برنامه 4 ماهه کنکور؛ آخرین کلید موفقیت در کنکور 1403

برنامه 4 ماهه کنکور
مسیر مطالعه

برنامه 4 ماهه کنکور، یکی از سوال برانگیزترین موضوعات برای دانش‌آموزانی است که می‌خواهند به‌تازگی شروع به مطالعه کنند. این برنامه در واقع آخرین راه، برای پشت سر گذاشتن کنکور با نتیجه موفقیت‌آمیز است. معمولا متداول‌ترین سوال این است که آیا می‌توان در 16 هفته، حجم قابل قبولی از دروس را مطالعه کرد یا خیر؛ در جواب این سوال باید بگوییم که بله می‌توانید! ممکن است در ابتدا منطقی به نظر نیاید اما اگر راه و روش آن را بدانید، مطمئنا شما نیز مانند رستگار رحمانی، محمد مصطفی چرخ‌ تاب مقدم و … می‌توانید طعم شیرین موفقیت در کنکور را تجربه کنید. در این مقاله به بررسی برنامه چهار ماهه کنکور و چگونگی تهیه برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور می‌پردازیم؛ در نهایت مهم‌ترین فاکتورها برای اجرای درست این برنامه فوق‌العاده تأثیرگذار را بازگو می‌کنیم. در پایان مقاله این شما هستید که می‌توانید بهترین برنامه، به سبک خودتان را بنویسید و دیگر نیازی به خرید پکیج 4 ماهه کنکور نخواهید داشت.

توجه! این استراتژی و نکات را هیچ مشاور و موسسه‌ای رایگان در اختیار شما قرار نمی‌دهد!

اگر از 4 ماه آینده تا کنکور ناامید هستید، ادامه این مقاله را نخوانید!

برای موفقیت در هر کاری، راه‌حل‌های مختلفی وجود دارد که هرکدام به طریقی می‌تواند در نهایت شما را به هدف مورد نظرتان یا نزدیک‌ترین موقعیت به آن برساند. اینکه شما کدام راه را انتخاب کنید و یا چه زمانی شروع به تلاش کنید با شماست. بدون شک مطالعه از سال های دهم و یازدهم،تابستان دوازدهم و حتی مهرماه انتخابی ساده تر و ایده‌آل تر است؛ در نتیجه افراد زیادی هستند که یکی از این گزینه ها را انتخاب کرده اند و این حقیقت را نمی‌توان پنهان کرد. شروع مطالعه از زمان مناسب، فرصت مطالعه و آمادگی بیشتر و همچنین آزمون و خطا بیشتری را به کنکوری ها می‌دهد.

اما نگران نباشید! چون شما دقیقا در برهه زمانی‌ای در حال مطالعه این مقاله هستید که می‌توانید آخرین راه، یعنی برنامه چهارماهه کنکور را انتخاب کنید و پایان کار را دلنشین رقم بزنید.

در برنامه 4 ماهه کنکور، شما تقریبا حجمی متعادل با سایر کنکوری ها اما فشرده‌تر مطالعه خواهید کرد؛ همچنین بازه های مرور و جبران متفاوتی نسبت به آنها خواهید داشت. همه چیز با داشتن برنامه و تلاش هوشمندانه ممکن است.

در نتیجه هنوز هم برای شروع دیر نیست، اگر با اصول درست پا به میدان بگذارید. برای اطلاع از به‌روز ترین و حرفه‌ای ترین اصول برنامه‌ریزی و مطالعه به مقاله برنامه‌ ریزی کنکور حتما سر بزنید.

برنامه 4 ماهه کنکور؛ خیالی محال یا واقعیتی انجام‌شدنی؟

برنامه 4 ماهه کنکور رایگان

همان‌طور که در بالا اشاره شد، شروع برنامه 4 ماهه کنکور، آخرین کلید برای دستیابی به موفقیت در کنکور است و پس آن زمانی چندان کافی برای شما باقی نخواهد ماند. در این 16 هفته طلایی می‌توانید با پیروی از اصول و قوانین مهم و تلاش هوشمندانه به آرزوی همیشگی‌تان دست پیدا کنید.

در نتیجه رسیدن به موفقیت در 4 ماه محال و نشدنی نیست؛ اگر بهترین نسخه خود را پای کار بیاورید. مهم‌ترین عنصر برای اجرای برنامه چهار ماهه کنکور، استمرار است؛ ممکن است در روزهای اولیه برنامه، نوسان‌های زیادی را تجربه کنید اما سعی کنید در هر شرایطی اصل “استمرار” را داشته باشید. استمرار زیاد منجر به عادت می‌شود و در نهایت درس خواندن برای شما راحت‌تر و آسان‌تر خواهد بود. در ادامه به اصول دیگر برنامه‌ریزی 4 ماهه کنکور اشاره خواهیم کرد.

ذهنیت درست؛ قدم اول برای یک برنامه 4 ماهه کنکور بدون نقص!

سعی کنید در ابتدا با یک ذهنیت درست وارد این پروسه شوید تا در میانه راه به مشکل برنخورید. تا زمانی که با خودتان و افکارتان کنار نیایید، طغیان‌های لحظه افکار باعث توقف شما در مسیر می‌شود. بها دادن به گذشته صرفا از شما فردی منفعل می‌سازد و فرصت‌های آینده را از بین می‌برد.

نکته مهم دیگر این است که به هیچ عنوان نباید خودتان را با دیگر دانش‌ آموزان مقایسه کنید. مقایسه باطن درس خواندن خود با ظاهر درس خواندن دیگران، بزرگترین صدمه‌ای است که می‌توانید به خودتان بزنید. مسلما شما قادر نیستید کیفیت و بازدهی مطالعه دیگران را حدس بزنید و بگویید چه کسی از شما بهتر است. اینکه دیگران از شما زودتر شروع به مطالعه کرده‌اند، تضمین‌کننده موفقیت آنان و شکست شما نیست. نمی‌توان برای همه افرادی که زودتر شروع به مطالعه کرده وضعیت عالی و ایده‌آل را در نظر گرفت، به این دلیل که:

  1. همه افراد اصول و قوانین مطالعه و برنامه‌ریزی را نمی‌دانند و یا اشتباه انجام می‌دهند. ممکن است کسی که 10 ساعت مطالعه می‌کند و از تابستان شروع کرده است، برتری خیلی کمی نسبت به شما داشته باشد.
  2. افرادی که برای اولین بار کنکور می‌دهند، خطا و اشتباهات زیادی دارند و تایم بسیار زیادی را صرف آزمون و خطا می‌کنند.

درنتیجه همان‌طور که دیدید؛ دیر شروع کردن، بهانه خوبی برای درس نخواندن نیست. سعی کنید فقط روی خودتان تمرکز کنید و خودِ دیروز را ارتقا دهید. باور داشته باشید که می‌توانید به هدف برسید و سختی های راه را با جان و دل بخرید.

استراتژی دروس در برنامه 4 ماهه کنکور چگونه است؟

استراتژی برای برنامه ریزی 4 ماهه کنکور

در 16 هفته باقی مانده باید کارهای مشخصی را انجام دهید تا بتوانید نتیجه موفقیت‌آمیزی بگیرید. برای این کار نیاز به یک استراتژی درست و اصولی دارید. یک برنامه جامع دارای گزینه‌های مهمی مانند: پیشروی مناسب، مرور، جبران و… است؛ در نتیجه همه این موارد را باید در برنامه خود لحاظ کنید. استراتژی‌ ای که باید در پیش بگیرید به این صورت است:

اسفند؛ اولین ماه از برنامه 4 ماهه کنکور

در اسفند ماه، باید دروس نیم‌سال اول دوازدهم و پایه دهم را مطالعه کنید.


فروردین؛ دومین ماه از برنامه 4 ماهه کنکور

در فروردین ماه، باید مطالبی را که در اسفند خوانده‌اید، مرور و بازیابی کنید. همچنین اگر می‌خواهید پیشروی سریع‌تری داشته باشید؛ بهتر است بخشی از دروس اولیه پایه یازدهم را در اواخر فروردین بخوانید. فراموش نکنید دوران طلایی نوروز نیز یکی از بهترین زمان‌ها برای پیشرفت و سبقت گرفتن از دیگران است.


اردیبهشت؛ سومین ماه از برنامه 4 ماهه کنکور

در اردیبهشت ماه باید مجددا پیشروی داشته باشید. دروس نیم‌سال دوم دوازدهم و پایه یازدهم اختصاص به این ماه دارند. در اواخر اردیبهشت نیز باید برای امتحانات نهایی آماده شوید.


خرداد؛ چهارمین و آخرین ماه از برنامه 4 ماهه کنکور

در خرداد ماه حجم کار کمی سنگین‌تر است. در آخرین ماه، شما باید جمع‌بندی و مرور کل دروس را انجام دهید. آزمون های “سه روز یک بار” گزینه خوبی برای برای جمع‌بندی و بازیابی دروس است.

نحوه چینش دروس در برنامه به چه صورت است؟

ببینید قبل از چینش دروس در برنامه‌ریزی 4 ماهه کنکور، باید دو فاکتور مهم را بسنجید؛ اول از همه اینکه در رشته شما چه دروسی اهمیت و ضریب بالاتری دارند و دوم اینکه شما در چه دروسی، ضعیف تر یا قوی‌تر عمل می‌کنید. به این دروس در برنامه باید بها بیشتری دهید و تعداد پارت بیشتری داشته باشید. حداقل 5 پارت مطالعاتی در روز کافی و تایم استاندارد برای هرکدام، حداقل 90 دقیقه است. روزهای آخر هفته را نیز به مرور و جمع بندی دروس اختصاص دهید. در رابطه با چگونگی مرور و آیتم های دیگر مانند روتین ها در ادامه صحبت خواهیم کرد. اگر نیاز به مطالعه و آشنایی بیشتر در رابطه با این آیتم ها دارید به صفحه مشاوره کنکور سر بزنید.

مرور به موقع؛ تکنیکی ترین مرحله از برنامه چهار ماهه کنکور

مرور و بازیابی، نقش نردبان را در برنامه ایفا می‌کند و می‌تواند بازدهی برنامه را به توان 100 برساند؛ خصوصا دانش آموزان گروه علوم انسانی، باید این اصل را جدی بگیرند. مرور در برنامه جایگاه های خاص خود را دارد و اگر کمی تغییر در آن ایجاد شود، فایده خود را از دست خواهد داد. به تعبیر ابینگهاوس، نظریه پرداز معروف، بهترین تایم برای مرور آموخته‌ها در ساعات اولیه یادگیری است؛ در نتیجه مرور شبانه، بهترین پادزهر برای مقابله با فراموشی است و در برنامه، خانه اول مرور نام می‌گیرد. در خانه‌های بعدی مرور باید دروسی که مطالعه کرده‌اید را بازیابی کنید و بازه‌های زمانی آن معمولا دو یا سه روز بعد از یادگیری، آخر هفته و… است. اگر مرور درست و هوشمندانه‌ای در برنامه 4 ماهه کنکور داشته باشید:

  1. یادگیری عمیق‌تری از مباحث خواهید داشت.
  2. از اتلاف وقت جلوگیری می‌شود.
  3. در دوران جمع‌بندی موفق‌تر عمل خواهید کرد.

تنها یک ساعت وقت بگذارید و سپس معجزه!!

روش درست برنامه 4 ماهه برای کنکور

حتما تا به حال نام روتین صبحگاهی یا روتین شبانه را شنیده‌اید و تا حدودی با آنها آشنایی دارید. روتین‌ها، برنامه کوتاه‌مدتی از جنس ترتیب هستند که با تکرار مستمر، می‌توانید آنها را به عادت همیشگی تبدیل کنید. این روتین‌های از شما وقت زیادی نخواهند گرفت اما تاثیر فوق‌العاده ای در روند مطالعه شما خواهند داشت؛ طوری که پس از گذشت مدتی، تغییر بسزایی در مطالعه به وجود می‌آید. اگر می‌خواهید در برنامه‌ریزی 4 ماهه برای کنکور پیشرفت شگفت‌انگیزی داشته باشید، پیشنهاد ما این است که از این بخش به هیچ عنوان غافل نشوید.

روتین شبانه کنکور یکی از بایدهاست و برنامه بدون روتین، داستان همان عالم بدون عمل را دارد.

روتین شبانه کنکور شامل مباحثی می‌شود که شما در آنها نیاز به مهارت دارید و با تمرین و تکرار زیاد می‌توانید به مبحث مسلط شوید. مانند: قرابت‌های معنایی، مسائل شیمی، تقطیع شعر، ترجمه عربی، فرمول‌های ریاضی و…. همچنین مهم‌ترین کاری که باید در روتین شبانه انجام دهید، مرور کل دروسی است که در طی روز مطالعه کرده‌اید.

معمولا دانش‌ آموزان در رابطه با روتین صبحگاهی اطلاعات چندانی ندارند و اکثر مشاوران نیز این روتین فوق‌العاده مهم را در برنامه دانش‌آموزان لحاظ نمی‌کنند. در صفحه روتین صبحگاهی کنکوری جواب تمام سوال‌های شما را در این مورد داده‌ایم.

در برنامه‌ریزی 4 ماهه برای کنکور با چه دروسی باید خداحافظی کنم؟

در برنامه 4 ماهه کنکور شما مطلقا حق ندارید هیچ درسی را حذف کنید؛ بلکه صرفا اجازه دارید بعضی مباحث از دروس را حذف کنید. دروس مهم و سوال‌خیز را پیدا کنید و یا از مشاور خود بپرسید و سایر مباحث که اهمیت چندانی ندارند را حذف کنید. حتما حواستان به دروس ترکیبی باشد چون این دروس قابلیت حذف شدن را ندارد؛ اگر هم تصمیم به حذف آنها گرفتید با احتیاط عمل کنید. این نکته را بدانید که نیازی نیست حتما همه مباحث را مطالعه یا به اصطلاح “تمام” کنید. تسلط صددرصد بر روی شصت یا هفتاد درصد از مطالب، خیلی بهتر از بی دقت و با عجله خواندن دروس، صرفا برای تمام کردن آنهاست. به این نکته توجه داشته باشید که دروس دوازدهم را باید تمام و کمال بخوانید؛ زیرا سهم قابل توجهی در کنکور و همچنین سوابق تحصیلی دارند.

تست‌‌ و تمرین؛ بهترین همراه برای برنامه 4 ماهه کنکور

تست و تمرین، بخشی جدانشدنی از کنکور است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. برای یادگیری عمیق‌تر، باید همواره آموخته‌های خود را به چالش بکشید و از دیدگاه‌های مختلف بررسی کنید. منظور از چالش، تست و تمرین است. در پروسه کنکور راحت‌ترین کار، مطالعه کردن است و از آن‌جایی که راحت‌طلبی جزو ویژگی‌های بارز ما انسان‌ها است، معمولا همین راه را انتخاب می‌کنیم. اگر شما از آن دسته دانش‌آموزانی هستید که بیشتر وقت خود را صرف مطالعه کتاب می‌کنید و توجه چندانی به تست زدن ندارید، بدانید که راه اشتباهی را انتخاب کرده‌اید. یک مطالعه اصولی، صرفا در خواندن درسنامه و کتاب خلاصه نمی‌شود بلکه زمانی کامل است که تست نیز همزمان با آنها در مطالعه حضور پررنگی داشته باشد. شما تا زمانی که شروع به تست زدن نکنید نمی‌توانید متوجه شوید که مبحث را خوب فهمیده‌‌اید یا خیر.

تست زیاد باعث می‌شود تا هر درس را از دیدگاه‌های مختلف بررسی کنید و خلاقیت بالایی در حل سوالات به دست آورید. سعی کنید در برنامه 4 ماهه کنکور جایگاه ویژه‌ای برای تست در نظر بگیرید. ترجیحا بهتر است بعد از به دست آوردن تسلط بر مبحث، به سراغ سوالات کنکور های اخیر بروید.

نکته! برای عملکرد بهتر در امتحانات نهایی، حتما در مرحله اول تمرینات کتاب را کامل بررسی کنید و سپس باقی سوالات اعم از سوالات نهایی سال‌های اخیر یا منابع مختلف را تحلیل و حل کنید.

با برنامه 4 ماهه کنکور نمره 20 نهایی هم برای شماست!

تاثیر برنامه 4 ماهه کنکور بر نمرات امتحان نهایی

همانطور که می‌دانید، نتایج امتحانات نهایی 50 درصد از نمره قبولی شما برای کنکور است؛ در نتیجه باید برای این بخش هم در برنامه‌ریزی 4 ماهه کنکور جایگاه ویژه‌ای قائل شوید. همانطور که در بالا اشاره شد، خرداد ماه به جمع‌بندی و مرور تمام مطالبی که در طی این 4 ماه خوانده‌اید، اختصاص پیدا می‌کند. اگر شما نیز مانند اکثر دانش آموزان، مطالعه امتحانات نهایی را به اواسط اردیبهشت یا خرداد موکول کرده اید، کاملا در اشتباهید!

شما باید همزمان با پیشروی سایر دروس، مطالعه امتحانات نهایی را هم آغاز کنید. پس دروس پایه را کی بخوانم؟ کنکوری خواندن، تست زدن و آزمون دادن را چطور در برنامه مدیریت کنم؟ اصلا مطالعه همزمان برای کنکور و نهایی ممکن است؟ با برنامه‌ریزی درست و اصولی بله همه چیز ممکن است!

سعی کنید در ابتدا مطالعه کاملی از هر درس داشته باشید. در این صورت با یک تیر دو نشان می‌زنید؛ زیرا هم برای کنکور و هم امتحانات نهایی آماده خواهید شد. قدم بعدی بررسی تمام و کمال تمرینات کتاب درسی است و در نهایت زمانی که به تسلط در آن درس رسیدید، سعی کنید سوالات درس به درس امتحانات نهایی سال‌های اخیر را بررسی کنید.
نکته فوق سری برای 20 شدن: حتما سعی کنید پاسخنامه‌های امتحانات نهایی سال های اخیر را آنالیز و بررسی کنید. معمولا در پاسخنامه کلید واژه‌های مهم برای پاسخ یک سوال مشخص شده اند؛ در نتیجه شما نیز این کلید واژه‌ها را در کتاب درسی خود یادداشت و مشخص کنید. با این کار کتاب درسی خود را به یک منبع عالی برای امتحانات نهایی تبدیل می‌کنید.

مطالعه خود را از همین الان شروع کنید تا در خرداد ماه از استرس و تنش به دور باشید. سهم امتحانات نهایی از خرداد ماه، تنها حل سوالات سال های گذشته و مرور مطالب است.

برنامه‌ریزی 4 ماهه برای کنکور انسانی

با توجه به بودجه بندی که در بالا انجام شد، سعی کنید حجم دروس را جلو ببرید. یعنی در اسفند ماه دروس نیمسال اول دوازدهم و دهم، فروردین جمع بندی دروس مطالعه شده، اردیبهشت نیمسال دوم دوازدهم و پایه یازدهم و در نهایت خرداد ماه کل دروس را جمع بندی کنید. سعی کنید در تک کتاب ها مانند منطق، اقتصاد و روانشناسی به تسلط بالایی برسید و اهمیت این دروس را دست کم نگیرید. هیچ درسی را به طور کامل حذف نکنید و کنار نگذارید. دروس ریاضی، عربی و فنون ادبی ممکن است در نگاه اول مشکل به نظر برسند؛ اما در واقع با مطالعه درست و تمرکز بر روی بخش های ساده و در عین حال مهم می‌توانید درصد بالایی به دست بیاورید.


مثال : بخش آمار و بخش هایی از تابع ریاضی
بخش تاریخ ادبیات و آرایه ها علوم و فنون ادبی
بخش ترجمه عربی
سعی کنید مفهومی درس بخوانید و نیز تست های مفهومی بزنید.

برنامه‌ریزی 4 ماهه برای کنکور تجربی

با توجه به حجم بودجه بندی که در بالا اشاره کردیم، می‌توانید دروس را پیش ببرید و نتیجه خوبی به دست آورید. با توجه به اینکه درس زیست بیشتر اهمیت و ضریب را در رشته تجربی دارد بهتر است توجه ویژه‌ای به آن داشته باشید. تمام فصول این درس تقریبا مربوط به یکدیگر هستند اما بعضی دروس قابلیت ترکیب بیشتری با سایر دروس دارند و در کنکور سوال خیز تر خواهند بود. شیمی دومین ترین درس مهم کنکور تجربی است که در کنکور سال‌های اخیر شاهد طرح سوالات سخت و چالشی از این درس بودیم. در درس ریاضی نیاز به مطالعه همه فصول برای کنکور ندارید اما برای امتحانات نهایی باید این درس را کامل بخوانید.
با توجه به امتحانات نهایی، شما باید تمامی دروس دوازدهم را مطالعه کنید اما برای کنکور می‌توانید بعضی از دروس پایه دهم و یازدهم را حذف کنید.
روتین های شبانه و صبحگاهی، تست زیاد، مرور به موقع و… می تواند برنامه 4 ماهه کنکور شما را تبدیل به یک معجزه کند!

برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور ریاضی

حتما بودجه بندی را رعایت کنید و سعی کنید در 4 ماه طبق همان برنامه‌ای که گفتیم پیشروی کنید. حتما تایم های جبرانی در نظر بگیرید و مرور های منظم داشته باشید. دروس رشته ریاضی بیشتر مهارتی هستند در نتیجه نیاز به تست و تمرین زیادی دارید. در بخش حسابان سعی کنید توان‌های گویا و عبارات جبری، تابع و تابع نمایی و لگاریتمی، حد، مشتق و کاربرد آن و در نهایت معادله و نامعادله را در اولویت قرار دهید.البته مبحث توان گویا و عبارات جبرری از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. درس شیمی در کنکور ریاضی بسیار تعیین کننده است، پس به هیچ عنوان از آن غافل نشوید. فیزیک دوازدهم دارای مباحث سوال خیز است و تمام مباحث آن در اولویت هستند. توجه داشته باشید شما نمی‌توانید برای امتحانات نهایی هیچ‌کدام از دروس دوازدهم را حذف کنید.
برای اجرا هرچه بهتر برنامه ریزی 4 ماهه کنکور، حتما از روتین ها، تست بسیار و مرور منظم کمک بگیرید.

پرتکرارترین سوال در تهیه برنامه ریزی 4 ماهه برای کنکور: عمومی‌ها را چه کنیم؟!

در پکیج برنامه ریزی 4 ماهه  چگونه دروس عمومی را بگنجانیم؟

همان‌طور که در بالا اشاره شد، شما از همین حالا باید مطالعه دروس عمومی را استارت بزنید. به هیچ عنوان این دروس نباید به ماه‌های آخر موکول شود؛ زیرا برخلاف ظاهر حجم بسیار زیادی دارند و مطالعه آن‌ها ساده نیست. سعی کنید در هفته 5 یا 6 پارت را به دروس اختصاص دهید. همچنین می‌توانید برای پیشروی بهتر، از روتین‌های شبانه کمک بگیرید؛ برای مثال: لغات فارسی، عربی یا انگلیسی را در روتین قرار دهید و هر شب بخوانید. آرایه‌ها، دستور زبان، پیام و تفسیر آیات و… را هم می‌توانید در روتین شبانه داشته باشید.

نکته فوق سری برای 20 شدن: لیسنینگ‌های کتاب درسی را چند مرتبه بشنوید و سعی کنید هر چیزی را که می‌شنوید یادداشت کنید. در مرحله بعدی لیسنینگ‌های امتحانات نهایی سال‌های گذشته را بررسی کنید و مجددا همین کار را تکرار کنید. بعد از گذشت مدتی معجزه این روش را خواهید دید!

سخن پایانی و تمام!

در این مقاله، به بررسی تمامی آیتم‌های مهم در اجرای برنامه 4 ماهه کنکور پرداختیم. کلیه نکاتی که در این مقاله گفته شد، ادامه مسیر را برای شما روشن‌تر می‌کند و راه موفقیت را نزدیک‌تر. سعی کنید این روش‌ها را در مطالعه به کار ببندید و آنها را به سبک خودتان، شخصی‌سازی کنید. اگر همچنان سوال و ابهامی در ذهنتان وجود دارد، سایت نوتروفیل اینجاست!

مجددا تکرار می‌کنیم که هرگز برای شروع دیر نیست؛ در نتیجه از همین حالا دست به کار شوید. همین حالا وقت آن است که شروع به ساختن بهترین ورژن خودتان کنید و موفقیت، لبخندها و دوران شیرین دانشجویی را به دست آورید.

سوالات متداول

برای موفقیت 4 ماهه، باید چند ساعت مطالعه داشته باشم؟

حداقل 8 ساعت؛ اما بهتر است به مرور ساعت مطالعه را افزایش دهید و به یک عدد ثابت برسانید.

مطالعه همزمان برای کنکور و امتحانات نهایی امکان پذیر است؟

قطعا، چرا که نه! با برنامه‌ریزی درست و اصولی و همچنین استمرار در برنامه می‌توانید در هر دو نتیجه رضایت بخشی بگیرید.

چرا باید از الان برای امتحانات نهایی آماده شوم؟

زیرا با توجه به تغییرات جدید امتحانات نهایی، این دروس شکل جدیدی پیدا کرده‌اند در نتیجه از اهمیت بالاتری نسبت به قبل برخوردارند. باید مطالعه درست و کافی داشته باشید تا مانند دانش‌آموزان سال گذشته در جلسه امتحان شگفت‌زده نشوید.

ساجده خلیق
ساجده خلیق
ساجده خلیق هستم یک مشاور عاشق نویسندگی! فیلد مشاوره من رشته انسانی هست و اینجا هستم تا برای شما از به روزترین و کاربردی ترین تکنیک‌های دروس انسانی گرفته تا معرفی رشته‌ها بنویسم. 🍃
اشتراک در
اطلاع از
guest
10 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نگین
نگین
4 ماه قبل

واقعا فوق‌العاده بود دم شماها گرمممم مرسی که اینقدر خوب حمایت میکنین چه خوبه که هستین

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
4 ماه قبل
پاسخ به  نگین

خوشحالیم که مفید بوده نگین جان
برات آرزوی موفقیت داریم

Name
Name
4 ماه قبل

مشتی هستی و پر طرفدار ♥️

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
4 ماه قبل
پاسخ به  Name

ممنون ازت امیدواریم موفق باشی

YASNA
YASNA
4 ماه قبل

خیلیییی عالی بود خسته نباشید و ممنون از شماااا(:

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
4 ماه قبل
پاسخ به  YASNA

خوشحالیم که برات مفید بوده یسنا جان

Marmar
Marmar
4 ماه قبل

اگه حتی از کنکور 403 نا امید شدید اصلا به این فکر کنید که این چهار ماه یه زمینه محکم میشه برای سال بعدتون همچنین نهایی رو جدی بگیرید چون کنکور رو میشه سال دیگه داد ولی نهایی دیگه ترمیم احتمال زیاد نداره
به امید موفقیت همه فقط از رویاهاتون دست نکشید و به کم‌قانع نشید ❤️لایق بهترینا هستید

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
4 ماه قبل
پاسخ به  Marmar

ممنونیم بابت نکته ای که به بچه ها گفتی مهسا جان

...
...
4 ماه قبل

چجوری برنامه رو میتونیم دریافت کنیم؟

پشتیبان سایت
پشتیبان سایت
4 ماه قبل
پاسخ به  ...

سلام
داخل مقاله توضیحات اینکه این 4 ماه رو خودتون چطور برنامه ریزی کنید آورده شده و برنامه شخصی سازی شده رو میتونین رزرو مشاوره دریافت کنید