جزوه امتحان نهایی دینی دوازدهم

دانلود جزوه امتحان نهایی دینی دوازدهم (کد 247)

دانلود نوتروبیست امتحان نهایی دینی دوازدهم

جزوه امتحان نهایی دینی دوازدهم

می‌خوای امتحان نهایی دین و زندگی رو ۲۰ بگیری و دنبال جزوه امتحان نهایی دینی دوازدهم هستی؟ جای درستی اومدی! درس دین و زندگی بعد از زبان فارسی، بالاترین ضریب را در میان دروس عمومی امتحان نهایی دارد. این موضوع نشان‌دهنده اهمیت و قدرت تأثیرگذاری این درس است.
اصلا می‌دونی جزوه کامل دینی دوازدهم برای امتحان نهایی باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد تا کمک کنه امتحان رو 20 بگیری؟
به‌طورکلی یک جزوه خوب برای درس دینی باید شامل مباحث پرتکرار، نکات آیات و روایت‌ها و همچنین سؤالات چند سال اخیر باشد.

اهمیت درس دین و زندگی در امتحان نهایی

ضریب امتحان نهایی دین و زندگی برای هر سه پایه ۱۴/۲۳ است و بعد از زبان و ادبیات فارسی، مهم‌ترین درس عمومی محسوب می‌شود. ازآنجاکه دین و زندگی از کنکور حذف‌شده، نمره امتحان نهایی شما می‌تواند تأثیر دوچندان داشته باشد.
امتحان نهایی دینی جزو آن دسته از امتحان‌ها است که می‌توانید نمره خوبی از آن کسب کنید. اما کسب یک نمره خوب مستلزم این است که تمام نکات مهم این درس را بدانید. در سال‌های اخیر، طراحان به طرح سؤالات پیچیده علاقه‌مند شده‌اند و دوست دارند کمی دانش‌آموزان را به چالش بکشند.
تو چنین اوضاعی چی کمکت می‌کنه؟ یه جزوه خوب که راه و چاه این امتحان رو بهت نشون بده!

چطور امتحان نهایی دینی دوازدهم را ۲۰ بگیرم؟

برای کسب نمره ۲۰ در این امتحان علاوه بر اینکه باید یک جزوه کامل امتحان نهایی دینی دوازدهم داشته باشید، باید ابتدا ساختار امتحان را بدانید تا بتوانید با دید بهتری درس بخوانید. ساختار امتحان نهایی دینی دوازدهم عبارت است از:

  • ۱۰ نمره سؤالات تشریحی (با بارم حداقل یک و حداکثر دو نمره) و البته لازم به ذکر است که ۳ نمره از این ۱۰ نمره، به آیات و احادیث اختصاص دارد.
  • ۴ نمره سؤالات کوتاه پاسخ
  • ۱.۵ نمره سؤالات چهارگزینه‌ای
  • ۱.۵ نمره سؤالات صحیح و غلط
  • ۱ نمره تعریف اصطلاحات
  • ۲ نمره سؤالات داده محور (سؤالاتی هستند که متنی از کتاب به دانش‌آموز داده می‌شود و از او خواسته می‌شود با مطالعه دقیق متن، به سؤالات طرح‌شده پاسخ دهد.)

اگر می‌خواهید بدانید که چطور باید برای امتحان نهایی دینی بخوانید که ۲۰ بگیرید؛ حتماً مقاله «روش مطالعه دینی برای امتحان نهایی» را بخوانید. در مقاله «روش مطالعه دینی برای امتحان نهایی» تمام نکاتی که لازم است برای روش مطالعه و خلاصه‌برداری درس دینی بلد باشید را برایتان بیان کردیم.

ویژگی‌های جزوه کامل دینی دوازدهم برای امتحان نهایی

در اینجا می‌خواهیم ویژگی‌های جزوه دینی دوازدهم برای امتحان نهایی را بررسی کنیم تا ببینیم یک جزوه خوب باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟
از آنجا که سؤالات امتحان نهایی دینی در سال‌های اخیر، پیچیده‌تر شده است؛ لازم است تا دانش‌آموزان بر روی تمام مباحث مهم تسلط داشته باشند. بنابراین جزوه‌ای می‌تواند یک جزوه خوب باشد که تمام مباحث سوال‌خیز را به‌صورت خلاصه داشته باشد.
از طرفی از آنجا که کتاب دینی دوازدهم، کتاب کم‌حجمی نیست؛ جزوه امتحان نهایی دینی دوازدهم باید حجم کمتری داشته باشد. این به معنای این نیست که مطالب مهم را در خود نداشته باشد؛ بلکه باید مطالب مهم را به‌صورت خلاصه در خود داشته باشد.
یکی دیگر از راه‌هایی که می‌تواند به دانش‌آموزان کمک کند تا نمره بهتری در امتحان نهایی کسب کنند، حل سؤالات سال‌های اخیر است. اگر جزوه‌ای که مطالعه‌ می‌کنید سؤالات سال‌های اخیر را به همراه پاسخ داشته باشد؛ چندین گام جلو می‌افتید.

ویژگی جزوه امتحان نهایی دینی دوازدهم نوتروفیل (کد 247)

  1. داشتن جدول بارم‌بندی هر درس
  2. جزوه درس به درس
  3. آوردن نکات مهم و سوال‌خیز هر درس
  4. ذکر نکات مهم مربوط به آیات و احادیث
  5. آوردن نمونه سؤالات چند سال اخیر امتحان نهایی به‌صورت درس به درس
  6. پاسخنامه نمونه سؤالات چند سال اخیر امتحان نهایی به‌صورت درس به درس
  7. شاید باورتون نشه ولی این جزوه رایگانه!

مطمئن باشید جزوه نوتروفیل با این ویژگی‌ها، بهترین انتخاب برای امتحان نهایی هست؛ پس همین الان بدون معطلی این جزوه رو دانلود کن.

سؤالات متداول

یک جزوه کامل دینی دوازدهم برای امتحان نهایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

باید مهم‌ترین نکات هر درس را به‌صورت خلاصه در خود داشته باشد، همچنین نکات آیات و احادیث و سؤالات چند سال اخیر امتحان نهایی نیز در آن آمد باشد.

هزینه جزوه امتحان نهایی دینی دوازدهم چقدر است؟

جزوه امتحان نهایی دینی دوازدهم نوتروفیل به‌صورت رایگان در اختیار شما می‌گیرد.

ضریب امتحان نهایی دینی چند است؟

ضریب امتحان نهایی دین و زندگی برای هر سه پایه ۱۴.۲۳ است و بعد از زبان و ادبیات فارسی، مهم‌ترین درس عمومی محسوب می‌شود.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها