مشاوره کنکور انسانی 1403 نوتروفیل

مسیر مطالعه

مشاوره کنکور انسانی، بله جای درستی آمده‌اید. اگر دنبال مشاور کنکور انسانی هستید یا می‌خواهید با نکات مشاوره‌ای درجه یک رشته انسانی آشنا شوید، این صفحه مقصد شماست. برخلاف تصور عموم جامعه که فکر می‌کنند رشته انسانی یکی از راحت‌ترین رشته‌های کنکور است، اما سختی‌ها و چالش‌های بسیاری دارد. در واقع اگر پای علاقه در میان نباشد، هر کسی از عهده مطالعه و زدن تست درس‌هایی مثل عربی، ادبیات، فلسفه و منطق و… برنخواهد آمد.
مطالعه کنکوری درس‌های رشته انسانی علاوه بر اینکه یک حافظه قوی می‌خواهد، نیازمند قدرت تحلیل بالا و یادگیری عمیق فرد است. شاید داشتن همه این ویژگی‌ها در کنار هم کمی سخت باشد؛ اما یک برنامه‌ریزی صحیح و تداوم اجرای این برنامه هر چیزی را ممکن می‌کند.

اگر برای قبولی در دانشگاه‌های مطرح کشور مشتاق هستید؛ توصیه می‌کنیم در ادامه با بررسی جدیدترین تکنیک‌های مشاوره کنکور انسانی و معرفی مختصر 3 طرح مشاوره‌ای نوتروفیل، با ما همراه باشید. همچنین در این مقاله ضرایب هر درس و تاثیر معدل در کنکور انسانی 1403 را گفتیم و مهم‌ترین نکات برای داشتن یک نقشه راه برای موفقیت به کمک مشاور کنکور انسانی را بررسی کردیم.

✅همان‌طور که متوجه شدید این صفحه به طور اختصاصی برای گروه آزمایشی انسانی طراحی شده است. اما اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری راجع به طرح های مشاوره کنکور نوتروفیل، عملکرد تیم، ویس‌های دانش‌آموزان دوره‌های قبل و… به دست آورید، می‌توانید به صفحه مشاوره کنکور مراجعه کنید و برای مشاوره با رتبه برترها وقت بگیرید.

اهمیت داشتن مشاور کنکور انسانی از زبان رتبه‌های برتر

یکی از مشکلات عمده داوطلبان کنکور انسانی در نحوه مطالعه درس‌های این رشته است. زیرا به دلایل زیر، موفق شدن در کنکور نیاز به یک تغییر اساسی در روش مطالعه دارد:

  • در دوران مدرسه، سوال‌های امتحانات کلاسی یا پایان ترم از یک کتاب خاص مطرح می‌شود و به‌راحتی می‌توان آنها را حفظ کرد. این در حالی است که تست‌های کنکور به صورت ترکیبی از چند بخش و کاملا مفهومی خواهند بود و پاسخ دادن به تست‌های کنکور انسانی فقط با درک عمیق این مطالب امکان‌پذیر است.
  • به‌علاوه نحوه پاسخ دادن به سوالات تستی خیلی با سوالات تشریحی فرق دارد.
  • از طرفی تنوع درس‌های گروه آزمایشی انسانی زیاد است و شما مجبورید سر جلسه کنکور هم‌زمان روی 9 درس تخصصی ریاضیات، اقتصاد، زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، تاریخ، جغرافیا، علوم اجتماعی، فلسفه، منطق و روانشناسی تسلط داشته باشید.
  • محدودیت زمان هم که یکی از بزرگ‌ترین معضلاتی است که داوطلبان با آن درگیر هستند.

اما نگران نباشید! برای همه این‌ها راه‌حل وجود دارد. رتبه‌های برتر این رشته می‌گویند که در دوران کنکور به کمک مشاوره ی کنکور انسانی، تکنیک‌های صحیح مطالعه و تست‌زنی را یاد گرفته و با یک برنامه‌ریزی شخصی‌سازی شده، به دانشگاه دلخواه خود رسیده‌اند.

پس عاقلانه‌ترین کار این است که شما هم با یک فرد با تجربه مشورت کرده و تک‌تک قدم‌های خود را حساب شده بردارید. به‌این‌ترتیب می‌توانید به کمک مشاوره کنکور انسانی ۱۴۰۳، از آزمون و خطا خلاص شوید و ریسک اشتباه کردن را به حداقل برسانید.

مشاوره با بهترین مشاورن کنکور انسانی

اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید و منتظر بمانید تا در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس بگیرند.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

پایه تحصیلی خود را انتخاب کنید*

11 توصیه مهم مشاوران کنکور انسانی نوتروفیل برای داوطلبان

توصیه های تیم مشاوره کنکور انسانی

فاکتورهای زیادی در قبولی کنکور و رسیدن به رتبه دلخواه تاثیر دارند که در ادامه 11 توصیه از مشاوران با تجربه را به‌عنوان موارد اصلی برای شما توضیح می‌دهیم. البته بهتر است به این نکته‌ها به چشم یک نقشه راه فوق‌العاده نگاه کنید تا به‌این‌ترتیب موفقیت خود را در کنکور تضمین کرده باشید:

  1. هدف معقولانه‌ای برای خود در نظر بگیرید و سعی کنید بر اساس آن برنامه‌ریزی و حرکت کنید.
  2. انتخاب منبع مناسب برای مطالعه می‌تواند شما را جزو رتبه‌های برتر کند و منبع اشتباه باعث شکست شما خواهد شد.
  3. از مشاور خود بخواهید بودجه‌بندی هر درس را در اختیار شما قرار دهد و برنامه درسی شما را بر اساس همین بودجه‌بندی اولویت‌بندی کند.
  4. برنامه‌ریزی منعطفی را برای طول هفته در نظر بگیرید تا در صورت بروز مشکل در اجرای بخشی از برنامه، امکان جبران آن وجود داشته باشد.
  5. ضرایب هر درس را بدانید و برای رسیدن به رتبه مد نظرتان، این ضرایب را دست‌کم نگیرید. روی درس با ضریب بالاتر، وقت بیشتری صرف کنید و درس‌های با ضریب پایین را نیز نادیده نگیرید یا حذف نکنید.
  6. فعالیت بدنی را در برنامه روزانه خود بگنجانید و ساعت یا روزی از هفته را برای استراحت قرار دهید.
  7. در آزمون‌های آزمایشی شرکت کرده و نتایج هر آزمون را به کمک مشاوره کنکور انسانی تجزیه و تحلیل کنید.
  8. هنگام مطالعه حتما خلاصه‌نویسی کنید، بعد از هر بخش تست‌های آموزشی بزنید و بعد از تسلط بر موضوع، به سراغ تست‌های زمان‌دار بروید.
  9. تکنیک‌های جدید مطالعه و تست‌زنی را از مشاور خود یاد بگیرید و در طول سال اجرا کنید.
  10. خواب کافی و منظم داشته باشید و رژیم غذایی سالمی را برای دوران کنکور رعایت کنید.
  11. نقاط ضعف و قدرت خود را شناسایی کنید و با پوشش دادن آنها، جلوی اضطراب کنکور را بگیرید.

ویژگی های مشاوران کنکور انسانی نوتروفیل

بهترین مشاور کنکور انسانی

در طول دوران کاری خود با دانش‌آموزان زیادی روبه‌رو شدم که هر یک شرایط خاص خود را داشته و نیازمند استراتژی منحصربه‌فردی برای کنکور بودند. یکی از این دانش‌آموزان که تجربه جدیدی برای من به همراه داشت، یکبار در کنکور سراسری شکست خورده بود. بعد از آنکه دلایل این شکست را با هم بررسی کردیم تا بتوانیم از تکرار آن جلوگیری کنیم؛ متوجه شدم که عامل اصلی این ناکامی به مشاوره اشتباه او برمی‌گردد. در واقع مشاور قبلی این داوطلب به درستی کار خود را انجام نداده بود یا می‌توان گفت فرد مناسبی برای مشاوره کنکور انسانی به شمار نمی‌رفت.

به همین دلیل تصمیم گرفتم درباره ویژگی‌های یک مشاور خوب نکاتی را گوشزد کنم تا چنین تجربه مشابهی برای هیچ داوطلبی رخ ندهد. نکته دیگری که در اینجا باید بدانید این است که نوتروفیل برای انتخاب همکاران و مشاورانی که قرار است در این موسسه فعالیت کنند، همه این فاکتورها را در نظر می‌گیرد و بهترین‌ها را برای همراهی شما استخدام می‌کند.

  • بهترین مشاور کنکور کسی است که قبلا این راه را با موفقیت طی کرده باشد. یک رتبه برتری قطعا همه جزئیات مربوط به کنکور را می‌داند و از احساسات سایر داوطلبان آگاه است. پس می‌تواند به بهترین نحو ممکن به شما کمک کند.
  • مشاور کنکور باید منظم و پیگیر باشد تا شما را وادار کند بر اساس برنامه‌ریزی پیش روید و در مسیر تعیین شده حرکت کنید.
  • بهترین مشاور کنکور کسی است که دلسوز باشد و حداکثر تلاش خود را برای موفقیت شما به کار گیرد.
  • کسی که انرژی بالایی داشته باشد و مدام دستاوردهای موفقیت شما را یادآوری کند، بهترین گزینه برای بالا بردن انگیزه شما خواهد بود.
  • از همه مسائل و آخرین اخبار کنکور آگاه باشد و به موقع این اطلاعات را در اختیار شما قرار دهد.
  • روی کتب درسی انسانی و مباحث اشراف کامل داشته باشد.
  • از جدیدترین تکنیک‌های مطالعه و تست‌زنی استفاده کند.
  • انعطاف‌پذیر باشد و با شرایط دانش‌آموز خود را وفق دهد و برای هر فرد برنامه‌ریزی متفاوتی را اجرا کند.

شاید فاکتورهای گفته شده همه ویژگی‌های یک مشاور خوب نباشد؛ اما مهم‌ترین مواردی است که برای مشاوره کنکور رشته انسانی باید در نظر بگیرید و از مشاور خود توقع داشته باشید.

طرح‌های نوتروفیل برای کنکور انسانی 1403

3 طرح مشاوره کنکور نوتروفیل

همان‌طور که گفتیم شما می‌توانید بهترین مشاوره تحصیلی کنکور انسانی را با نوتروفیل تجربه کنید. حالا می‌خواهیم این ادعا را با معرفی 3 طرح جامع نوتروفیل ثابت کنیم. اگر به جدول زیر دقت کنید، میبینید که برنامه ریزی شخصی و چک گزارش کار روزانه، جزو هر 3 طرح نوتروفیل است. این برنامه‌ریزی به صورت کاملا قابل اجرا توسط مشاور تنظیم می‌شود و شما طی تماسهای هفتگی می‌توانید مشکلات و نظراتتان را با مشاور کنکور انسانی ما در میان بگذارید.

طرح‌های نوتروفیلویژگی هر طرح
1طرح نوتروجامپبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به طور کامل و دقیق
یک تماس تلفنی در هفته
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
2طرح نوتروفلای با تماس یا با آزمونبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به طور کامل و دقیق
یک تماس تلفنی در هفته
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
کارگاه‌های هفتگی و آموزشی تیم 
دو تماس اضافه (در طرح نوتروفلای با تماس)
آزمون‌های شخصی‌سازی شده (در طرح نوتروفلای با آزمون)
3طرح نوتروجتبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به طور کامل و دقیق
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
کارگاه‌های هفتگی و آموزشی تیم 
دو تماس در هفته
آزمون‌های هفتگی آنلاین
امکان انتخاب مشاور ارشد

البته در این جدول سعی شده توضیحات هر طرح به صورت خلاصه در اختیار شما قرار بگیرد تا با یک نگاه به‌راحتی متوجه تفاوت‌های آنها بشوید. اما برای انتخاب طرح مدنظرتان و ثبت نام مشاوره کنکور انسانی توصیه می‌کنیم حتما با کلیک روی عکس بالا، به صفحه مشاوره کنکور نوتروفیل مراجعه کرده و اطلاعات کامل هر طرح را ببینید.

مشاوره فوری انسانی

با پر کردن فرم زیر مشاوران ما به زودی با شما تماس می‌گیرند.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

6 گام اساسی در مسیر موفقیت در کنکور همراه با مشاور کنکور انسانی

فکر می‌کنید چرا یک مشاور کنکور انسانی می‌تواند بهترین برنامه را برای شما طراحی کند؟ این پدیده به‌خاطر این است که این افراد علاوه بر دانش و تجربه‌ای که در زمینه مشاوره با دانش‌آموزان کسب کرده‌اند، اطلاعاتی را در اختیار دارند که روی درصدهای کنکور شما تاثیر مستقیم می‌گذارد. شاید شما به‌تنهایی از عهده اولویت‌بندی برای برنامه حجمی زمانی برنیایید، اما بد نیست از این موارد آگاه باشید تا اهمیت کمک گرفتن از تیم مشاوره کنکور انسانی نوتروفیل را درک کنید.

ضریب هر درس در کنکور انسانی

ضرایب دروس کنکور انسانی

آگاهی از ضریب هر درس یکی از فاکتورهایی است که به اولویت‌بندی شما در برنامه‌ریزی کمک می‌کند. به عبارت دیگر یک مشاور خوب باید بتواند با در نظر گرفتن ضرایب دروس، برنامه‌ای را برای داوطلب آماده کند که بیشترین کارایی را برای او داشته باشد. ضریب هر درس در کنکور انسانی 1403 به صورت زیر اعلام شده است:

دروس اختصاصی رشته انسانیضریب هر درس
ریاضی6
علوم اجتماعی5
زبان و ادبیات فارسی8
روان‌شناسی2
تاریخ5
زبان عربی5
فلسفه و منطق5
جغرافیا5
اقتصاد2
جدول ضرایب کنکور انسانی

تاثیر معدل در کنکور انسانی

در دوره‌های گذشته، سرنوشت داوطلبان به روز آزمون سراسری گره خورده بود و اگر دانش‌آموز به هر دلیل نمی‌توانست آن‌طور که باید از عهده تست‌های کنکور بربیاید باید یک سال دیگر برای جبران صبر می‌کرد. اما برای کم شدن استرس داوطلبان و اعمال نمرات دوران تحصیل، نهادهای مربوطه تصمیم گرفتند تاثیر معدل روی کنکور سراسری را به تدریج بیشتر کنند تا رتبه‌های به دست آمده عادلانه‌تر باشد. طبق آخرین اطلاعیه‌های سازمان سنجش تاثیر معدل در کنکور انسانی 1403 به شرح زیر است.

سال تحصیلیسهم دروس عمومیسهم دروس تخصصیمجموع تاثیرگذاری
140226 درصد14 دردصد40 درصد
140328 دردصد22 درصد50 درصد
140430 درصد30 درصد60 درصد
جدول تاثیر دروس بر سوابق تحصیلی برای رشته انسانی

بودجه بندی دروس رشته انسانی در کنکور

اگر شما از قبل بدانید سر جلسه کنکور قرار است به چند تست از هر درس پاسخ دهید، مطمئنا کمتر دچار استرس می‌شوید. به همین دلیل مشاوران نوتروفیل تصمیم گرفتند با بررسی دفترچه‌های کنکور سال‌های متمادی، مخصوصا کنکور 1402 که دروس عمومی حذف شده بود؛ جدول زیر را در اختیار داوطلبان قرار دهند. البته شما می‌توانید برای دانستن جزئیات دقیق‌تر از بودجه بندی کنکور انسانی و اولویت‌بندی دروس به این صفحه مراجعه کنید.

دروس اختصاصی رشته انسانیتعداد تستزمان پاسخگوییشماره دفترچه
ریاضی2030 دقیقه1
علوم اجتماعی1525 دقیقه
زبان و ادبیات فارسی3030 دقیقه
روان‌شناسی1525 دقیقه
تاریخ1320 دقیقه2
زبان عربی2020 دقیقه
فلسفه و منطق2020 دقیقه
جغرافیا1220 دقیقه
اقتصاد1515 دقیقه

برنامه ریزی و هدف گذاری

با اینکه در مقاله برنامه ریزی کنکور انسانی به طور مفصل درباره روش‌های برنامه‌ریزی بچه‌های انسانی صحبت کردیم؛ اما بد نیست در اینجا به فاکتورهای اصلی آن اشاره کنیم.
هر داوطلب انسانی برای داشتن یک برنامه استاندارد باید در مرحله اول تعیین سطح کرده و مشخص کند چه حجمی از کتاب‌ها باقی‌مانده است؟ سپس با توجه به زمانی که تا کنکور دارد، هدف مد نظرش و سایر ویژگی‌های شخصی، برای کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت خود برنامه بریزد.

نکاتی که برای انتخاب منابع باید بدانید

فراموش نکنید که شما در کنار آمادگی برای کنکور باید به فکر کسب معدل بالا در امتحانات نهایی نیز باشید. پس اولین و مهم‌ترین منبع شما کتاب‌های درسی هستند. اما در کنار این کتاب‌های درسی می‌توانید از کتاب‌های کمک‌آموزشی و کتاب‌های تست مناسب با سطح خود که در منابع کنکور انسانی به آن اشاره کردیم، کمک بگیرید.

اگر جزو دانش‌آموزانی هستید که تازه شروع کرده‌اید یا پایه ضعیفی دارید، بهتر است روی کتاب‌هایی مثل کتاب جامع مهر و ماه علوم و فنون ادبی که درس‌نامه خوبی دارند تمرکز کنید. این کتاب علاوه بر بیش از 2500 تست، در بخش مشاوره خود نکات خوبی را برای یادگیری این درس آورده است.
همچنین کتاب میکرو طلایی گاج فلسفه و منطق، با تست‌های سطح‌بندی شده در کنار درس‌نامه جامعی که دارد به شما کمک می‌کند تا به مباحث این درس مسلط شوید.

آیا روش مطالعه مناسب برای خود را میدانید؟

هر دانش‌آموزی پتانسیل خاصی دارد و با به‌کارگیری حواس چندگانه‌اش بهتر یاد می‌گیرد. مثلا یک دانش‌آموز با بلند تکرار کردن مطالب را حفظ می‌کند و دیگری با نوشتن و نکته‌برداری. در این بین وظیفه مشاور این است که با شناسایی توانایی‌های شما، عادات بد مطالعاتی شما را پیدا کرده و بهترین روش‌های مطالعه را به شما توصیه کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید با به کارگیری حداکثر پتانسیلتان، نهایت بهره را از ساعات مطالعاتی خود ببرید.

معرفی رشته‌های پر طرف‌دار کنکور انسانی

مشاوره کنکور انسانی ۱۴۰۳ برای رشته های پرطرفدار

امروزه با افزایش آگاهی دانش‌آموزان و والدین، اغلب سعی می‌کنند در زمان انتخاب رشته دانشگاه، هم‌زمان به علاقه فردی، آینده شغلی، سطح درآمد و جایگاه اجتماعی فکر کنند و بهترین تصمیم را بگیرند.
پس طبیعی است که بخواهند در طول مشاوره ی کنکور انسانی از اهمیت ویژگی‌های شخصیتی، بازار کار، مدت‌زمان ورود به بازار کار، میزان درآمد، درجه سختی شغل، امکان ادامه تحصیل و… اطلاعاتی را به دست آورند. مشاوران نوتروفیل سعی می‌کنند با پاسخگویی به همه این سوالات، چشم‌انداز روشنی را مقابل داوطلبان قرار دهند تا با آگاهی کامل‌تری برای هدف خود بجنگند.
از رشته‌های پرطرف‌دار گروه آزمایشی علوم انسانی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛ اما اگر دوست دارید لیست کامل این رشته‌ها را ببینید می‌توانید به مقاله رشته های انسانی مراجعه کنید.

  • حقوق
  • حسابداری
  • روان‌شناسی
  • علوم قضایی
  • مدیریت بازرگانی
  • رشته فرهنگیان و تربیت‌معلم و….

آخرین تغییرات کنکور 1404 انسانی

از سال 1402 دروس عمومی به طور کلی از کنکور سراسری انسانی حذف شد و داوطلبان باید فقط به سوالات دو دفترچه اختصاصی پاسخ بدهند. البته تاثیر دروس عمومی در جای خود باقی هستند و بر اساس معدل نهایی روی تراز کنکور هر داوطلب اعمال می‌شوند.

مشاوره رشته انسانی، مهم‌ترین سرمایه‌گذاری برای موفقیت در کنکور

تصور کنید قصد دارید در طول شب و در یک جاده طولانی حرکت کنید و می‌دانید مقصد شما کجاست. اما از طول مسیر و مشکلاتی که ممکن است سر راه وجود داشته باشد خبر ندارید و این ناآگاهی می‌تواند باعث نگرانی شما شود. در این صورت چراغ‌های ماشین، مسافت‌های کوتاه را در مقابل شما روشن کرده و باعث می‌شوند با دید بازتری حرکت کنید.
قدم گذاشتن در مسیر کنکور نیز دقیقا مشابه همین است و مشاوره کنکور رشته انسانی نقش چراغی را دارد که مسیر پیش روی شما را روشن خواهد کرد. در واقع شما برای مشاوره کنکور هزینه می‌پردازید تا جلوی هزینه‌های جانبی و ضررهای احتمالی را بگیرید.

تنها با میانگین ماهیانه 500 هزار تومان می‌توانید از بهترین خدمات مشاوره کنکور انسانی بهره‌مند شوید و با صرف هزینه در جای درست، به رشد و ترقی خود کمک کنید و با حرکت هدفمند به رتبه و تراز دلخواه خود برسید. اگر به اطلاعات تخصصی در حوزه مشاوره کنکور نیاز دارید یا قصد دارید از خدمات مشاوره مجموعه ما و هزینه‌های هر طرح آگاه شوید، مراجعه به صفحه ثبت نام مشاوره کنکور برای شما مفید خواهد بود.

سوالات متداول

نوتروفیل در چه شهرهایی خدمات مشاوره انسانی خود را ارائه می‌کند؟

این مجموعه با ارائه خدمات مشاوره تلفنی و آنلاین شرایطی فراهم کرده تا هر دانش‌آموزی حتی از دورافتاده‌ترین نقاط کشور نیز بتواند از نعمت داشتن مشاور کنکور انسانی بهره‌مند شود.

چه طرح‌هایی برای کنکور انسانی 1403 توسط نوتروفیل وجود دارد؟

نوتروفیل سعی کرده با بررسی شرایط همه داوطلبان و نیازمندی‌های کنکور، 3 طرح جامع نوتروجت، نوتروفلای و نوتروجامپ را در اختیار دانش‌آموزان قرار دهد.

تاثیر معدل و دروس عمومی برای کنکور انسانی 1403 چند درصد است؟

برای کنکور امسال میزان تاثیر معدل 50 درصد و سهم دروس عمومی از این میزان 28 درصد اعلام شده است.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سمانه
سمانه
1 ماه قبل

ممنون از سایت خیلی خوبتون استفاده از نظرات مشاور کنکور انسانی یکی از مفیدترین و پربازده‌ترین روش‌های موفقیت در آزمون انسانی است.

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
1 ماه قبل
پاسخ به  سمانه

خوشحالیم که مفید بوده سمانه جان

سما
سما
1 ماه قبل

معرفی مشاورای برتر هر ماه خیلی برای انتخاب مشاور به من کمک کرد

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
1 ماه قبل
پاسخ به  سما

به راهت ادامه بده سما جان

سارا
سارا
1 ماه قبل

نوتروفیل عزیز، ممنون برای نکات مفیدی که توضیح دادی، تمام مطالبی که نیاز داشتم و در اختیارم قرار دادی.

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
1 ماه قبل
پاسخ به  سارا

حوشحالیم که مفید بوده سارا جان

Zohre
Zohre
1 ماه قبل

ممنونم از تمام انرژي و تواني ك براي من به شخصه ميزاريد،اميدوارم امسال ديگه به نتيجه دلخواهم با شما برسم💪🏼