بودجه بندی آزمون های ماز 1404 (برنامه راهبردی)

بودجه بندی آزمون های ماز 1404 (برنامه راهبردی)
مسیر مطالعه

بودجه بندی آزمون‌ های ماز ارائه شده برای کنکور 1404 کمی متفاوت از سال پیش است. در واقع در بودجه بندی آزمون های ماز 1404 تمرکز خود را بر کنکور اردیبهشت ماه به عنوان کنکور اصلی و کنکور تیر ماه به عنوان فرصت مجدد قرار داده است. براساس این بودجه بندی ماز، برنامه پیشروی به گونه‌ای تنظیم شده است که تمامی دروس در هر ۳ پایه تا آزمون ۲۴ اسفند، آخرین آزمون قبل از عید، تمام شود. علاوه بر این بر اساس بودجه بندی آزمون های ماز کنکور 1404، هر مبحث بدون در نظر گرفتن آزمون‎های جمع بندی، حداقل در دو آزمون پیشروی تکرار می‎شود.

ما در این مطلب قصد داریم به بررسی بودجه بندی ارائه شده توسط موسسه ماز برای کنکور 1404 بپردازیم.

بودجه بندی آزمون های ماز 1404

در بودجه بندی آزمون‌های ماز کنکور 1404 با توجه به تاثیر معدل که سبب جابجایی رتبه یک و دو شده است، کنکور اردیبهشت ماه در درجه اول اهمیت قرار گرفته است. نکته بسیار مهمی که باید در مورد آزمون‌های آموزشی ماز بدانید این است که این آزمون‌ها در دو سطح عادی و پلاس به ترتیب برای دانش‎آموزان عادی و فوق العاده آزمون برگزار می‌شود. در ادامه این بخش قصد داریم به ارائه بودجه بندی آزمون های ماز 1404 بپردازیم.

برنامه آزمون‌های سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

آزمون های الکترونیکی 1404-1403

همانطور که می‌دانید علاوه بر موسسه ماز، تعدادی موسسه دیگر نیز در حوزه کنکور فعال هستند. بسیاری از داوطلبان ماز و قلم چی را دو رقیب نزدیک به هم دانسته و به همین دلیل برای انتخاب یکی از آن‌ها به عنوان موسسه برگزار کننده آزمون‌های آزمایشی دچار دودلی می‌شوند. ما به شما پیشنهاد می‎کنیم تا برای آشنایی با نقاط قوت و ضعف هر یک از این دو موسسه ابتدا مقاله آزمون ماز یا قلم چی؟ را مطالعه کنید. سپس با همفکری مشاوره خود بهترین موسسه که مناسب شما است را انتخاب کنید.

به کمک و مشاوره نیاز دارید؟!​

خبر خوب! اگر به مشاوره نیاز دارید اطلاعات خود را در فرم زیر وارد کنید؛ سپس در اسرع وقت مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

ویژگی‎های منحصر به فرد بودجه بندی آزمون‌ های ماز

داشتن یک راهنما که خود نیز این مسیر را طی کرده و با قوانین برنامه ریزی، روش‌های مطالعه، مزایا و معایب آزمون‌های آزمایشی و غیره آشنا است، بسیار کمک کننده به شمار می‌آید. می‌دانیم که الان همه مشاوره کنکور هستند اما همه تجربه کافی ندارند و شما هم برای انتخاب سردرگم هستید. اگر برای ثبت نام مشاوره کنکور به عنوان داوطلب کنکور در جستجوی یک مشاور حرفه‌ای و رتبه برتر هستید با مراجعه به این صفحه می‌توانید با پشتیبان‌های مجموعه نوتروفیل صحبت کرده و با انواع پکیج مشاوره این مجموعه آشنا شوید.

معرفی طرح های مشاوره کنکور نوتروفیل
برای آشنایی با طرح های مشاوره کنکور نوتروفیل کلیک کنید.

بودجه بندی آزمون های ماز 1404 دارای ویژگی‎ها و نکات مثبتی است که در ادامه به آن می‌پردازیم.

  1. بر اساس بودجه بندی آزمون‌های ماز، داوطلبان کنکور می‌توانند هر مبحث را در طی آزمون‎های پیشروی چندین بار مطالعه و مرور کنند.
  2. علاوه بر این در بودجه بندی ماز امکان مرور و رفع اشکال مباحث در قالب امتحانات نیمه جامع وجود دارد.
  3. امتحانات جامع آزمون ماز سبب می‌شود تا قبل از هر دو کنکور اردیبهشت و تیر ماه، دروس به طور کامل جمع‌بندی شوند.
  4. با توجه به اهمیت نمرات در امتحانات نهایی، ماز آزمون آمادگی در نظر گرفته و وقت کافی برای خواندن این مباحث اختصاص داده است.
  5. اگر داوطلبی به هر دلیلی به کنکور اردیبهشت نرسید، آزمون جبرانی گنجانده شده در بودجه بندی آزمون های ماز 1404، به وی کمک می‌کند تا به برنامه برگردد.

نوتروفیل، همقدم داوطلبان در طول مسیر موفقیت

کمک گرفتن از افراد حرفه‌ای و باتجربه که خود توانستند با موفقیت سال کنکور را پشت سر بگذارند، برای داوطلبان بسیار کمک کننده است. گروه نوتروفیل شامل مشاوران و همراهان حرفه‎ای و دلسوزی است که نه تنها در سال کنکور بلکه در مسیر تحصیلی دانش‌آموزان همراه و همقدم آن‌ها بوده و به آن‌ها برای رسیدن به موفقیت کمک می‌کنند.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها