با نصب اپلیکیشن نوتروفیل از 10% تخفیف مشاوره بهره‌مند شوید!

بهترین مشاوران کنکور؛ لیست 10 تایی | اردیبهشت 1403

برترین مشاوران فروردین 1403
مسیر مطالعه

اگر شما هم جزو دانش‌آموزانی هستید که به نقش مشاور برای موفقیت در کنکور پی برده و حالا دنبال بهترین مشاوران کنکور می‌گردید؛ ما به صورت پیوسته لیست 10 نفره از، بهترین مشاوران کنکور را برای شما قرار می‌دهیم و این لیست را هر ماه به‌روزرسانی می‌کنیم. (آخرین آپدیت این لیست مربوط به اردیبهشت 1403 و بر اساس عملکرد مشاوران درفروردین ماه است.)
این 10 نفر بر اساس ویژگی های اساسی که یک مشاور باید داشته باشد از جمله پیگیری مداوم دانش آموز، آگاهی از علم روانشناسی و انگیزه بخشی، تبحر در برنامه ریزی، رتبه برتر بودن، رتبه برتر تربیت کردن، توانایی برقراری ارتباط و انتقال تجربه ، در دسترس بودن و واکنش مناسب در زمان بروز چالش‌ها به داوطلبان به‌عنوان بهترین مشاور کنکور انتخاب شده‌اند.
3 نفر اول این لیست به‌عنوان مشاوران برتر مجموعه و بقیه نیز مشاوران ارشد نوتروفیل هستند که در یک ماه گذشته (فروردین 1403) عملکردشان درخشان‌تر از سایرین بوده است.

  1. نبات عشقی
  2. امیر محمد گلی
  3. آیلین گودرزی
  4. محمد امامی
  5. احسان عسکری
  6. کیمیا شاهبداغی
  7. محمد فراز فرخ زاد
  8. محمد علویان
  9. مبینا سادات نیازی
  10. علی فروغی نیا
معرفی طرح های مشاوره کنکور نوتروفیل

معرفی بهترین مشاوران کنکور (آپدیت اردیبهشت 1403)

3 نفر اول لیست بالا به‌عنوان مشاور برتر (بهترین‌ها) و 7 نفر بعدی به عنوان مشاوران ارشد انتخاب شده‌اند. مهم‌ترین ملاک‌‌های انتخاب، بازخوردها از سبک مشاوره ایشان در پیشرفت دانش‌آموزان و همچنین نظم، برنامه ریزی درست، ارتباط مؤثر، تسلط و تعهد بوده است.

1. نبات عشقی

نبات عشقی، به عنوان بهترین مشاور کنکور ماه گذشته (فروردین 1403) شناخته شد. نقطه قوت این مشاور به مانند رشته تحصیلی خود (ریاضی و فیزیک) برنامه ریزی دقیق و حساب‌شده است. نبات عشقی در حال حاضر مشغول به تحصیل در رشته دانشگاهی مهندسی نفت در دانشگاه امیرکبیر تهران است. از ویژگی‌های شخصیتی خانم عشقی میتوان موارد رو به رو را نام برد: جدی، پیگیر، منظم، پرانرژی و خوش برخورد و …

مشاور رشته
ریاضی
رشته و دانشگاه
مهندسی نفت – صنعتی امیرکبیر

2. امیرمحمد گلی

آقای امیرمحمد گلی به عنوان دومین مشاور برتر نوتروفیل در ماه گذشته شناخته شد. آقای گلی یکی از بهترین مشاوران نوتروفیل در رشته تجربی می‌باشند. از ویژگی‌های مشاوره با ایشان می‌توان پیگیری پیوسته و مداوم و در دسترس بودن همیشگی این مشاور را نام برد. آقای گلی دانشجوی رشته دندان‌پزشکی و دارای خصوصیات اخلاقی زیر می‌باشد:
دلسوز، صمیمی، صبور و با انگیزه بالا

مشاور رشته
تجربی
رشته و دانشگاه
دندانپزشکی – علوم پزشکی سمنان

3. آیلین گودرزی

آیلین گودرزی دانشجوی رشته پزشکی از دانشگاه شهید بهشتی، رتبه سوم بهترین مشاور کنکور ماه گذشته را به خود اختصاص داده است. از مهم‌ترین ویژگی‌های مشاوره با خانم گودرزی می‌توان به انرژی بالای ایشان، فن بیان خوب، پیگیری پیوسته و آشنا به روحیات دانش‌آموز جهت روحیه بخشی و انگیزه دادن اشاره کرد.

مشاور رشته
تجربی
رشته و دانشگاه
پزشکی – شهید بهشتی

آیا ما رتبه بندی مشاوران کنکور ایران را داریم؟

خیر؛ این رتبه بندی صرفا در مورد مشاوران موسسه نوتروفیل است تا دانش‌آموزان بتوانند بهترین مشاور کنکور ایران را از مجموعه نوتروفیل انتخاب کنند.
ما برای این رتبه‌بندی قوانین و فاکتورهای خاصی از جمله منظم بودن مشاور، توانایی برنامه‌ریزی شخصی‌سازی‌شده و نتایجی که دانش‌آموزان از مشورت با این مشاوران به دست می‌آورند را مشخص کردیم. چند ویژگی مهم که بهترین مشاوران کنکور را از دیگران متمایز می‌کند.

ویژگی‌های اساسی بهترین مشاور کنکور

ویژگی های بهترین مشاور کنکور

نوتروفیل با علم به نقش یک مشاور کنکور در راهنمایی دانش‌آموزان، در انتخاب تیم مشاوره مجموعه وسواس زیادی به خرج می‌دهد و سعی می‌کند ویژگی‌های زیر را برای پرورش بهترین مشاوران کنکور در نظر بگیرد:

1. پیگیری پیوسته وضعیت دانش آموز + در دسترس بودن

آمادگی برای کنکور سراسری، درست مثل دو ماراتون نیاز به حرکت آهسته و پیوسته دارد. حالا تصور کنید یک مشاور خوب در کنار شما باشد و تمام حرکات شما را پیگیری کند. یک مشاور خوب نه‌تنها پیگیر تمام حرکات شماست بلکه به شما اطمینان می‌دهد که همیشه در دسترس و آماده پاسخگویی به سوالات شماست.

2. از علم روان‌شناسی آگاه باشد و به داوطلبان انگیزه دهد

استرس دوران کنکور هر لحظه ممکن است داوطلب را از ادامه مسیر باز دارد. مشاوران باید بتوانند انگیزه و اعتمادبه‌نفس دانش‌آموزان را افزایش دهند و آنها را به تلاش بیشتر ترغیب کنند. مشاور باید درک کند که ممکن است دانش‌آموز شرایط روحی مناسبی نداشته باشد و منتظر است تا با یک تلنگر همه تلاش‌های خود را به باد دهد. پس سعی می‌کند با ملاحظه رفتار کند و هر روز نقاط امیدی را به داوطلب نشان دهد که انگیزه برایش ایجاد شود.

3. توانایی برنامه ریزی مناسب با وضعیت دانش آموز

سومین فاکتور مهم از نظر ما برای رتبه بندی بهترین مشاور کنکور، توانایی او در تدوین برنامه‌های قابل اجرا و مناسب حال دانش‌آموز است. برنامه‌ریزی حکم نقشه راه را برای دانش‌آموز دارد؛ اگر این نقشه به خوبی طراحی شود نیمی از راه موفقیت دانش‌آموز در سال کنکور طی شده است.

4. جزو رتبه برترهای دوره‌های قبل باشد و از بین دانش‌آموزانش رتبه برتر تحویل داده باشد

بهترین مشاوران کنکور را می‌توان از بین کسانی انتخاب کرد که دوره‌های قبلی کنکور را با موفقیت پشت سر گذاشته و موفق به کسب رتبه برتر شده‌اند. این افراد توانسته‌اند با تخصص و دانش عمیق در زمینه‌های مرتبط با آزمون‌های کنکور رشته خود، همه چالش‌ها را پشت سر بگذارند.

5. آگاهی از آخرین تغییرات

سازمان سنجش و نهادهای مربوطه به طور پیوسته در حال اعمال تغییرات جدیدی روی کنکور سراسری و محتوای آموزشی هستند. مسلما یک دانش‌آموز نمی‌تواند به صورت همزمان از تغییرات هر 3 سال دبیرستان مطلع شود یا از مصوبه‌های جدید آگاه باشد. به‌این‌ترتیب حضور یک فرد آگاه و مسلط می‌تواند، به موقع داوطلب را از این مسائل آگاه کند تا اقدامات لازم را انجام دهد.

6. با دانش‌آموزان ارتباط خوبی برقرار کند

افرادی که به‌عنوان مشاوران خوب معروف‌اند اغلب توانسته‌اند رابطه خوبی با دانش‌آموزان برقرار کنند و علاوه بر حل مشکلاتشان، تجربه‌های ارزشمند خود را خالصانه در اختیار بچه‌ها قرار می‌دهند.
از قابلیت‌های مهم مشاوران نوتروفیل، توانایی اولویت‌بندی مناسب و تدوین یک برنامه‌ریزی مناسب برای هر داوطلب است. مشاوران ما با در نظر گرفتن شرایط زندگی، سطح تحصیلی و هدف هر دانش‌آموز، بهترین برنامه درسی روزانه را در اختیار داوطلبان قرار می‌دهند. به‌این‌ترتیب هر کسی می‌تواند در بهترین حالت ممکن در این مسیر قدم بردارد و با بالاترین درصد احتمال برای پیروزی تلاش کند.

7. توانایی حل مسائل و تغییر به موقع

همین‌طور ممکن است چالش یا مسئله جدیدی برای داوطلب رخ دهد که باعث اختلال در روند مطالعه و تست‌زنی شود، در چنین شرایطی مشاور می‌تواند با ارائه راه‌حل مناسب یا ایجاد تغییرات لازم به داوطلب کمک کند تا از کورس و ماراتن کنکور عقب نیفتد.

تا اینجا با ویژگی های بهترین مشاوران کنکور آشنا شدید؛ اگر تصمیم گرفته اید تا برای ادامه مسیر در سال کنکور از مشاوران زبده نوتروفیل کمک بگیرید، همین حالا روی مشاوره کنکور کلیک کنید!

بهترین موسسه مشاوره کنکور در ایران کدام موسسه است؟

نوتروفیل چگونه به شما برای قبولی کمک میکند؟

با توجه به اهمیت کنکور، امروزه اغلب دانش‌آموزان ترجیح می‌دهند از تجربه‌های مشاوران کنکور استفاده کنند. ازاین‌رو تعداد بسیار زیادی موسسه کنکوری تاسیس شده تا نیاز داوطلبان رفع شود. اما نکته‌ای که در این بین وجود دارد، تشخیص بهترین مشاوره کنکور است.
ما ادعا نمیکنیم که بهترین موسسه مشاوره کنکور هستیم؛ اما همیشه سعی کردیم خدمات خود را به روز نگه داریم و با شناسایی نیاز دانش‌آموزان مشاوره‌هایی را ارائه دهیم که بیشترین کارایی را برای داوطلب داشته باشد.
برای اثبات این ادعا کافیست خدمات موسسه نوتروفیل را در صفحات مربوطه از جمله مشاوره کنکور بررسی کنید. خدماتی از جمله طرح های 3 گانه نوتروفیل، آزمون آزمایشی شخصی‌سازی‌شده، اپلیکیشن اختصاصی نوتروفیل، تماس با والدین برای ارتباط بهتر با بچه‌ها، داشتن روان‌شناس در تیم مشاوره و…

بهترین مشاوران کنکور را از نوتروفیل بخواهید

بهترین مشاوره های کنکور در سایت نوتروفیل

همان‌طور که در این مقاله اشاره شد، انتخاب مشاور می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در موفقیت شما در کنکور داشته باشد. با دنبال کردن ملاک‌های معرفی شده و بررسی رزومه و سابقه مشاوران مختلف از بین لیست مشاوران نوتروفیل، می‌توانید بهترین انتخاب را برای خودتان داشته باشید.

به یاد داشته باشید که هیچ مشاور کنکوری نمی‌تواند به شما تضمین صددرصدی قبولی در کنکور را بدهد. اما یک مشاور خوب می‌تواند با برنامه‌ریزی درست، راهنمایی و انگیزه بخشی به شما کمک کند تا توانایی‌های خود را به‌طور کامل شکوفا کنید و به بهترین نتیجه‌ی ممکن در کنکور برسید. منتظر نظرات و سوالات شما هستیم تا کمتر از 24 ساعت به آن‌ها پاسخ دهیم.

سوالات متداول

لیست بهترین مشاوران کنکور نوتروفیل بر چه اساسی مشخص می‌شود؟

این مشاوران با توجه به عملکردشان و فیدبک‌هایی که از دانش‌آموزان و نتایج آزمون‌های آنها به‌دست آمده مشخص شده و در سایت معرفی می‌شوند.

لیست ده مشاور برتر کنکور هر چند وقت یکبار آپدیت می‌شود؟

این لیست به‌صورت ماهانه و منظم به روزرسانی می‌شود.

چرا باید به لیست مشاوران برتر نوتروفیل اعتماد کنم؟

همه این مشاوران از بین رتبه‌های برتر کنکور انتخاب شده و سپس توسط موسسه نوتروفیل آموزش داده شده‌اند. اغلب این مشاوران برتر توانسته‌اند از دانش‌آموزان خود نیز رتبه برتر بسازند.

اشتراک در
اطلاع از
guest
7 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نگار
نگار
14 روز قبل

بسیار عالی و کامل. من از خدمات نوتروجت نوتروفیل استفاده کردم و فوق العاده بود. به همه توصیه می کنم با توجه به شرایطشون یکی از طرح ها رو انتخاب کنن و مصمم پیش برن. مشخصه که همه مشاوران نوتروفیل از فیلترهای مختلفی عبور کردن و عالی هستن

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
12 روز قبل
پاسخ به  نگار

ممنون از اعتماد شما

آوینا
آوینا
14 روز قبل

چه خوبه که عملکرد مشاوران رو بررسی میکنید تا دانش آموزان بهتر انتخاب کنن

یکتا
یکتا
14 روز قبل

چطور باید ازشون مشاوره بگیریم؟

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
12 روز قبل
پاسخ به  یکتا

به واحد رزرو پیام بدین rezerve-nutrophil@

Mobina
Mobina
9 روز قبل

واقعا بهترین تیمی که تو کار مشاوره کنکور دیدم بمونین برامون

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
9 روز قبل
پاسخ به  Mobina

سپاس از لطف و اعتماد شما

به کمک و مشاوره نیاز داری؟!​

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

رشته تحصیلی خود را انتخاب کنید*
پایه تحصیلی خود را انتخاب کنید*