همایش های جمع بندی به کار چه کسانی میاد؟

همایش های جمع بندی به کار چه کسانی میاد؟
مسیر مطالعه

اندک اندک صدای گام‌های غول مرحله آخر هر دانش‌آموز شنیده می‌شود. در این زمان‌ها سوالات متعددی درمورد جمع‌بندی و روش‌های آن پرسیده می‌شود. یکی از سوالات همیشگی این است که همایش های جمع بندی به کار چه کسانی میاد؟ این همایش‌ها برای همه کنکوری‌ها مفید هست و یک روش مناسب برای جمع‌بندی نهایی محسوب می‌شود. غیر از همایش‌ها راه حل‌های مختلف وجود دارد که می‌توانید در ادامه با آن آشنا شوید.

مناسب ترین و بهترین روش جمع بندی

بهترین روش جمع‌بندی بستگی به خود فرد و البته درس مورد نظر دارد. به‌عنوان مثال درس‌های حفظی روش خاص خود را دارد و برای دروس حل کردنی هم روش متفاوت است. از طرفی به‌عنوان مثال کسانی که طول سال تحصیلی خوب مطالعه کرده‌اند و خلاصه نویسی کاملی دارند می‌توانند برای جمع بندی نهایی فقط از خلاصه خود استفاده کنند. توجه کنید که جمع‌بندی کنکور فرآیند زمان‌بر و مفیدی که بسیاری از شما با آن آشنایی کافی ندارید. برای آشنایی بیشتر با این موضوع بسیار مهم به مقاله جمع بندی کنکور مراجعه کنید.

همایش های جمع بندی مناسب چه کسانی است؟

در همایش‌های جمع‌بندی صرفا نکات مهم و نکاتی که در کنکورهای متوالی تکرار شده است گفته می‌شود. همایش‌ها مناسب همه کنکوری‌ها هست اما دانش‌آموزهایی که در طول سال خلاصه نویسی کرده‌اند و سرعت مطالعه‌‌ بالایی دارند بهتر هست از خلاصه‌ها استفاده کنند. نکته مهم این هست که می‌توانید برای هر درس یک روش جمع‌بندی منحصر به خود را انتخاب کنید. به عنوان مثال برای ریاضی و فیزیک و حلیات شیمی همایش‌ها مفید هستند البته به شرط اینکه همزمان با همایش‌ها سوال حل شود. برای حفظیات شیمی و زیست همایش‌ها کمتر قابل استفاده هستند.

عکس معرفی طرح های مشاوره ای نوتروفیل

تورق سریع یا همایش؟ مسئله این است

همایش به عنوان جایگزین تورق سریع در روزهای پایانی کنکور استفاده می‌شود. از مزایای تورق سریع این هست که حافظه تصویری شکل می‌گیرد اما در همایش‌ها فقط نکته گفته می‌شود. اگر کندخوان هستید همایش باعث می‌شود سرعت مطالعه‌‌تون بالا برود و وسواس زمان تورق سریع کم شود. کنکوری‌های عزیز که درگیر جمع‌بندی هستید برای آشنایی بیشتر با اصول تورق سریع چیست؟ | بررسی روش تورق سریع برای تمام رشته‌ها کلیک کنید.

سخن پایانی

همایش‌های جایگزین مناسب و کاربردی برای تورق سریع محسوب می‌شود. اما استفاده از آن‌ها شروطی هم دارد که اشاره شد. همایش‌های کنکور بیشترین سود را در درس‌های حلیات دارند. در رابطه با همایش‌ها و روش‌هی جمع‌بندی سوالات مختلفی ذهن هر کنکوری را درگیر می‌کند که می‌توانید برای آرامش فکر وذهن و پاسخ سوالات خودتان به مشاوره کنکور مراجعه کنید.

سوالات متداول

از کی همایش‌ها را شروع کنیم؟

زمان شروع همایش‌ها تقریبا همزمان با تورق سریع یعنی عملا ۱۰ روز قبل از کنکور باید شروع شود.

آیا همایش مباحث حذفی رو هم ببینیم؟

این سوال پرتکرارترین سوال هست بستگی به زمان شما دارد اگر زمان کافی دارید حتما فیلم حذفیات را برای حل سوالات آسان احتمالی را ببینید.

در چه زمانی از روز همایش ها را ببینیم؟

شرکت انلاین یا حضوری همایش‌ها الزامی نیست. می‌توانید به صورت آفلاین در زمان‌هایی که انرژی کمتر دارید ببینید.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها