون آزمایشی باید از نظر سطح سوالات، زمان‌بندی و نحوه برگزاری تا حد زیادی شبیه به کنکور سراسری باشد تا داوطلبان را با فضای واقعی کنکور آشنا کند.

تنوع در سطح سوالات

طراحان سوال در کنکور سراسری سعی می‌کنند سوالات کنکور را در چند سطح آسان، متوسط و سخت مطرح کنند تا حتی دانش‌آموزان ضعیف‌تر هم بتوانند به تعدادی از تست‌ها پاسخ دهند. به همین دلیل آزمون‌های آزمایشی نیز باید شامل سوالاتی با سطوح مختلف دشواری باشند تا داوطلبان با انواع مختلف سوالات آشنا شوند و توانایی خود را در پاسخگویی به آنها بسنجند.

طراحی استاندارد سوالات

درست است که برخی تست‌های کنکور سراسری مفهومی و پیچیده هستند؛ اما به‌هرحال در راستای مفاهیم کتاب بوده و طوری طراحی می‌شوند که نیاز به سطح علمی بالاتر از کتاب نداشته باشند. سوالات آزمون آزمایشی هم باید توسط اساتید مجرب و متخصص طراحی شده باشند و از نظر علمی و محتوایی دقیق و استاندارد باشند.

ارائه کارنامه تحلیلی

پس از هر آزمون آزمایشی، داوطلب باید کارنامه تحلیلی دقیقی دریافت کند که در آن به تفکیک هر درس و مبحث، نقاط قوت و ضعف داوطلب مشخص شده باشد.

ارائه برنامه راهبردی

موسسه برگزارکننده آزمون آزمایشی باید برنامه راهبردی دقیقی برای داوطلبان ارائه دهد تا به آنها در برنامه‌ریزی و نظم‌بخشی به مطالعه‌شان کمک کند.

جامعه آماری

یکی از دلایل مهمی که هر داوطلب باید در این آزمون‌ها شرکت کند، سنجش سطح خود نسبت به سایر دانش‌آموزان است. پس هر چه تعداد دانش‌آموزانی که در یک آزمون شرکت می‌کنند بیشتر باشد، اعتبار آن نیز بیشتر خواهد بود.

قیمت مناسب

قیمت آزمون آزمایشی باید با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌شود، مناسب و مقرون‌به‌صرفه باشد.

پشتیبانی و مشاوره

موسسه برگزار کننده آزمون آزمایشی باید از طریق سامانه‌های آنلاین یا تلفنی به داوطلبان پشتیبانی و مشاوره ارائه دهد.

پس اگر می‌خواهید بهترین آزمون‌های آزمایشی 1403 را انتخاب کنید بد نیست با بررسی هر آزمون با کمک مشاور خود به پرسش‌های زیر جواب دهید و در نهایت گزینه‌ای که از هر لحاظ پاسخگوی نیاز شما باشد را انتخاب کنید:

  • سطح سوالات آزمون آزمایشی چقدر به کنکور سراسری نزدیک است؟
  • تنوع سوالات در آزمون آزمایشی چگونه است؟
  • کارنامه تحلیلی آزمون آزمایشی تا چه حد دقیق و کامل است؟
  • موسسه برگزار کننده آزمون آزمایشی چه برنامه راهبردی برای داوطلبان ارائه می‌دهد؟
  • سابقه و اعتبار موسسه برگزار کننده آزمون آزمایشی چگونه است؟
  • قیمت آزمون آزمایشی با توجه به امکانات و خدماتی که ارائه می‌شود، مناسب است؟
  • آزمون آزمایشی در مراکز مختلف و در سرتاسر کشور برگزار می‌شود؟
  • موسسه برگزار کننده آزمون آزمایشی چه نوع پشتیبانی و مشاوره‌ای به داوطلبان ارائه می‌دهد؟
  • تنوع در نوع آزمون (آزمون جامع، آزمون موضوعی، آزمون سنجش پیشرفت) ارائه می‌شود؟

چه زمانی باید برای شرکت در آزمون آزمایشی برنامه‌ریزی کنید؟

بهترین زمان برای شروع شرکت در آزمون‌های آزمایشی کنکور به عوامل مختلفی از جمله؛ پایه تحصیلی داوطلب، میزان آمادگی داوطلب، نوع آزمون آزمایشی و… بستگی دارد.

مثلا دانش‌آموزان سال دهم و یازدهم می‌توانند از تابستان بعد از اتمام پایه دهم در آزمون‌های آزمایشی شرکت کنند. شرکت در این آزمون‌ها به آنها کمک می‌کند تا خیلی زود با فضای کنکور آشنا شده و نقاط قوت و ضعف خود را به‌موقع شناسایی کنند.

اگر سال دهم و یازدهم را از دست داده‌اید نگران نباشید؛ چون شرکت در این آزمون‌ها برای سال دوازدهمی‌ها اهمیت بیشتری دارد. دانش‌آموزان سال دوازدهم باید از ابتدای سال تحصیلی دوازدهم در آزمون‌های آزمایشی شرکت کنند تا برنامه‌ریزی دقیقی برای کنکور داشته باشند و آمادگی خود را برای این آزمون مهم بسنجند.

به‌طورکلی داوطلبانی که از آمادگی تحصیلی بالایی برخوردارند و به‌موقع مطالعه کنکوری خود را شروع کردند می‌توانند زودتر در آزمون‌های آزمایشی شرکت کنند.

داوطلبانی که نیاز به مطالعه بیشتر دارند؛ می‌توانند بعد از اینکه به حد قابل قبولی از آمادگی رسیدند، با انتخاب بهترین آزمون‌های آزمایشی کنکور خود را به سایر داوطلبان برسانند.

بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور کدام است؟

خوشبختانه در چند سال اخیر تعداد موسسه‌هایی که آزمون آزمایشی با کیفیتی را برگزار می‌کنند بالا رفته و این قضیه دست شما را برای انتخاب باز گذاشته است. اما مهم‌ترین نکته در انتخاب بهترین آزمون های آزمایشی 1403 این است که کدام آزمون برای شما مناسب است. پس ما همراه باشید تا چند موسسه برگزارکننده آزمون‌های آزمایشی را با هم بررسی کنیم:

بررسی همه جانبه آزمون قلم چی

آزمون‌های آزمایشی قلم چی یکی از شناخته‌شده‌ترین و پرطرف‌دارترین آزمون‌های آزمایشی کنکور در ایران است که توسط کانون فرهنگی آموزش (قلم چی) برگزار می‌شود.

مزایای قلم چی

  • این آزمون سابقه طولانی در برگزاری آزمون‌های آزمایشی کنکور دارد و از اعتبار بالایی در بین داوطلبان کنکور برخوردار است.
  • سوالات آزمون‌های آزمایشی قلم چی از نظر سطح دشواری و نحوه طرح سوالات تا حد زیادی شبیه به کنکور سراسری و حتی گاهی بالاتر از آن است.
  • قلم چی انواع مختلفی از آزمون‌های آزمایشی از جمله؛ آزمون‌های جامع، آزمون‌های موضوعی و آزمون‌های سنجش پیشرفت را برگزار می‌کند.
  • بعد از هر آزمون، داوطلبان کارنامه تحلیلی دقیقی دریافت می‌کنند که در آن به تفکیک هر درس و مبحث، نقاط قوت و ضعف داوطلب مشخص شده است. همچنین در همان روز آزمون داوطلبان می‌توانند درصدهای خام، تراز، نمودار تعادل مطالعاتی و نمودار پیشرفت تحصیلی خود را مشاهده کنند.
  • قلم چی برنامه راهبردی دقیقی برای داوطلبان ارائه می‌دهد که به آنها در برنامه‌ریزی و نظم‌بخشی به مطالعه‌شان کمک می‌کند.
  • این موسسه از طریق سامانه‌های آنلاین یا تلفنی به داوطلبان پشتیبانی و مشاوره ارائه می‌دهد.
  • جامعه آماری بالای آن برای سنجش سطح مناسب است.
  • آزمون‌های آن هر دو هفته یکبار برگزار می‌شود و شما را در مسیر کنکور و مطالعه نگه می‌دارد.

معایب قلم چی

  • این آزمون به دلیل خدمات جامعی که ارائه می‌دهد قیمت بالایی دارد.
  • سطح بالای سوالات آن ممکن است باعث ناامیدی داوطلبان متوسط و ضعیف شود.
  • پیش‌نیاز برخی دروس در بودجه‌بندی آزمون رعایت نمی‌شود.
  • داوطلبان علاوه بر هزینه آزمون مجبورند کتاب‌ها و منابعی که موسسه معرفی کرده است را تهیه کنند.

در مقاله بررسی مزایای و معایب آزمون قلم چی و نکات مربوط به آن بیشتر به این موضوع پرداخته‌ایم.

معرفی آزمون‌های آزمایشی گاج

آزمون‌های آزمایشی گاج یکی دیگر از آزمون‌های آزمایشی شناخته‌شده و پرطرف‌دار کنکور در ایران است که توسط موسسه گاج برگزار می‌شود. البته گاج سابقه‌ای کمتر از قلم چی در برگزاری آزمون‌های آزمایشی کنکور دارد، اما در این مدت کوتاه توانسته رضایت داوطلبان زیادی را جلب کند.

مزایای آزمون آزمایشی گاج

  • قیمت مناسب‌تر نسبت به قلم چی
  • تمرکز بر روی مفهومی بودن سوالات
  • سوالاتی هم سطح کنکور
  • ارائه کارنامه تحلیلی
  • تخمین رتبه با توجه به ترازی که در آزمون‌های سال گذشته وجود داشته است

معایب آزمون آزمایشی گاج

  • سابقه و اعتبار کمتر
  • عدم تنوع در نوع آزمون به‌اندازه قلم چی
  • ضعف در ارائه برنامه راهبردی
  • ضعف در پشتیبانی و مشاوره
  • جامعه آماری کمتر

بررسی مزایا و معایب آزمون سنجش

سازمان سنجش آموزش کشور به‌عنوان متولی اصلی برگزاری کنکور سراسری، اقدام به برگزاری آزمون‌های آزمایشی تحت عنوان آزمون‌های سنجش نیز می‌کند. این آزمون در گذشته جزو پرطرف‌دارترین و بهترین آزمون آزمایشی کنکور شناخته می‌شد. اما در سال‌های اخیر کیفیت آن کاهش پیدا کرده و اغلب مشاوران فقط شرکت در آزمون‌های جامع پایان سال را به داوطلبان توصیه می‌کنند.

مزایای آزمون‌های آزمایشی سنجش

  • زمان‌بندی و فضای برگزاری آزمون مشابه کنکور سراسری است
  • دو نوع آزمون سنجش برگزار می‌شود؛ آزمون‌های جامع و آزمون‌های موضوعی
  • ارائه کارنامه تحلیلی
  • قیمت مناسب
  • جامعه آماری بالا

معایب آزمون‌های آزمایشی سنجش

  • عدم ارائه پشتیبانی و مشاوره
  • برنامه راهبردی مناسبی ندارد
  • فاصله یک ماهه بین زمان آزمون‌ها زیاد است و داوطلبان را از فضای کنکور دور می‌کند.
  • سطح سوالات در آزمون‌های موضوعی به شدت کاهش پیدا کرده
  • کارنامه تحلیلی آن بسیار ساده است و به داوطلب کمک نمی‌کند

گزینه دو

آزمون‌های آزمایشی گزینه دو که توسط مؤسسه فرهنگی آموزشی گزینه دو برگزار می‌شود به دلیل قیمت مناسبی که دارد جامعه آماری بالایی را به خود اختصاص داده است.

مزایای آزمون‌های گزینه دو

  • سطح سوالات این آزمون شباهت زیادی با کنکور سراسری دارد
  • برنامه مطالعاتی این موسسه به نحوی برنامه‌ریزی‌ شده تا داوطلب برای مرور و جمع‌بندی هم زمان کافی داشته باشد.
  • گزینه دو نیز در همان روز آزمون سه کارنامه تخمین رتبه کنکور، کارنامه ریز درس و کارنامه اصلی که هر یک محتوای متفاوتی دارند را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهد.

معرفی کامل آزمون‌های آزمایشی ماز

آزمون‌های آزمایشی ماز که مخفف مجموعه آموزشی زیست است، یکی از آزمون‌های نوظهور و درحال‌رشد کنکور در ایران بوده که توسط گروه آموزشی ماز برگزار می‌شود و یکی از بهترین آزمون های آزمایشی کنکور در درس زیست به شمار می‌رود. ماز سابقه‌ای کوتاه‌تر از سایر آزمون‌های شناخته‌شده مانند قلم چی، گاج و گزینه دو دارد، اما در همین مدت کوتاه توانسته نظر داوطلبان و رتبه‌های برتر کنکور را به خود جلب کند.

مزایای آزمون آزمایشی ماز

  • سوالات آزمون‌های آزمایشی ماز از نظر سطح دشواری و نحوه طرح سوالات تا حد زیادی شبیه به کنکور سراسری است.
  • بعد از هر آزمون، داوطلبان کارنامه تحلیلی دقیقی دریافت می‌کنند که در آن به تفکیک هر درس و مبحث، نقاط قوت و ضعف داوطلب مشخص شده است.
  • آنلاین برگزار می‌شود و در اختیار همه قرار دارد.
  • ارائه برنامه راهبردی
  • پشتیبانی و مشاوره
  • قیمت مناسب
  • تمرکز بر روی مفهومی بودن سوالات

معایب آزمون‌های آزمایشی ماز

  • عدم وجود سابقه کافی در برگزاری آزمون‌های جامع مشابه کنکور سراسری
  • ضعف در ارائه برنامه راهبردی در مقایسه با سایر آزمون‌ها
  • به دلیل تعداد شرکت‌کنندگان کمتر در این آزمون‌ها، رتبه و تراز داوطلبان با جامعه آماری مناسبی سنجیده نمی‌شود.
  • سطح سوالات گاهی سخت‌تر از کنکور است.

6 نکته که قبل از شرکت در آزمون آزمایشی باید در نظر بگیرید

نکاتی برای انتخاب بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور

درست است که شرکت در آزمون آزمایشی برای هر داوطلب کنکور ضروری است. اما اگر برخی نکات در این مورد رعایت نشود ممکن است مضرات آن بیشتر از معایب آن شود.

  1. شرکت در آزمون‌های آزمایشی به‌تنهایی کافی نیست و داوطلبان باید بعد از هر آزمون با تجزیه و تحلیل تراز خود، در صورت لازم تغییراتی را روی اولویت‌بندی و برنامه مطالعاتی‌شان اجرا کنند.
  2. حواستان باشد آزمون‌های آزمایشی معیاری برای سنجش سطح علمی شما نیست و باید برای مقایسه سطح داوطلبان نسبت به یکدیگر مدنظر قرار داده شود.
  3. بهتر است به صورت هم‌زمان در چند آزمون آزمایشی شرکت نکنید و تمرکزتان را روی یک آزمون و برنامه راهبردی آن معطوف کنید تا دچار سردرگمی نشوید.
  4. اگر سطح علمی بالایی ندارید و به اندازه کافی مطالعه نکرده‌اید، بهتر است با قلمچی شروع نکنید و اگر در این آزمون‌ها شرکت کردید؛ انگیزه خود را از دست ندهید و با صبر و پشتکار به مطالعه خود بپردازید.
  5. اگر در انتخاب بهترین آزمون های آزمایشی 1403 تردید دارید؛ کمک گرفتن از یک مشاور تحصیلی می‌تواند به داوطلبان در انتخاب مناسب‌ترین آزمون آزمایشی و برنامه‌ریزی برای کنکور کمک کند.
  6. داوطلبانی که در مطالعه و تست‌زنی از سایرین عقب‌تر هستند می‌توانند با برنامه‌ریزی‌های شخصی‌سازی‌شده نوتروفیل، این عقب‌ماندگی را جبران کنند و با شرکت در آزمون‌های پایان روز و هفتگی که برای آنها طراحی شده در آزمون‌های آزمایشی با جامعه آماری بالا موفق شوند.

با برنامه‌ریزی‌های نوتروفیل در هر آزمونی موفق می‌شوید

درست است که شرکت در آزمون آزمایشی یکی از فرصت‌های طلایی است که هر داوطلب می‌تواند از آن بهره‌مند شود؛ اما هر آزمونی برای هر کسی مناسب نیست. دانش‌آموزان باید بر اساس سطح علمی و برنامه‌ریزی خود در بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور 1403 که متناسب آنان است شرکت کنند.

در این بین اگر حضور یک مشاور با تجربه و مشورت کردن با رتبه‌های برتر سال‌های گذشته به شما کمک می‌کند علاوه بر برنامه‌ریزی صحیح، بتوانید به درستی اولویت‌بندی کرده و به‌این‌ترتیب در هر آزمونی سربلند شوید.

سوالات متداول

چه زمانی در آزمون‌های آزمایشی قلم چی شرکت کنیم؟

بهتر است از ابتدای برنامه‌ریزی خود در این آزمون شرکت کنید تا در کنار برنامه راهبردی مناسبی که دارد بتوانید مرور و جمع‌بندی هم انجام دهید و به تدریج سطح علمی خود را بالا ببرید.

بهترین زمان شرکت در آزمون‌های آزمایشی سازمان سنجش چه زمانی است؟

با توجه به اینکه کیفیت آزمون‌های موضوعی سازمان سنجش در سطح استانداردی نیست؛ مشاوران نوتروفیل به داوطلبان توصیه می‌کنند فقط در آزمون‌های جامع شرکت کنند تا سطح خود را نسبت به جامعه آماری بیشتری بسنجند.

نوتروفیل برای کمک به موفقیت در آزمون‌های آزمایشی چه برنامه‌ای برای داوطلبان دارد؟

نوتروفیل علاوه بر برنامه‌ریزی شخصی‌سازی‌شده، آزمونک‌هایی را به صورت شخصی در اختیار هر فرد قرار می‌دهد تا علاوه بر یادگیری به داوطلب کمک کند در بازه‌های زمانی کوتاه‌تری خود را در معرض آزمون قرار دهد.

خدیجه باقریان
خدیجه باقریان
خدیجه باقریان، نویسنده متخصص در زمینه کنکور. بعد از 3 سال نگارش در زمینه کنکور حالا افتخار این رو دارم که برای شما نوتروفیلی‌های عزیز و سایت نوتروفیل مطالب کنکوری رو بنویسم. 😍
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مائده
مائده
2 ماه قبل

ممنون از مقاله بسیار خوب و کامل تون به نظر من درباره بحث آزمون افراد نباید ریسک کنید و برای پیدا کردن بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور 1403 می‌توانید از مشاور مجرب و کارآزموده خود مشاوره بگیرید تا پله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کنید

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
2 ماه قبل
پاسخ به  مائده

ممنون از نظر شما مائده جان