مشاوره کنکور در واتساپ؛ 24 ساعته با مشاور خود در ارتباط باشید

مشاوره کنکور در واتساپ
مسیر مطالعه

فشار دوران کنکور به حدی زیاد است که با کوچک‌ترین مشکلی ممکن است اضطراب و استرس، دامن داوطلبان را بگیرد و کل روند مطالعه و حتی فعالیت‌های روزانه فرد را به هم بریزد. در چنین شرایطی حرف زدن و مشورت کردن با یک فرد با تجربه می‌تواند به دانش‌آموز کمک کند تا با این حس مقابله کند.

شاید بتوان مشاوره کنکور در واتساپ را یکی از بهترین خدماتی دانست که یک موسسه کنکوری در اختیار دانش‌آموزان خود قرار می‌دهد تا بتوانند در هر ساعت از شبانه‌روز با مشاور خود در ارتباط باشند و از راهنمایی‌های او استفاده کنند.

در راستای همین مطلب، نوتروفیل سعی کرده با به کار گرفتن تکنولوژی و انتخاب مشاورانی که همیشه در دسترس هستند، مشاوره کنکور واتساپ را در 3 طرح جامعی که برای دانش‌آموزان تهیه کرده، قرار دهد تا هیچ‌کس از نعمت مشاوره محروم نماند. مشاوران ما در واتساپ به صورت آنلاین، پاسخگوی پرسش‌ها و سوالات داوطلبان هستند تا شما همیشه حضور یک فرد با تجربه را کنار خود حس کنید.

نوتروفیل پیشگام در ارائه خدمات آنلاین کنکور

امروزه کمتر دانش‌آموزی پیدا می‌شود که به صورت دائم در حال استفاده از فضای مجازی نباشد. به همین دلیل ما در نوتروفیل همیشه طرفدار استفاده از این فضا و حضور در اپلیکیشن‌های مختلف برای برقراری ارتباط بهتر با داوطلبان بوده‌ایم و ترتیبی داده‌ایم تا مشاوران ما به صورت فعال در واتساپ حضور داشته باشند. پس اگر دنبال موسسه‌ کنکوری هستید که با استفاده از تکنولوژی روز، بهترین خدمات از جمله؛ آموزش روش‌های مطالعه، معرفی منابع و برنامه‌ریزی کنکور را ارائه دهد، به صفحه مشاوره کنکور مراجعه کنید. در این صفحه با مشاهده عملکرد ما در سال‌های اخیر و تعداد رتبه‌های برتری که ساختیم مطمئن می‌شوید که موفقیت شما در کنکور تضمین شده است.

چرا باید مشاوره کنکور در واتساپ را انتخاب کنیم؟

چرا باید مشاوره کنکور در واتساپ را انتخاب کنیم

تا به حال به این فکر کرده‌اید برای مشاوره حضوری چه هزینه‌هایی به شما تحمیل می‌شود؟ زمانی که خودم پشت کنکور بودم؛ برای دسترسی به مشاور، فقط باید به صورت حضوری مراجعه می‌کردم. در واقع در آن زمان خبری از پیشرفت‌های امروز نبود و همان مشاوره حضوری هم برای ما غنیمت به شمار می‌رفت.

خب این غنیمت معایب خاص خودش را هم داشت. مثلا گاهی مجبور میشدم برای یک سوال جزئی از مشاورم نوبت بگیرم و علاوه بر هزینه کرایه، زمان زیادی را صرف رفت و آمد کنم. اما خوشبختانه با مشاوره تحصیلی آنلاین در واتساپ همه این دردسرها حذف شده‌اند و کافیست برای پاسخ سؤال‌های ریز و درشت خود یک پیام متنی یا صوتی برای مشاور خود بفرستید و به صورت لحظه‌ای جواب آن را دریافت کنید. از مزایای دیگر مشاوره رایگان تحصیلی در واتساپ می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:


صرفه‌جویی در هزینه:

چت کردن در واتساپ؛ برخلاف تماس تلفنی یا مشاوره حضوری نه تنها هزینه اضافه‌ای به شما تحمیل نمی‌کند، بلکه در حداقل زمان ممکن می‌توان به جواب رسید.

در واتساپ از رتبه‌های برتر مشاوره بگیرید و در هزینه ها صرفه جویی کنید

همیشه در دسترس است:

چت با مشاور تحصیلی رایگان در واتساپ، رد و بدل کردن پیام در هر ساعتی از شبانه‌روز را برای شما امکان‌پذیر می‌کند. به‌این‌ترتیب می‌توانید هر وقت به مشکل خوردید و به صورت آنی مشاور خود را در جریان قرار دهید و مشاور شما هم هر زمانی که برایش مقدور باشد، در دسترس شما خواهد بود. حتی در بسیاری موارد می‌توانید به صورت تصویری با مشاورتان حرف بزنید و به صورت عمیق‌تری مشکلات را رفع کنید.

بدون محدودیت مکانی: 

بسیاری از داوطلبان کنکور در نقاطی از ایران زندگی می‌کنند که دسترسی به یک مشاور خوب برایشان ممکن نیست یا  مجبور به صرف هزینه‌های بیشتری هستند. از مزایای مشاوره تحصیلی واتساپ این است که محل زندگی و فاصله مکانی معنی خود را از دست می‌دهد و هر کسی می‌تواند از دانش و تجربه بهترین مشاوران کنکور برخوردار شود.

تبدیل تهدید به فرصت:

دانش‌آموزان امروزی علاقه زیادی به فضای مجازی دارند و ترجیح می‌دهند وقت خود را با پیام‌رسان‌های مختلف پر کنند. پس یک مشاور زیرک با تبدیل تهدید به فرصت و برقراری ارتباط در فضای مورد علاقه داوطلب، کاری می‌کند که رفع اشکال و جلسات مشاوره جذابیت بیشتری داشته باشد.

ایجاد رابطه عمیق‌تر بین داوطلب و مشاور:

با برقراری تماس‌های تصویری در طول هفته و مشاوره تحصیلی رایگان در واتساپ می‌توان فضای صمیمی‌تری را در اختیار دانش‌آموز گذاشت که برای مطرح کردن مشکلات خود با مشاور احساس بهتری داشته باشد.

مواردی که در اینجا به صورت خلاصه توضیح دادیم فقط بخشی از مزایای مشاوره کنکور در واتساپ هستند. مطمئنا قابلیت‌های بیشتری برای مشاوره غیر حضوری وجود دارد که البته در صفحه مشاوره کنکور آنلاین به صورت مفصل درباره آن حرف زدیم و علاوه بر بررسی مزایا، سایر روش‌های دریافت مشاوره آنلاین را نیز توضیح دادیم.


در واتساپ از رتبه‌های برتر کنکور مشاوره بگیرید 

مشاوره کنکور در واتساپ از رتبه‌های برتر

نوتروفیل به‌عنوان یکی از موسسه‌های پیش‌گام در حوزه مشاوره کنکور همیشه سعی کرده شرایط مختلف را بسنجد و همه داوطلبان را در نظر بگیرد. همچنین با بهره گرفتن از جدیدترین دانش روز، خدماتی را ارائه کند که همه دغدغه‌های دانش‌آموزان را پوشش دهد.

اولین نکته‌ای که این موسسه برای تحقق این هدف رعایت می‌کند، انتخاب مشاورانی از بین رتبه‌های برتر کنکور است که شرایط مشابهی را تجربه کرده و با موفقیت آن را پشت سر گذاشته‌اند. سپس با آموزش انواع اصول روان‌شناسی و مشاوره‌ای، بهترین مشاوران کنکور را از دل این رتبه‌های برتر بیرون می‌کشد.

و تیر خلاص برتری نوتروفیل با مشاورانی که همیشه در واتساپ در دسترس هستند، زده می‌شود. چه چیزی بهتر از اینکه بتوانید در این شرایط حساس با کسی مشورت کنید که به بهترین نحو ممکن این دوران را پشت سر گذاشته و شما را کاملا درک می‌کند.


نکته دیگری که باعث تمایز نوتروفیل شده، ارائه 3 طرح جامع برای مشاوره کنکور و مشاوره تحصیلی است:

طرح‌های نوتروفیلویژگی هر طرح
1طرح نوتروجامپبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به طور کامل و دقیق
یک تماس تلفنی در هفته
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
2طرح نوتروفلای با تماس یا با آزمونبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به طور کامل و دقیق
یک تماس تلفنی در هفته
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
کارگاه‌های هفتگی و آموزشی تیم 
دو تماس اضافه (در طرح نوتروفلای با تماس)
آزمون‌های شخصی‌سازی شده (در طرح نوتروفلای با آزمون)
3طرح نوتروجتبرنامه‌ریزی هفتگی و شخصی‌سازی شده
بررسی گزارش کار به طور کامل و دقیق
شرکت در آزمونک‌ها
استفاده از پنل رقابتی
کارگاه‌های هفتگی و آموزشی تیم 
دو تماس در هفته
آزمون‌های هفتگی آنلاین
امکان انتخاب مشاور ارشد

شما می‌توانید بعد از مطالعه دقیق طرح‌های نوتروفیل، فرم درخواست مشاوره را پر کرده و از تماس تلفنی رایگان مجموعه برای مشورت و شفاف‌سازی بیشتر استفاده کنید. بعد از اینکه تصمیم خود را در مورد طرح مناسب گرفتید، تیم ما یک مشاور خوب از بین رتبه‌های برتر رشته خودتان معرفی خواهد کرد تا از طریق واتساپ و تلگرام به صورت مداوم با هم در ارتباط باشید. درباره روش‌های مشاوره در تلگرام نیز در صفحه مشاوره کنکور تلگرام به صورت مجزا صحبت کردیم و  مزیت‌ها و قابلیت‌های آن را توضیح دادیم.

مشاوره رایگان کنکور انسانی در واتساپ

مشاوره رایگان کنکور انسانی در واتساپ

داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی می‌توانند برای مشاوره کنکور انسانی رایگان در واتساپ از نوتروفیل کمک بگیرند تا علاوه بر دسترسی راحت به ضریب هر درس، با بهترین منابع مطالعه و تست‌زنی کنکور آشنا شوند. 

بدون شک دسته‌بندی حجم زیادی از اطلاعاتی که این داوطلبان باید یاد بگیرند به همین راحتی ممکن نیست. با استفاده از تکنیک‌های مطالعه‌ای که در کارگاه‌های آموزشی و تماس‌های تصویری به شما آموزش داده خواهد شد می‌توانید این مطالب را به صورت کاملا مفهومی یاد بگیرید و به سوالات ترکیبی کنکور پاسخ دهید.

مشاوره رایگان کنکور تجربی در واتساپ

مباحث پیچیده و مفهومی تجربی اغلب داوطلبان را سردرگم می‌کند و گاهی باعث دلسردی و ناامیدی می‌شود. در این شرایط برقراری ارتباط لحظه‌ای با مشاور به شما کمک می‌کند، نکات مبهم را درک کنید و با پیدا کردن رشته‌های گم شده، از عهده حل هر مسئله‌ای بربیایید. پس چت کردن در واتساپ با یک رتبه برتری تجربی می‌تواند لطف بزرگی به داوطلبان این گروه آزمایشی باشد.

مشاوره در واتساپ برای داوطلبان ریاضی ضروری است

بسیاری از داوطلبان ریاضی ترجیح می‌دهند در دوران کنکور از بهترین مشاوران کمک بگیرند. این مشاوره زمانی ارزشمندتر میشود که با تکنولوژی روز ترکیب شده و به دانش آموزان در درک عمیق‌تر مطالب کمک کند. نوتروفیل برای این گروه آزمایشی هم رتبه‌های برتر سال‌های گذشته را برای مشاوره انتخاب کرده تا از طریق تلفن، واتساپ یا اپلیکیشن اختصاصی موسسه با داوطلبان در ارتباط باشند. به‌این‌ترتیب دانش آموزان میتوانند انواع تکنیک‌های یادگیری عمیق و حفظ کردن فرمول‌ها را مشاور خود یاد بگیرند و هر وقت نیاز داشتند از طریق صفحه چت خود، مطالب را مرور کنند.

بهترین تجربه مشاوره در واتساپ با نوتروفیل

بهترین تجربه مشاوره در واتساپ

نوتروفیل در کنار ارائه کامل‌ترین پکیج‌های مشاوره، از فضای مجازی و پیام‌رسان‌های مختلف هم چشم‌پوشی نکرده و سعی کرده پابه‌پای داوطلبان کنکور با تکنولوژی روز وفق پیدا کند. از این‌ رو شما می‌توانید با مشاوره کنکور در واتساپ در اسرع وقت به هر چیزی که در این دوران نیاز دارید، دست پیدا کنید و برای پیروزی بزرگ آماده شوید.


سوالات متداول

نوتروفیل از چه راه‌هایی با داوطلبان در ارتباط است؟

شما می‌توانید متناسب با شرایط خود انتخاب کنید که از طریق واتساپ، تلگرام، اپلیکیشن اختصاصی نوتروفیل یا حتی به صورت تلفنی با مشاور خود در ارتباط باشید.

مشاوره کنکوری واتساپ برای چه کسانی توصیه می‌شود؟

دانش‌آموزانی که به مدیریت زمان خود اهمیت می‌دهند بهتر است مشاوره واتساپ را انتخاب کنند. همین‌طور کسانی که به مشاوران باتجربه کنکور دسترسی ندارند یا افرادی که قصد دارند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنند می‌توانند با این روش، بهترین مشاور کنکور را برای خود داشته باشند.

آیا مشاوره در واتساپ برای داوطلبان رایگان است؟

زمانی که شما هزینه یکی از طرح‌های نوتروفیل را می‌پردازید، امکان تعامل با مشاورتان در اپلیکیشن واتساپ در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها