مشاوره کنکور تلگرام؛ یار همیشه در دسترس کنکوری‌ها

مشاوره کنکور تلگرام
مسیر مطالعه

با پیشرفت تکنولوژی، پای درس و مدرسه و کنکور نیز به سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی باز شده است. شما به راحتی با یک سرچ ساده، به دنیایی از اطلاعات دست پیدا کرده و نیاز خود را برطرف می‌کنید. اما آیا تا به حال به یک همراه کنکوری فکر کرده‌اید؟

تیم بزرگ نوتروفیل با شعار “حامی‌ عدالت آموزشی” در مسیر کنکور با ارائه خدمات مشاوره کنکور تلگرام همراه شما خواهد بود. گروه مشاوره کنکور تلگرام ، از محبوب‌ترین گروه‌های مشاوره‌ای است. از محتواهای این کانال می‌توان به نکات مشاوره‌ای در قالب ویس و ویدیو مسیج، کارگاه‌های هفتگی آنلاین، متن‌های انگیزشی و دلی، مصاحبه با قبولی‌ها و رتبه‌های برتر، کارنامه قبولی‌ها و بسیاری مطالب دیگر اشاره کرد. پس اگر کنکوری هستید، عضویت در این کانال و گروه مشاوره برای شما از نان شب واجب‌تر است! برای عضویت در کانال ما روی این لینک کلیک کنید. همینطور برای ارتباط با تیم پشتیبانی می‌توانید به این آیدی در تلگرام پیام دهید.

البته باید بدانید همه مواردی که در کانال قرار می‌گیرد به صورت کاملا رایگان است. اگر حس کردید این اطلاعات برای شما مفید بوده، می‌توانید با عضویت در طرح‌های نوتروفیل از تجربه‌های ارزشمند مشاوران ما و خدمات تخصصی‌تر کنکور استفاده کنید. برای ثبت‌نام در هر یک از طرح‌ها کافیست روی عکس زیر کلیک کرده و فرم را پر کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند.

3 طرح مشاوره کنکور نوتروفیل

در کانال مشاوره کنکور رایگان در تلگرام چه می‌گذرد؟

مشاوره کنکور رایگان در تلگرام

در کانال تلگرام مشاوره نوتروفیل، هیچ نکته‌ی کنکوری را از دست نمی‌دهید. تمامی‌ نکات مهم در قالب ویس، متن و ویدیو مسیج و با بهترین کیفیت ارائه شده‌اند و بدون هیچ هزینه‌ای می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. فقط با جست‌و‌جوی یک کلمه می‌توانید به ویس‌هایی با موضوع مد نظرتان، دسترسی پیدا کنید.

مهم‌ترین نکته در دوران کنکور این است که کمترین زمان اتلافی را داشته باشید. از حواشی دور باشید و حواس‌پرتی شما کمترین میزان ممکن باشد. همزمان با افزایش شبکه‌های اجتماعی، دانش‌آموزان زمان بیشتری از روز خود را به آن اختصاص می‌دهند. برای این‌که به بهترین شکل از زمان خود استفاده کنید در کانال مشاوره کنکور نوتروفیل عضو شوید. با عضو شدن در کانال کنکور تلگرام، نه تنها از به روزترین مطالب برخوردار می‌شوید، بلکه زمان اتلافی شما به حداقل می‌رسد و با آرامش خاطر بیشتری مسیر کنکور را طی می‌کنید.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با این نوع از مشاوره، مقاله مشاوره کنکور آنلاین را مطالعه کنید تا با همه خدمات و مزایای آن آشنا شوید.

کارگاه‌های آنلاین

کانال و گروه مشاوره کنکور تلگرام

با وجود این‌که تمام نکات مد نظر دانش‌آموزان داخل کانال وجود دارد، اما باز هم در زمان‌های مختلف، بچه‌ها نیاز به صحبت مستقیم و پرسش و پاسخ دارند. در کانال تلگرام لینک جلسات آنلاین قرار داده می‌شود. در این جلسات به مهم‌ترین مشکلاتی که یک کنکوری با آن مواجه است پرداخته می‌شود تا دیگر هیچ بهانه ای برای تلاش نکردن شما وجود نداشته باشد. به‌علاوه، در گروه مشاوره کنکور تلگرام هم امکان پرسش و پاسخ دانش‌آموزان با مشاور هم وجود دارد.


موثق‌ترین و دقیق‌ترین اخبار کنکور را از کانال نوتروفیل بخوانید

احتمالا بارها با تبلیغات کانال‌های تلگرامی‌ در زمینه ی کنکور مواجه شده‌اید! گاهی برای جذب شما، یک خبر کنکوری به گونه‌ای تعریف می‌شود که با واقعیت تفاوت بسیاری دارد. متاسفانه این اخبار و محتوای زرد، شما را به عضو شدن در کانال‌های مشاوره کنکور مختلف تشویق می‌کند. اما همان‌طور که گفتیم، شما باید کمترین زمان اتلافی را داشته باشید. عضو شدن در کانال‌های مختلف و نامعتبر، جز دور شدن شما از اخبار درست و از دست دادن زمان، حاصل دیگری ندارد.

پیشنهاد می‌کنیم مقاله مشاوره کنکور در واتساپ را هم در همین راستا مطالعه کنید.


نوتروزیست

از بهترین نمونه سوالات زیست! حواستان هست که نوتروزیست دارید؟
مهم‌ترین بخش برنامه هر کنکوری، مرور مطالب است. مفیدترین روش مرور، تست مروری می‌باشد. در این روش شما با زدن تست‌های مهم و گلچین شده، به بهترین شکل مطالب را بازیابی می‌کنید. کانال مشاوره کنکور نوتروفیل در تلگرام صرفا به بحث مشاوره نمی‌پردازد! نوتروفیل همواره قدمی‌برای موفقیت شما بر می‌دارد. این بار برای بچه‌های تجربی، تیپ تست‌های مهم و کنکوری درس زیست، در قالب فایل‌های نوتروزیست گلچین شده است. با زدن تست‌های نوتروزیست، مرور پنج‌شنبه‌های قبل از آزمون را، به بالاترین بازدهی و درصد برسانید.


کارنامه قبولی‌ها| مصاحبه‌های قبولی| معرفی مشاوران

هر سال بعد از اعلام نتایج، کارنامه ی کنکور نوتروفیلی‌ها به همراه مصاحبه آن‌ها در کانال قرار می‌گیرد. طبیعتا با دیدن نتیجه‌ی تلاش نوتروفیلی‌ها، شما نیز انگیزه پیدا می‌کنید که با انتخاب درست مسیر و تلاش اصولی به هدف خود نزدیک‌تر شوید.

گوش دادن به مصاحبه‌ی رتبه برتر‌ها، بهترین منابع برای پیشرفت شما محسوب می‌شوند. در این مصاحبه‌ها پاسخ بسیاری از سوالات شما از رتبه برتر‌ها نهفته است. با گوش دادن به این مصاحبه‌ها از ارتباط مستقیم با یک رتبه برتر بی‌نیاز می‌شوید. علاوه بر آن تمام تکنیک‌های رتبه برتر‌ها و مدیریت شرایط شخصی را یاد می‌گیرید. البته علاوه بر این کانال می‌توانید در سایت نوتروفیل و در قسمت عملکرد ما، به لیست قبولی‌های ما و ویس رضایت دانش‌آموزان دسترسی داشته باشید.

آیا با وجود کانال نوتروفیل، باز هم به مشاور کنکور نیاز دارم؟

با تمام این حرف‌ها، مسیر کنکور مسیر پر چالشی است که ممکن است تمامی‌ بچه‌ها با استفاده از محتوای رایگان، نتوانند آن‌طور که می‌خواهند، آن را طی کنند. در این شرایط به شخصی باتجربه و آگاه در کنار خود نیاز دارند. این شخص آگاه یک مشاور دلسوز است که علاوه بر اطلاعات کانال تلگرام می‌تواند با یک برنامه‌ریزی شخصی‌سازی شده و آموزش نکات لازم، شما را به هدفتان برساند. توصیه می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با برخی از مشاوران زبده نوتروفیل به صفحه مشاوره کنکور مراجعه کنید. پس از بررسی خدمات و عملکرد ما در این صفحه و پر کردن فرم، منتظر تماس کارشناسان ما باشید تا برای انتخاب بهترین مشاور و طرح مناسب، شما را راهنمایی کنند.

سوالات متداول

چه مزایایی در استفاده از مشاوره کنکور تلگرام وجود دارد؟

دسترسی آسان، هزینه رایگان، تنوع محتوا و ارتباط مستقیم با مشاور از مزایای این نوع مشاوره است.

چه نوع محتواهایی در کانال‌ها و گروه‌های مشاوره کنکور تلگرام ارائه می‌شود؟

نکات تست‌زنی و روش‌های مطالعه، برنامه‌ریزی درسی، پاسخ به سوالات متداول، مطالب انگیزشی و مصاحبه با رتبه‌های برتر با هدف آشنایی با تجربیات و رازهای موفقیت رتبه‌های برتر کنکور در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

چگونه می‌توان به کانال یا گروه مشاوره کنکور تلگرام نوتروفیل پیوست؟

با نصب اپلیکیشن اختصاصی و یا جستجوی عبارت نوتروفیل در تلگرام می‌توانیدگروه‌های و کانال اصلی ما را پیدا کنید و به جمع ما بپیوندید.

تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم تولید محتوا نوتروفیل
تیم محتوای نوتروفیل از چند مشاور با تجربه و با ذوق تشکیل شده، که علاوه بر مشاوره دادن به نوشتن نیز علاقه دارند. تیم محتوای نوتروفیل با ترکیب این دو عامل سعی میکند همیشه مقالات به روز و تخصصی کنکور رو برای شما منتشر کند.
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها