بودجه بندی آزمون های آزمایشی گزینه دو

بودجه بندی گزینه دو
مسیر مطالعه

بسیاری از افراد در سال کنکور برنامه‌ریزی خود را بر اساس بودجه بندی آزمون های آزمایشی گزینه دو انجام می‌‍‌دهند. موسسه گزینه دو یکی از مجموعه‌های برگزارکننده آزمون‌های آزمایشی ویژه داوطلبان کنکور و دانش آموزان پایه دوازدهم است. این مجموعه همواره در تلاش بوده تا با طراحی بودجه بندی گزینه دو، برگزاری آزمون‏های استاندارد و ارائه خدمات نوین آموزشی و مشاوره‌ای، همراه دانش‌آموزان در طول دوران تحصیل آن‌ها باشد.
هر ساله بسیاری از داوطلبان برنامه‎ریزی درسی خود را براساس بودجه بندی آزمون گزینه دو که توسط این مجموعه ارائه می‎شود، تنظیم می‌کنند. این موسسه بر اساس بودجه بندی خود در سال 1404 اقدام به برگزاری دو نوع آزمون با نام‌های آزمون ادواری و آزمونک کرده است که یک هفته درمیان جمعه‌ها برگزار می‌شود.

به کمک و مشاوره نیاز دارید؟!​

خبر خوب! اگر به مشاوره نیاز دارید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید؛ سپس در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

بودجه بندی آزمون های آزمایشی گزینه دو

بودجه بندی آزمون های گزینه دو
شماره مرحلهتاریخ برگزاریمهلت ثبت نامآنلاینحضوریمحدوده کلی
۱۱۴۰۳/۰۷/۰۶۱۴۰۳/۰۷/۰۳کل دهم و یازدهم
۲۱۴۰۳/۰۷/۲۰۱۴۰۳/۰۷/۱۷۱۰% ابتدای دوازدهم و حدود ۲۵% دهم
۳۱۴۰۳/۰۸/۰۴۱۴۰۳/۰۸/۰۱۱۵% ابتدای دوازدهم و ۲۵% تا ۳۵% دهم
۴۱۴۰۳/۰۸/۱۱۱۴۰۳/۰۸/۰۸۲۰% ابتدای دوازدهم و ۲۵% تا ۵۰% دهم
۵۱۴۰۳/۰۸/۱۸۱۴۰۳/۰۸/۱۵۲۰% ابتدای دوازدهم و ۲۵% تا ۵۰% دهم
۶۱۴۰۳/۰۹/۰۲۱۴۰۳/۰۸/۲۹۱۰% تا ۳۰% دوازدهم و ۵۰% تا ۷۵% دهم
۷۱۴۰۳/۰۹/۱۶۱۴۰۳/۰۹/۱۳۱۵% تا ۳۵% دوازدهم و ۷۵% تا ۸۵% دهم
۸۱۴۰۳/۰۹/۲۳۱۴۰۳/۰۹/۲۰۲۰% تا ۴۰% دوازدهم و ۷۵% تا ۱۰۰% دهم
۹۱۴۰۳/۰۹/۳۰۱۴۰۳/۰۹/۲۷۲۰% تا ۴۰% دوازدهم و ۷۵% تا ۱۰۰% دهم
۱۰۱۴۰۳/۱۰/۱۴۱۴۰۳/۱۰/۱۱کل پایه دهم
۱۱۱۴۰۳/۱۰/۲۸۱۴۰۳/۱۰/۲۵جمع‌‏بندی نیم‏سال اول دوازدهم
۱۲۱۴۰۳/۱۱/۱۲۱۴۰۳/۱۱/۰۹v۴۰% تا ۶۰% دوازدهم و ۲۵% ابتدای یازدهم
۱۳۱۴۰۳/۱۱/۲۶۱۴۰۳/۱۱/۲۳۵۰% تا ۷۰% دوازدهم و ۲۵% تا ۵۰% یازدهم
۱۴۱۴۰۳/۱۲/۱۰۱۴۰۳/۱۲/۰۷۶۰% تا ۸۰% دوازدهم و ۵۰% تا ۷۵% یازدهم
۱۵۱۴۰۳/۱۲/۲۴۱۴۰۳/۱۲/۲۱۷۰% تا ۱۰۰% دوازدهم و ۷۵% تا ۱۰۰% یازدهم
۱۶۱۴۰۴/۰۱/۰۵۱۴۰۴/۰۱/۰۲کل پایه دهم
۱۷۱۴۰۴/۰۱/۱۰۱۴۰۴/۰۱/۰۷کل پایه یازدهم
۱۸۱۴۰۴/۰۱/۱۵۱۴۰۴/۰۱/۱۲جمع‌‏بندی نیم‏سال اول دوازدهم
۱۹۱۴۰۴/۰۱/۱۹۱۴۰۴/۰۱/۱۶جمع‌‏بندی نیم‏سال دوم دوازدهم
۲۰۱۴۰۴/۰۱/۲۲۱۴۰۴/۰۱/۱۹جامع (مشابه محدوده کنکور)
۲۱۱۴۰۴/۰۱/۲۶۱۴۰۴/۰۱/۲۳جامع (مشابه محدوده کنکور)
۲۲۱۴۰۴/۰۱/۲۹۱۴۰۴/۰۱/۲۶جامع (مشابه محدوده کنکور)
۲۳۱۴۰۴/۰۲/۰۵۱۴۰۴/۰۲/۰۲جامع (مشابه محدوده کنکور)
۲۴۱۴۰۴/۰۲/۱۹۱۴۰۴/۰۲/۱۶جمع‌‏بندی نیم‏سال اول دوازدهم و کل پایه دهم
۲۵۱۴۰۴/۰۲/۲۳۱۴۰۴/۰۲/۲۰جمع‌‏بندی نیم‏سال دوم دوازدهم و کل پایه یازدهم
۲۶۱۴۰۴/۰۲/۲۶۱۴۰۴/۰۲/۲۳کل پایه دوازدهم
۲۷۱۴۰۴/۰۳/۰۹۱۴۰۴/۰۳/۰۶جامع (مشابه محدوده کنکور)
۲۸۱۴۰۴/۰۳/۲۳۱۴۰۴/۰۳/۲۰جامع (مشابه محدوده کنکور)
۲۹۱۴۰۴/۰۳/۲۷۱۴۰۴/۰۳/۲۴جامع (مشابه محدوده کنکور)
۳۰۱۴۰۴/۰۳/۳۰۱۴۰۴/۰۳/۲۷جامع (مشابه محدوده کنکور)

بر اساس تغییرات کنکور در سال‌های اخیر، کنکور سال ۱۴۰۴ نیز در دو مرحله برگزار شده و نمره داوطلب در هر مرحله به صورت مجزا محاسبه خواهد شد. از این رو، برنامه آزمونی و بودجه بندی گزینه دو 1404 به گونه‌ای طراحی شده که داوطلبان بتوانند تا روز کنکور چندین بار تمامی منابع را دوره و مرور کنند. در مورد بودجه بندی گزینه دو 1404 بدانید این است که بر اساس این برنامه‌ریزی، بودجه کنکور به دو قسمت تابستان و سالیانه تقسیم می‌شود. ظاهرا در بودجه بندی آزمون‌های آزمایشی گزینه دو، موسسه گزینه دو تنها بر روی پایه دوازدهم تمرکز دارد.
موسسه گزینه دو نیز مانند تمامی موسسه‎های فعال در زمینه کنکور دارای مزایا و معایبی است. سطح سوالات ارائه شده توسط این مجموعه بسیار نزدیک به کنکور بوده و از مهم‌ترین مزیت‌های آزمون‌‏های این مجموعه است. این در حالی است که جامعه آماری کم این موسسه در اغلب اوقات به عنوان یکی از معایب موسسه گزینه دو معرفی می‌‏شود. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با مجموعه گزینه دو مقاله بررسی مزایا و معایب آزمون گزینه 2 را مطالعه کنید.
اما آیا گزینه دو تنها انتخاب است؟ موسسات معتبر بسیاری مانند گزینه دو که اقدام به برگزاری آزمون‌های آزمایشی کرده‌اند، ممکن است سبب گیج شدن داوطلب شود. بنابراین به عقیده من بهتر است قبل از هر اقدامی در جهت ثبت نام در هریک از این موسسات ابتدا مقاله ما در خصوص معایب و مزایای آزمون آزمایشی را مطالعه کرده سپس با همفکری مشاور خود، در این باره تصمیم بگیرید.

کمک گرفتن از یک مشاور رتبه برتر برای انتخاب بهترین آزمون‌ آزمایشی

داشتن استمرار و یک برنامه فوق العاده، از جمله مهم‌ترین ویژگی‏‌هایی است که تمامی رتبه برتر‌های در ماراتن کنکور داشتند. فارغ از تمام گزینه‌هایی که باید در نظر داشته باشید، موسسه انتخابی شما باید از نظر فاکتورهای مختلف به استانداردهای کنکور نزدیک‌ باشد. مجموعه نوتروفیل توانسته با بهره‌مندی از بیش از 600 مشاور رتبه برتر، به بیش از 15000 نفر برای قبولی در رشته مورد علاقه خود و بیش از 1000 رتبه برتر کمک کند. شما می‌توانید به منظور کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع پکیج‎های مشاوره مجموعه نوتروفیل و یا صحبت با پشتیبان‌های این مجموعه به صفحه مشاوره کنکور مراجعه کنید. با توجه به تعداد رتبه برترهایی که اعلام کردیم بدیهی است تا الان متوجه شده باشید که کمک گرفتن از رتبه برترهایی که در زمینه کنکور دانش داشته و خود نیز تجربه طی کردن این مسیر را دارند، بسیار حائز اهمیت است.

ویژگی‌های اصلی طرح‌های مشاوره کنکور نوتروفیل
ویژگی‌های اصلی طرح‌های مشاوره کنکور نوتروفیل

انتخاب آخر؛ گزینه دو یا دیگر موسسات؟

پاسخ این سوال بستگی به خودتان دارد! قلم چی نیز یکی دیگر از موسسات شناخته شده مشابه با گزینه دو است که در حوزه کنکور و برگزاری آزمون‎های آزمایشی فعالیت می‌‏کند. به عقیده من مهم‌ترین مزیت‌ موسسه قلم چی، جامعه آماری بزرگ آن و بودجه بندی خوب آن است. شما می‎توانید به منظور آشنایی با بودجه بندی آزمون‌ های قلم چی، مطلب لینک شده را مطالعه کنید.
بهتر است در ابتدا با مشاور خود در مورد صحبت کنید و البته قبل از هر چیزی به خوبی تحقیق و بررسی کنید. به این جهت برای کسب اطلاعات بیشتر با تمامی آزمون‌های آزمایشی که در کشور برگزار می‌‏شوند پیشنهاد می‌کنم بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور را مطالعه کنید.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها