روز شمار کنکور 1403 (نوبت دوم 21 و 22 تیر)

روز شمار کنکور تجربی نوبت دوم

تاریخ کنکور تجربی تیر (نوبت دوم): 1403/04/21 و 1402/04/22

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

روز شمار کنکور انسانی نوبت دوم

تاریخ کنکور انسانی تیر (نوبت دوم): 1403/04/21 و 1402/04/22

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

روز شمار کنکور انسانی نوبت دوم

تاریخ کنکور ریاضی تیر (نوبت دوم): 1403/04/21 و 1402/04/22

روزها
ساعت‌
دقیقه
ثانیه

بر اساس اعلام قبلی ما (طبق خبر سازمان سنجش) نوبت اول در تاریخ 6 و 7 اردیبهشت برگزار شد. با توجه به آخرین اطلاعیه سازمان سنجش کنکور تاریخ برگزاری کنکور نوبت دوم 1403 به جای 7و 8 تیر با دو هفته تاخیر در 21 و 22 تیر برگزار می‌شود. بر اساس تجربه در سال‌های گذشته احتمال دارد ابتدا کنکور هنر، انسانی و ریاضی و سپس تجربی و زبان برگزار شود.

ویژگی‌های اصلی طرح‌های مشاوره کنکور نوتروفیل

روزهای باقی مانده تا کنکور 1403که در روز شمار کنکور که ابتدای صفحه قرار داشت، هر روز آپدیت می‌شود. اگر در این روزهای باقی‌مانده تا کنکور به فکر ارتقای رتبه و درصدهای خود هستید؛ هنوز هم دیر نیست. اتفاقا ماه‌های آخر مخصوصا دوران جمع بندی یکی از مهم‌ترین و موثرترین اوقات استفاده از مشاوره کنکور است. پیشنهاد ما برای بهره برداری حداکثری از زمان باقی‌مانده تا تاریخ برگزاری کنکور، این است که حتما از یک مشاور استفاده کنید. در صفحه مشاوره کنکور می‌توانید انواع خدمات مشاوره‌ای ما را مشاهده کنید.

تاریخ برگزاری کنکور تجربی

در باب روز شمار کنکور تجربی باید خاطر نشان کرد که، نوبت اول این آزمون برگزار شد. نوبت دوم نیز روزهای 21 یا 22 تیر ماه اجرا خواهد شد.

تاریخ برگزاری کنکور انسانی

در خصوص روز شمار کنکور انسانی باید ذکر کنیم، مرحله‌ی اول کنکور انسانی برگزار شد. مرحله‌ی دوم این آزمون در روز 21 یا 22 تیر ماه اجرا می‌شود.

تاریخ برگزاری کنکور ریاضی

مرحله‌ی دوم کنکور ریاضی یکی از روزهای 21 یا 22 تیر ماه خواهد بود. روز شمار کنکور ریاضی را ببینید.

روزهایی که می‌گذرند ارزشمند هستند؛ قطعا اگر پیش‌فرض درستی از وضعیت خود نسبت به رقبا داشته باشید، بهتر می‌توانید برای پیشرفت بیشتر برنامه‌ریزی کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتما در این فرصت برای تخمین حدودی رتبه خود به پنل تخمین رتبه نوتروفیل مراجعه کنید.

نوتروفیل؛ همراه شما تا رسیدن به رتبه برتر

دانستن اینکه چند ماه یا چند روز به کنکور مانده است، می‌تواند تلاش شما را برای رسیدن به رتبه‌ای که می‌خواید جدی‌تر کند. اگر می‌خواهید هر روز به این ثانیه شمار کنکور دسترسی داشته باشید؛ می‌توانید وب اپلیکیشن نوتروفیل را دانلود کنید. نوتروفیل اینجاست تا بهترین نتیجه را برای خود رقم بزنید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Kita
Kita
2 ماه قبل

سلام کنکور تجربی ۶ اردیبهشته یا ۷ام ؟ توی دفترچه راهنمای سنجش جمعه بوده ولی یسریها دارن میگن پنجشنبه ، چون دی هم اول تجربیا بودن بعد ریاصیا میگن ۶امه درسته یا غلط ؟

آخرین ویرایش 2 ماه قبل توسط Kita
پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
2 ماه قبل
پاسخ به  Kita

کنکور تجربی جمعه هفت اردیبهشت برگزار میشه