بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج

بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج
مسیر مطالعه

منظور از بودجه بندی ، برنامه‌ای است که موسسه گاج طبق آن به تقسیم مباحثی که باید در سال کنکور مطالعه شود، می‌پردازد. بر اساس بودجه بندی گاج 1404، مجموعه گاج هر ساله 19 آزمون و هر دو هفته یکبار، در روز جمعه، در سراسر کشور برگزار می‎کند. طبق برنامه‌ای که موسسه گاج تعیین کرده است، داوطلبان مباحث کنکور را مطالعه کرده و سپس آزمون می‎دهند.

بودجه بندی آزمون های گاج و مزایا و معایب

بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج سال دهم ریاضیدانلود فایل
بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج سال دهم تجربیدانلود فایل
بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج سال دهم انسانیدانلود فایل
بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج سال یازدهم ریاضیدانلود فایل
بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج سال یازدهم تجربیدانلود فایل
بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج سال یازدهم انسانیدانلود فایل
بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج سال دوازدهم ریاضیدانلود فایل
بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج سال دوازدهم تجربیدانلود فایل
بودجه بندی آزمون های آزمایشی گاج سال دوازدهم انسانیدانلود فایل
جامعه آماری پایین آن نسبت به سایر موسساتسطح بندی سوالات متناسب با انواع داوطلبین
عدم وجود ایستگاه‌های جبرانیبرنامه راهبردی تابستان اختصاصی
پاسخنامه‌ی تشریحی بلافاصله پس از آزمون
ارائه کارنامه‌های هوشمند و یک تحلیل و ارزیابی اصولی

عدم وجود ایستگاه‌های جبرانی در بودجه بندی آزمون گاج سبب شده که دانش‎آموزانی که از برنامه یک آزمون عقب افتادن، استرس داشته و عملکرد آن‌ها کاهش یابد. مهم‌ترین مزیت آزمون‌های گاج سطح سوالات مشابه با سوالات کنکور است. حدود ۲۰ الی ۳۰ درصد سوالات آزمون‏های گاج در سطح ساده، ۴۰ الی ۶۰ درصد متوسط و ۲۰ الی ۳۰ درصد نیز در سطح دشوار طراحی می‎شوند.
این موارد نیمی از مزایا و معایب این موسسه بود. شما می‎توانید به منظور آشنایی بیشتر با ویژگی‎های موسسه گاج مقاله بررسی مزایا و معایب آزمون گاج را مطالعه کنید.

اما آیا به پیش رفتن با آزمون‌های گاج به تنهایی سبب موفقیت ما می‌شود؟ من به عنوان کسی که این مسیر را یک بار رفته به شما می‌گویم خیر!

زیرا وجود یک مشاور و پیش رفتن با راهنمایی‌های او از مهم‌ترین اقداماتی که باید قبل از شروع قدم گذاشتن در مسیر کنکور به عنوان یک داوطلب کنکور انجام دهید.

به کمک و مشاوره نیاز دارید؟!​

خبر خوب! اگر به مشاوره نیاز دارید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید؛ سپس در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

در این صفحه از نوتروفیل بودجه بندی آزمون گاج را بررسی کردیم. ما در گروه نوتروفیل با بهره‎مندی از مشاوران رتبه برتر و ارائه پکیج‌های مشاوره مخالف در این مسیر همراه شما داوطلبی پرانگیزه هستیم. شما می‎توانید برای ارتباط با پشتیبان‌های مجموعه و کسب اطلاعات در مورد پکیج‌های مشاوره اختصاصی کنکور به صفحه مشاوره کنکور مراجعه کنید.
ما در مجموعه نوتروفیل با کمک از تجربه رتبه برترها در زمینه کنکور تا به امروز توانسته‌ایم به بیش از 15000 داوطلب برای رسیدن به موفقیت در سال کنکور کمک کنیم.

ویژگی‌های اصلی طرح‌های مشاوره کنکور نوتروفیل
ویژگی‌های اصلی طرح‌های مشاوره کنکور نوتروفیل

آزمون گاج شرکت کنیم یا خیر؟

تعدد موسسات کنکور مختلف در کشور سبب شده تا برخی داوطلبان برای انتخاب موسسه مناسب دچار سردرگمی شوند. مهم‌ترین ویژگی‌‌های که یک آزمون آزمایشی باید داشته باشد عبارت است از، سوالات نزدیک به کنکور، جامعه آماری قابل قبول و بودجه بندی مناسب. برای رفع سردرگمی حتماً مقاله بهترین آزمون آزمایشی برای کنکور را مطالعه کنید تا با ویژگی‌های دیگر موسسات و آزمون‌های آن‌ها آشنا شوید.

سوالات متداول

1- جامعه آماری آزمون گاج نسبت به سایر آزمون‌ها بالاتر است؟

خیر، این موسسه نسبت به سایر موسسات جامعه آماری پایین‌تری دارد.

2- آیا آزمون‌های گاج کاربردی هستند؟

همانطور که می‌دانید یک سری از بهترین کتب کنکوری از موسسه گاج هستند پس در نتیجه در آزمون هم می‌توان به این موسسه اعتماد کرد.

3- اما آیا به پیش رفتن با آزمون‌های گاج به تنهایی سبب موفقیت ما می‌شود؟

خیر در کنار آزمون شما نیاز به برنامه ریزی اصولی و تداوم در مطالعه دارید.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها